Gå til innhold

Har du botox og/eller fillers eller ønsker du deg det? Og hva er alderen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har skrevet tidligere, har Botox pga tunge øyebryn/lokk, eneste andre alternativ for meg er operasjon. Er 40.

Jeg har rynker i panna, men å sette Botox i sinnarynken måtte være en del av pakken for å få bort hodepinen og trykket. 

Botox KAN gjøres naturlig, bare se på Leslie Bibb som i mine øyne er Botox-perfeksjon. 51 år og glatt panne, ja, men hun har beholdt mimikken. 

IMG_0649.webp

Anonymkode: ce60e...e8b

Hun er veldig flott, men dette er da alt annet enn naturlig. Veneers har hun også. 

Men ja.

44 år, ikke tatt noe enda.

Skal prøve medisinsk botox da 😅🧠 

Det settes ikke i ansiktet der rynker oppstår. 

Jeg kunne nok forsøkt litt kosmetisk botox, samtidig er det fort gjort å bli litt vel påvirka, og plutselig utvider man stadig div inngrep. Så lar være. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har skrevet tidligere, har Botox pga tunge øyebryn/lokk, eneste andre alternativ for meg er operasjon. Er 40.

Jeg har rynker i panna, men å sette Botox i sinnarynken måtte være en del av pakken for å få bort hodepinen og trykket. 

Botox KAN gjøres naturlig, bare se på Leslie Bibb som i mine øyne er Botox-perfeksjon. 51 år og glatt panne, ja, men hun har beholdt mimikken. 

IMG_0649.webp

Hun har tatt facelift i tillegg.

Anonymkode: 10990...d86

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med botox i panna da jeg var rundt 35 pga en ganske så markant sinterynke som jeg mistrivdes med. Så forsøkte jeg etterhvert filles for å jevne ut profilen i ansiktet.  Det var ingen suksess og gjorde lite for mye penger. Prøvde også å tatovere øyenbryn 2 ganger, men det fungerte ikke på min hud. Prøvde også å legge farge på leppene, men det ble heller ikke bra. Har ikke hatt fillers i leppene. Merket likevel at for hver gang jeg gjorde noe, så jaktet jeg på hva annet jeg kunne forbedre og ble vel nærmest avhengig av å fikse på ting. Fant stadig noe feil på meg selv og ble aldeles ikke mer fornøyd med eget utseende

Men jeg sluttet med alt dette da jeg passerte 40. Satt og så på bilder av meg selv og tenkte bare fy faen så jævlig det så ut. Jeg  kjente meg ikke selv igjen, med helt dødt uttrykk i trynet.  Jeg kjenner igjen det overalt jeg ser det og greia er jo at man ser jo ikke bedre ut med denne "fake" looken. Det er bare tragisk.

Nå er snart gått 10 år siden sist og jeg føler meg mer komfortabel med eget utseende. Har akseptert at alderen setter spor og at det beste jeg kan gjøre for meg selv er å akseptere det og helller fokusere på ting i hverdagen som gjør meg lykkelig.  

Anonymkode: b74dc...c6c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (2 timer siden):

Hun der er jo klassisk eksempel på at det synes! Hun har den typiske døde panna helt ned til nesa! Hun hadde jo vært penere med litt liv der!

Vi har ikke samme syn på hva som er naturlig, for å si det sånn. Eller vakkert.

Enig. Ser veldig unaturlig ut og mister vesentlig mye av uttrykket sitt. For meg er dette et tomt/dødt uttrykk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Enig. Ser veldig unaturlig ut og mister vesentlig mye av uttrykket sitt. For meg er dette et tomt/dødt uttrykk.

Hun er en vakker kvinne, som hadde vært like vakker uten botox, og med mer mimikk. Ser du på tragus, så ser det også tydelig ut som hun har tatt en mini facelift, som strekker nedre del av fjes, og delvis hals vertikalt oppover. Synes allikevel hun ser ut som alderen sin, men med noe strammere hals og kinn enn normalt, og det tror jeg kommer av mini facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er en vakker kvinne, som hadde vært like vakker uten botox, og med mer mimikk. Ser du på tragus, så ser det også tydelig ut som hun har tatt en mini facelift, som strekker nedre del av fjes, og delvis hals vertikalt oppover. Synes allikevel hun ser ut som alderen sin, men med noe strammere hals og kinn enn normalt, og det tror jeg kommer av mini facelift.

er et bilde her, der tragus kommer tydelig frem. https://www.hellomagazine.com/hfm/beauty-trends/824381/leslie-bibbs-iconic-bob-haircuts/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hun ser jo ikke naturlig ut...

Anonymkode: 5eb7b...df4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde både filler og botox i slutten av 30åra, men kuttet det ut når jeg tippet 40år. Nå er jeg 46år, kunne aldri gjort det igjen. Det ser absolutt ikke bra ut, tenk også på hva du sprøyter i deg. Jeg ser på det som en pandemi, som er helt ute av kontroll. Ser hvor mange som bruker dette, noen ser dessverre helt for j*vlig ut.

Nå i dag har jeg annerledes forhold til mitt utseendet, er naturlig. Er også opptatt av helse generelt, kuttet ut koffein-nikotin og alkohol. Bruker også lite hår/hudpleie produkter som også er fulle av gift. Huden er ditt største organ, behandle den godt :) 

Dessverre har jeg flere venninner som ser helt ødelagt ut av botox og fillere.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får sinnarynke fordi jeg sliter med tørre øyne, og derfor ender opp med å myse mer enn nødvendig. Vet ikke hva du mener jeg skal gjøre her, gå med øynene lukket?

Anonymkode: ed349...97a

Du må tak i i det som forårsaker mysing, altså tørre øyne.

Anonymkode: f5dca...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er naturlig da? For det finnes kvinner i 50-årene uten én eneste rynke (ofte fra afrikanske og asiatiske land) og så finnes det folk som får rynker tidlig. Hvorfor er det så galt at vi som er i den siste kategorien strekkes oss mot de i den førstnevnte? Jeg synes rynker i moderasjon er vakkert (feks Helen Mirren), men jeg synes ikke det er noe galt med å ønske å redusere dem. 

Det er for meg STOR forskjell mellom influenser-type inngrep hvor det ser ut som fillersene deres er på vei til å poppe ut av trynet og se ut som de står i en konstant vindmaskin, men å gjøre små grep for seg selv slik at man føler seg litt freshere fatter jeg ikke at andre dømmer så hardt som enkelte i denne tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke noe, men kommer til å ta etterhvert. Er i 40-årene nå. Er heldig når det gjelder rynker, naturlige smilerynker ønsker jeg ikke å gjøre noe med. Men ser overleppa har blitt tynnere, så kommer til å ta litt i den. Det er så veldig aldrende når overleppa bare blir en tynn strek. 

Anonymkode: f7169...c89

Hva med lip stain? Tenkte å prøve det selv, og så bare male den litt utenfor leppekanten. Kjenner at akkurat leppefiller sitter veeeeldig langt inne her, selv om jeg har både filler under øynene og botox 😶

Anonymkode: cf7db...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hva er naturlig da? For det finnes kvinner i 50-årene uten én eneste rynke (ofte fra afrikanske og asiatiske land) og så finnes det folk som får rynker tidlig. Hvorfor er det så galt at vi som er i den siste kategorien strekkes oss mot de i den førstnevnte? Jeg synes rynker i moderasjon er vakkert (feks Helen Mirren), men jeg synes ikke det er noe galt med å ønske å redusere dem. 

Det er for meg STOR forskjell mellom influenser-type inngrep hvor det ser ut som fillersene deres er på vei til å poppe ut av trynet og se ut som de står i en konstant vindmaskin, men å gjøre små grep for seg selv slik at man føler seg litt freshere fatter jeg ikke at andre dømmer så hardt som enkelte i denne tråden.

Naturlig er når man ikke bruker en form for manipulasjon; botox/fillere/injeksjon eller kirurgi. Altså: du er original! Slik du er født!  Godta deg selv som du er! Må ikke ha lag med sminke heller, bygg opp selvtillit. Vær deg selv, som du er. 

Mange må justere sitt utseendet for å føle seg komfortabel, jobb heller med ditt indre. Forholdet du har til ditt utseendet.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er hun 31 år?😏

Anonymkode: e6739...354

Nei. Er Nicole Kidman 31 år? 

Anonymkode: c678e...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det bildet er også kraftig retusjert. Jeg synes hun representerer fake botox-look veldig godt. Ser merkelig ut med en så stram panne. I serien white lotus er det Carrie Coon som ser naturlig ut, ikke Bibb. Og det er vel litt av poenget med de tre venninnene. Bibb har også den karakteristiske "bunny lines" fra Botox bruk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det bildet er også kraftig retusjert. Jeg synes hun representerer fake botox-look veldig godt. Ser merkelig ut med en så stram panne. I serien white lotus er det Carrie Coon som ser naturlig ut, ikke Bibb. Og det er vel litt av poenget med de tre venninnene. Bibb har også den karakteristiske "bunny lines" fra Botox bruk.

Jeg tror ikke det er på grunn av botox, mener å huske at hun hadde "bunny lines" da hun var ung også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Grunnen til at enkelte får sinnasrynke er nettopp fordi de ser sure og negative ut og rynker panna mellom bryna konstant. Så det er de negative emosjonene og den "hysteriske" mimikken man bør jobbe med.

Anonymkode: f5dca...c62

Nei, ikke alltid. Jeg er lyssky og har myst mot lyset hele mitt liv og har derfor sinnarynke. Kunne aldri tenke meg å gjøre noe med den. Livet er best naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke det er på grunn av botox, mener å huske at hun hadde "bunny lines" da hun var ung også.

Det tror jeg. De blir så like disse kvinnene som tar face lifts botox og fillers. Ser knapt forskjell på dem. Og personlig synes ikke jeg de ser yngre ut. De har bare ikke rynker. Det som gjør mest forskjell er facelift, som strekker opp nedre ned av ansikt og strammer halsen ganske mye samtidig. Helt glatt panne ser ikke bra ut.

nicole-kidman030558-300x300.webp

d8b0d0587428-gettyimages-2207715245.jpg.webp

leslie-bibb-last-of-us-fi.webp

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg. De blir så like disse kvinnene som tar face lifts botox og fillers. Ser knapt forskjell på dem. Og personlig synes ikke jeg de ser yngre ut. De har bare ikke rynker. Det som gjør mest forskjell er facelift, som strekker opp nedre ned av ansikt og strammer halsen ganske mye samtidig. Helt glatt panne ser ikke bra ut.

Se "Popular" fra 1999. Hun hadde bunny lines da og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle får samme looken ja, ser veldig kunstige ut. Problemet er at man ser det er gjort noe...

Enda verre med de som har skikkelig ducklips.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...