Helene Skrevet 17 timer siden #221 Del Skrevet 17 timer siden Nå er jeg utenfor min generasjon. Jeg har tatt både botox og Restylane. Jeg er 50 og noe. Min generasjon er motstander av alt av hjelpemidler. Jeg har derimot tatt imot hjelp. Har både tatt botox og Restylane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #222 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle får samme looken ja, ser veldig kunstige ut. Problemet er at man ser det er gjort noe... Enda verre med de som har skikkelig ducklips. Anonymkode: 5eb7b...df4 Problem for hvem? Anonymkode: cf7db...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #223 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Problem for hvem? Anonymkode: cf7db...4a7 For de som skal omgås disse menneskene, det kan være avstøtende. Det sier også litt om hva som rører seg inn i hodet på et menneske som velger å utsette seg for disse injeksjonene. Hvilket forskrudd forhold de har til seg selv, lite oppgående mennesker. Er dette mennesker man ønsker å tilbringe tid sammen med... Anonymkode: 5eb7b...df4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #224 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Se "Popular" fra 1999. Hun hadde bunny lines da og. Anonymkode: cf7db...4a7 Ser hva du mener, men ikke det samme. Hun hadde en fungerende panne i 1999 da, legger ved bilde. Jeg tror hun hadde vært like flott uten botox. Men jeg synes ikke rynker er stygt. Tror som sagt også at facelift har gjort mye i hennes ansikt. Halsen hennes var ikke så stram i 2019, og tragus bærer preg av at hud er dratt opp og festet der. Samme med Kidman. Anonymkode: 10990...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #225 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ser hva du mener, men ikke det samme. Hun hadde en fungerende panne i 1999 da, legger ved bilde. Jeg tror hun hadde vært like flott uten botox. Men jeg synes ikke rynker er stygt. Tror som sagt også at facelift har gjort mye i hennes ansikt. Halsen hennes var ikke så stram i 2019, og tragus bærer preg av at hud er dratt opp og festet der. Samme med Kidman. Anonymkode: 10990...d86 Jeg synes det er litt rart at hun ikke har gjort noe med den løse huden rundt øynene hvis hun først har lagt seg under kniven, det er vel egentlig der man ser alderen best. Utover det så er hun jo nydelig uansett, det er vel et fåtall som kan håpe på å se ut som henne i femtiårene uansett hvor mye penger vi bruker på utseendet. Anonymkode: cf7db...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #226 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har tatt botox i 5 år og Restylane prophilo. Fantastisk boost i ansiktet og ser bedre ut dag for dag. Bruker c vitamin serum i ansiktet og holder god rutine med å holde ansiktet rent med gode kremer sp 50 og minimalt med sminke. Det eneste som bekymrer meg er eventuelt drop face: hvis man lammer ansiktet for lenge? Vil det da henge veldig til slutt? 🫣😭 det er noen skrekkeksempler der ute hvor du ser hele ansiktet har bare løsnet og henger nedover. Jeg har for øvrig også sett sånn dropp på de damene som ikke trener og lever veldig usunt. Jeg tar også lip flip som gjør at jeg har leppene til Sienna Miller. Det ser veldig naturlig ut og jeg elsker det! Anonymkode: 42a92...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #227 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er litt rart at hun ikke har gjort noe med den løse huden rundt øynene hvis hun først har lagt seg under kniven, det er vel egentlig der man ser alderen best. Utover det så er hun jo nydelig uansett, det er vel et fåtall som kan håpe på å se ut som henne i femtiårene uansett hvor mye penger vi bruker på utseendet. Anonymkode: cf7db...4a7 Ja, hun er en naturlig skjønnhet, som absolutt kunne latt vær med alt kunstig, og likevel sett smashing ut. Det er ikke spesielt vakkert å ende opp med helt stivt fjes, fullt av gift og arrvev. Se på Demi Moore i Landman. Fryktelig når hun liksom skal gråte i en scene der mannen dør. Ingenting beveger seg, og ser stivt og vondt ut. Ikke ser hun yngre ut heller. I White Lotus er det Carrie Coon som ser best ut av de tre, og hun er naturlig 💪 Anonymkode: 10990...d86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #228 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har tatt botox i 5 år og Restylane prophilo. Fantastisk boost i ansiktet og ser bedre ut dag for dag. Bruker c vitamin serum i ansiktet og holder god rutine med å holde ansiktet rent med gode kremer sp 50 og minimalt med sminke. Det eneste som bekymrer meg er eventuelt drop face: hvis man lammer ansiktet for lenge? Vil det da henge veldig til slutt? 🫣😭 det er noen skrekkeksempler der ute hvor du ser hele ansiktet har bare løsnet og henger nedover. Jeg har for øvrig også sett sånn dropp på de damene som ikke trener og lever veldig usunt. Jeg tar også lip flip som gjør at jeg har leppene til Sienna Miller. Det ser veldig naturlig ut og jeg elsker det! Anonymkode: 42a92...eeb Jeg kan ikke så mye om Botox og fillers, har aldri prøvde det selv (og kommer heller ikke til å gjøre det). Men relatert til det du skriver om her (drop face?), så har jeg gjort meg noen tanker ei stund rundt hva som skjer med et ansikt der man lammer muskulatur over år. Musklene blir jo svakere av det. Og vil ikke hud henge finest på fungerende muskler under huden - som på kroppen forøvrig? 🤷♀️ Bare lurer. Anonymkode: 59f07...84c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #229 Del Skrevet 17 timer siden Det er det jeg tenker også .denne lammingen av muskler kan det bety at alle muskler forsvinner etter hvert og så henger ansiktet? Det er det eneste jeg bekymrer meg ved botox. Så vurderer og kun ta mikro needling med hyalosinsyre i fremtiden. Anonymkode: 42a92...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #230 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med lip stain? Tenkte å prøve det selv, og så bare male den litt utenfor leppekanten. Kjenner at akkurat leppefiller sitter veeeeldig langt inne her, selv om jeg har både filler under øynene og botox 😶 Anonymkode: cf7db...4a7 Nope. Mindre naturlig, mer jobb. Så blir litt filler etterhvert. Kjenner flere som har gjort det, med veldig godt resultat. Man fyller bare på det som alderen har tatt fra deg, ikke mer. Anonymkode: f7169...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #231 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har tatt botox i 5 år og Restylane prophilo. Fantastisk boost i ansiktet og ser bedre ut dag for dag. Bruker c vitamin serum i ansiktet og holder god rutine med å holde ansiktet rent med gode kremer sp 50 og minimalt med sminke. Det eneste som bekymrer meg er eventuelt drop face: hvis man lammer ansiktet for lenge? Vil det da henge veldig til slutt? 🫣😭 det er noen skrekkeksempler der ute hvor du ser hele ansiktet har bare løsnet og henger nedover. Jeg har for øvrig også sett sånn dropp på de damene som ikke trener og lever veldig usunt. Jeg tar også lip flip som gjør at jeg har leppene til Sienna Miller. Det ser veldig naturlig ut og jeg elsker det! Anonymkode: 42a92...eeb AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er det jeg tenker også .denne lammingen av muskler kan det bety at alle muskler forsvinner etter hvert og så henger ansiktet? Det er det eneste jeg bekymrer meg ved botox. Så vurderer og kun ta mikro needling med hyalosinsyre i fremtiden. Anonymkode: 42a92...eeb Det kan skje ja.. Vet om ei som startet med botox og fillet i tidlig 20åra, nå 10år etter ser hun steingammel ut. Har ikke dropface, men ser ikke bra ut. Ingen i 20-30åra bør bruke slike ting.. Anonymkode: 5eb7b...df4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #232 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er det jeg tenker også .denne lammingen av muskler kan det bety at alle muskler forsvinner etter hvert og så henger ansiktet? Det er det eneste jeg bekymrer meg ved botox. Så vurderer og kun ta mikro needling med hyalosinsyre i fremtiden. Anonymkode: 42a92...eeb Da tar man for ofte. Poenget med botox er å forebygge statiske rynker, ikke at man skal gå rundt lammet i ansiktet hele tiden. Musklene bør få tilbake styrke før man tar en ny behandling, ellers kan man risikere atrofi. Anonymkode: cf7db...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #233 Del Skrevet 16 timer siden Fant no her: https://www.bbc.com/future/article/20240503-are-there-long-terms-health-risks-to-using-botox "Very little is known about the long-term health effects of taking Botox, as most clinical trials only follow up on patients for six months or so. However some studies have found that long-lasting cosmetic use of botulinum toxin can trigger permanent changes in facial expression, with persons no longer able to flex their facial muscles. A 2022 review study found that people who regularly received Botox injections showed changes in their muscle composition, function, and appearance up to four years after their last injection. "If you didn't use your abs [abdominal muscles] for 10 years, they would waste away," says Mosahebi. "So in a similar way, if the muscle that causes the creasing of your face doesn't get used, or is paralysed with Botox, after a while it's not as strong as before, so you have less of an expression." It's even possible that the Botox toxin could escape its location in the nerve terminal close to the muscle and travel into the wider central nervous system." Trodde de visste mer om langtidseffekten... Blir spennende å se hvordan de som startet da de var 25 blir når de er 50 da... Anonymkode: 10990...d86 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #234 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fant no her: https://www.bbc.com/future/article/20240503-are-there-long-terms-health-risks-to-using-botox "Very little is known about the long-term health effects of taking Botox, as most clinical trials only follow up on patients for six months or so. However some studies have found that long-lasting cosmetic use of botulinum toxin can trigger permanent changes in facial expression, with persons no longer able to flex their facial muscles. A 2022 review study found that people who regularly received Botox injections showed changes in their muscle composition, function, and appearance up to four years after their last injection. "If you didn't use your abs [abdominal muscles] for 10 years, they would waste away," says Mosahebi. "So in a similar way, if the muscle that causes the creasing of your face doesn't get used, or is paralysed with Botox, after a while it's not as strong as before, so you have less of an expression." It's even possible that the Botox toxin could escape its location in the nerve terminal close to the muscle and travel into the wider central nervous system." Trodde de visste mer om langtidseffekten... Blir spennende å se hvordan de som startet da de var 25 blir når de er 50 da... Anonymkode: 10990...d86 Fatter ikke at noen tør å drive med dette. I år etter år etter år… Anonymkode: 59f07...84c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #235 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fatter ikke at noen tør å drive med dette. I år etter år etter år… Anonymkode: 59f07...84c Ikke jeg heller... Det kan forklare hvorfor plutselig så mange 35-åringer ønsker facelift... at fillers og botox ødelegger ansiktet på sikt. Jeg tror fillers er verst da.Men øsnker ingen av delene. Har til gode å se noen bli penere av det liksom. Synes ikke de ser yngre ut heller. Men rynkene glattes ut, det gjør de jo. Anonymkode: 10990...d86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 15 timer siden #236 Del Skrevet 15 timer siden Nei herregud. Jeg fyller ikke kroppen min med gift om det ikke er medisinsk nødvendig. Usikkerhet anser jeg ikke som medisinsk nødvendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #237 Del Skrevet 15 timer siden Sonit skrev (På 28.4.2025 den 22.28): Du får vise meg den forskningen for den finner ikke jeg. Snakket senest med en nevrolog om det i dag, og han sier botox er ufarlig brukt riktig. i mellomtiden får du og venninnen din granske fjesene til folk. Journal of neuroscience har mange artikler om det. I studien under kan du lese om hvordan de ser at botox får inn i blodbanene. Ikke noe jeg ville satset på. Dette er bare en av mange studier som ligger i arkivet der, det er nok å ta av om botox. Søk på studien som heter "Transynaptic Action of Botulinum Neurotoxin Type A at Central Cholinergic Boutons". Anonymkode: c00ed...e89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #238 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.4.2025 den 18.04): Ser ut til at botox (og fillers) er mest utbredt i lavere sosiale lag, mens høyt utdannede kvinner oftere styrer unna. Botox er i ferd med å bli skikkelig lavstatus, litt som det var med brunfarge før i tida. Det var “in” når bare de rike hadde råd til å reise til syden. Når allmuen etter hvert fikk mulighet til å kaste seg på billige pakketurer til Granka, så ble orangebrun hud plutselig litt vulgært og harry. aldri vært spesielt mange høyt utdannede kvinner som har tatt botox. Flere grunner, men tror og mye har å gjøre med at man har et formål, et sunt fokus. Anonymkode: c00ed...e89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #239 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 22.34): Jeg prøver også å være et godt forbilde for døtrene mine, og for alle tenåringsjentene jeg er lærer til. Hvordan kan vi lære unge jenter at de er gode nok som de er, om vi voksne endrer på alt ved utseendet vårt som gjør oss unike/viser et levd liv Du er en god forelder. Spørsmålet du stiller er så trist. Det går jo ikke om man er så usikker at man ikke kan eldes naturlig. Anonymkode: c00ed...e89 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #240 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.4.2025 den 22.34): K47 her. Har ikke tatt noen kosmetiske behandlinger/botox/fillers, og kommer heller ikke til å gjøre det. Jeg er ikke redd for å bli eldre, det er ikke alle forunt å bli gammel. Jeg prøver også å være et godt forbilde for døtrene mine, og for alle tenåringsjentene jeg er lærer til. Hvordan kan vi lære unge jenter at de er gode nok som de er, om vi voksne endrer på alt ved utseendet vårt som gjør oss unike/viser et levd liv? Anonymkode: bbf4c...fcd Godt vi er flere! Det er SÅ viktig . Blitt en ordentlig ond og vond spiral dette. Altfor mange kvinner har blitt lurt til å tro at dette har med velvære og helse å gjøre, men det er motsatt. Anonymkode: 10990...d86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå