Gå til innhold

Har du botox og/eller fillers eller ønsker du deg det? Og hva er alderen din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 20.35):

Jeg jobber sammen med flere som har tatt botox og fillere. Felles for dem alle er de tror ingen kan se det. Vel, vi andre lar dem leve i trua... 😄

Hvis ingen kan se det, og det er nesten usynlig,  hvorfor gjøre det da?

Anonymkode: 42662...514

Du tar helt feil😅 Hvordan kan du se jeg har botox i ansiktet når det eneste forskjellen er at rynkene er mye mindre nå? La meg spørre deg,pleier DU gå veldig nærme mennesker å studere rynker på mennesker?😅

Selvfølgelig kan DU se stor forskjell selv,mens for andre er det nesten usynlig😅 Antar du studerer deg i speilet,kjenner din kropp,ditt ansikt ut og inn? De fleste gjør det. Betyr ikke at naboen din vil legge merke til at rynken din i pannen er nesten borte. 🙈 

Anonymkode: 218b0...31b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg synes ikke det er rynker som får folk til å se gamle ut. Ikke så lenge huden er godt fuktet. Tørr og fuktfattig hud kan lett se gammel ut. Tror derfor at å sørge for å bruke en god ansiktskrem er bedre en botox. Og billigere. Og ser mye bedre ut.

Anonymkode: 59f07...84c

Rynker i pannen er jeg enig i ikke får folk se eldre ut egentlig, men sinnarynken. Den er ikke fin. Den gjør noe negativt med ansiktet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 12.01):

Man ser at hun bruker botox og diverse.. Ser verken yngre eller penere ut heller. Men ser veldig mye mer elitisk og konservativ ut. Hadde gjettet at hun var i 50-årene. Mulig det er den voldomme sminken som elder henne 🤷‍♀️

Screenshot_20250501_115804_SamsungInternet.thumb.jpg.78029e7cde59a237b3aba87f972b9745.jpg

Anonymkode: 700e7...e7a

Det var litt av et valg av før og etterbilde da. Ett grumsete fritidsbilde med sigg,  der det ikke virker som om hun vet hun blir tatt bilde av. Og så ett bilde i fill glam med proft kamera. For jo, hun ser bedre ut! 

Anonymkode: c678e...190

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det var litt av et valg av før og etterbilde da. Ett grumsete fritidsbilde med sigg,  der det ikke virker som om hun vet hun blir tatt bilde av. Og så ett bilde i fill glam med proft kamera. For jo, hun ser bedre ut! 

Nå var det ikke jeg som valgte bildet da. 

Men ja, du synes kanskje at hun ser bedre ut, men som de sier "beauty is in the eye of the beholder", og jeg synes faktisk ikke at den falske full-glam-masken ser bedre ut. Men det er min mening. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg lider av kronisk migrene, er botox, satt av nevrolog eller lignende, noe jeg kunne tenke meg ja. Men jeg tror ikke jeg tør. Liker ikke tanken på å lammes i visse deler av ansiktsmusklene, og at det kan hemme mimikken og føre til f.eks et hengende øyelokk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ser bedre ut med konservativ bruk av botox og filler. Å påstå noe annet er bare tullete.

Anonymkode: cf7db...4a7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå var det ikke jeg som valgte bildet da. 

Men ja, du synes kanskje at hun ser bedre ut, men som de sier "beauty is in the eye of the beholder", og jeg synes faktisk ikke at den falske full-glam-masken ser bedre ut. Men det er min mening. 

Men det er da ikke «sminke, stol eller glam» vi dømmer heller, men hvordan hun faktisk ser ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Rynker i pannen er jeg enig i ikke får folk se eldre ut egentlig, men sinnarynken. Den er ikke fin. Den gjør noe negativt med ansiktet. 

Grunnen til at enkelte får sinnasrynke er nettopp fordi de ser sure og negative ut og rynker panna mellom bryna konstant. Så det er de negative emosjonene og den "hysteriske" mimikken man bør jobbe med.

Anonymkode: f5dca...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle ser bedre ut med konservativ bruk av botox og filler. Å påstå noe annet er bare tullete.

Du står for alt som er trist i denne verden når det kommer til syn på mennesket og aldring. Du symboliserer alt som er feil her.

Anonymkode: 2c76e...bd5

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du står for alt som er trist i denne verden når det kommer til syn på mennesket og aldring. Du symboliserer alt som er feil her.

Jeg er snart 46 år gammel, tror ikke det at jeg bruker botox og fillers påvirker unge jenter nevneverdig altså. De ser nok opp til helt andre enn kvinner på min alder, så skylden for dagens skjønnhetsideal får du legge på noen andre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er snart 46 år gammel, tror ikke det at jeg bruker botox og fillers påvirker unge jenter nevneverdig altså. De ser nok opp til helt andre enn kvinner på min alder, så skylden for dagens skjønnhetsideal får du legge på noen andre.

Nope, sorry den ansvarsfraskrivelsen slipper du ikke unna med. Du og dine holdninger er en del av problemet.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nope, sorry den ansvarsfraskrivelsen slipper du ikke unna med. Du og dine holdninger er en del av problemet.

Så du tror «problemet» forsvinner hvis alle kvinner på min alder slutter å ta botox? Tror du virkelig våre holdninger og handlinger har så mye makt i dagens samfunn? Smigrende, men vi ansees som «over the hill» for lenge siden. Ingen bryr seg om hva vi driver med.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så du tror «problemet» forsvinner hvis alle kvinner på min alder slutter å ta botox? Tror du virkelig våre holdninger og handlinger har så mye makt i dagens samfunn? Smigrende, men vi ansees som «over the hill» for lenge siden. Ingen bryr seg om hva vi driver med.

Din holdning er en del av problemet, det var hva jeg mente i første innlegg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Din holdning er en del av problemet, det var hva jeg mente i første innlegg.

Fordi jeg skriver om det i dette spesifikke underforumet på internettet? Det er ingen andre arenaer i mitt liv jeg uttrykker disse holdningene på, og ingen andre enn jeg og behandleren min vet hva jeg driver med.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg skriver om det i dette spesifikke underforumet på internettet? Det er ingen andre arenaer i mitt liv jeg uttrykker disse holdningene på, og ingen andre enn jeg og behandleren min vet hva jeg driver med.

Ingen vet hva du driver med? Sikker på det? På damer i din alder er botoxbruk veldig synlig. Beklager.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk vil lese det du skriver og kan bli påvirket av det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen vet hva du driver med? Sikker på det? På damer i din alder er botoxbruk veldig synlig. Beklager.

Det de eventuelt ser er jo at jeg ikke har rynker, og at søkkene jeg har under øyne er litt mindre. Og det var jo målet, så da har jeg jo fått det jeg betalte for.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg ikke noe av det. Er i slutten av femtiåra og nyter nå fordelen av at jeg aldri har vært spesielt pen og attraktiv, har ikke så mye å miste :) Så jeg er mer opptatt av hvordan jeg er som menneske og hva jeg gjør med livet mitt, enn av hvordan jeg ser ut.

Anonymkode: 2f400...af0

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 11.58):

Jeg er mann, og blant mannlige venner så har vi hatt den diskusjonen om botox og fillers. Det er faktisk så er det ingen som synes det er pent i det hele tatt, spesielt når leppene fremheves, ser helt unaturlig ut. Mange  kvinner der ute som ødelegger utseende sitt i tro at de blir mer attraktive. Det er heller det motsatte.

Anonymkode: 67ad4...7f4

Enig.Betale for og likne på donald.........

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det de eventuelt ser er jo at jeg ikke har rynker, og at søkkene jeg har under øyne er litt mindre. Og det var jo målet, så da har jeg jo fått det jeg betalte for.

En hudlege sa at ser du er person over 40 med ingen rynker i panna, da HAR den personen brukt botox.

Jeg har folk rundt meg på din alder som bruker botox. Regner med at de selv tror ingen ser det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...