AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:35 #101 Del Skrevet søndag kl 17:35 Nei, æsj. Kunne aldri tenkt meg det. Er så utrolig tacky med folk som har det. Blir flau av de som går rundt med duckface etc, og ser ut som de har blitt stucket av ei saftig humle. På toppen av dette så kan det umulig være sunt å tilføre slik gift til kroppen. Bare tåpelig. Tipper 99% vil angre med årene. k 35 Anonymkode: a4354...b2d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:40 #102 Del Skrevet søndag kl 17:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, æsj. Kunne aldri tenkt meg det. Er så utrolig tacky med folk som har det. Blir flau av de som går rundt med duckface etc, og ser ut som de har blitt stucket av ei saftig humle. På toppen av dette så kan det umulig være sunt å tilføre slik gift til kroppen. Bare tåpelig. Tipper 99% vil angre med årene. k 35 Anonymkode: a4354...b2d Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke tok forebyggende behandling på alvor tidligere. Er 45, og har tatt «minibotox» to ganger i året i 7 år. Tenker jeg trapper opp til full dose fra nå av. Tar også litt filler under øynene innimellom. Anonymkode: cf7db...4a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:42 #103 Del Skrevet søndag kl 17:42 Man ser veldig lett når de som bare har tatt et par områder kommuniserer også. Trist å se norsk reality der veldig mange allerede i 20-årene driver med dette. Anonymkode: ee6c2...ad1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet søndag kl 17:42 #104 Del Skrevet søndag kl 17:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, æsj. Kunne aldri tenkt meg det. Er så utrolig tacky med folk som har det. Blir flau av de som går rundt med duckface etc, og ser ut som de har blitt stucket av ei saftig humle. På toppen av dette så kan det umulig være sunt å tilføre slik gift til kroppen. Bare tåpelig. Tipper 99% vil angre med årene. k 35 Anonymkode: a4354...b2d Du misforstår. Det er svært få som har duckface. Botox har vært brukt i medisinen lenge for spasmer og kramper, det forsvinner gradvis ut av kroppen. Ingen forskning tilsier at botox er farlig. Fillers kan man oppleve noen bivirkninger med, som feks ujevnheter, dødt vev, klumper. Du ville nok bli forundret over mennesker i din nærhet og perifert som har tatt botox, det er mange flere enn du tror. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #105 Del Skrevet 21 timer siden Jeg kommer aldri til å prøve botox. Er 55 år, og har rynker, men ikke veldig mye ift alder. Tar vare på huden så godt jeg kan ellers, men lamming av ansiktsmuskler tør jeg ikke. I tillegg synes jeg ikke det ser bra ut på damer på min alder. Ser så godt at noe er “off”. Kan nok være mindre synlig på folk i 20-årene, da har man jo glatt fjes uansett. Anonymkode: 59f07...84c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #106 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): K29. Tatt botox i masettene og panna. Fillers i leppene og kinnene. Plus masse andre behandlinger som dermapen, green peel, retinol peel, Profhilo, PRP, you name it. Har blitt avvist an en date for 2 år siden, noe som bærer konsekvenser hittil. Anonymkode: dd8b3...2a1 Ditt problem sitter i hodet, ikke i ansiktet. Anonymkode: 2c76e...bd5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #107 Del Skrevet 21 timer siden Er 40 år nå og kunne ikke tenkt meg Botox. Hadde ikke likt at ansiktet begynte å «henge og slenge» liksom, eller å få sånne dype «røyke rynker».. Får vurdere når det kjipe evt. kommer da. Anonymkode: b0672...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #108 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er 42 år. Jeg verken har eller ønsker meg noen "skjønnhetsbehandlinger". Ønsker å beholde min naturlige sjarm, da har man behov for mimikk i ansiktet. Om jeg skal forgifte meg foretrekker jeg alkohol, hasj eller sukker 👌 Anonymkode: 700e7...e7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #109 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 17.20): Jeg ønsker meg alt, absolutt alt og mere til. Har så dårlig selvbilde og selvtillit at det er nok det eneste som skal til for at jeg skal føle meg bedre. Botox for å ta bort rynkene. Fillers i leppene for å få fyldigere lepper. Brystimplantat for større bryster. Vil ta fettsuging fra magen og flytte til det rumpa for å få mer sprettrumpe. Er heller ikke fornøyd med håret mitt, ønsker å transplantere hår litt mer frem da jeg har høy panne. Samboeren min forstår ikke dette, han sier jeg er perfekt. Men når jeg føler meg så nedstemt pga alle disse tingene så har jeg det heller ikke bra med meg selv. Tenker jeg skal få en dyp depresjon av dette. Anonymkode: 98c6d...0a8 Har du forsøkt psykolog? AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 17.36): Ofte så synes det ikke at man har Botox eller fillers, man ser bare freshere/mer våken/mindre sint ut. Nå snakker jeg ikke om de som går for influenserlooken. Det ser bare harry ut. Mvh middelklassekvinne, 38 år. Med 0,5 ml botox mellom øyenbrynene for å se mindre sint ut, pluss at det hjelper på migrene. Anonymkode: d5a2f...0b6 Men altså, det er jo synlig. Det er jo helt unaturlig for en voksen person med glatt, stram og glødende hud. Det er klart at vi ser at du ser unaturlig ut. Freshere/mer våken/mindre sint = unaturlig Anonymkode: 700e7...e7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #110 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 19.45): Er 35, og har aldri vurdert det. Jeg syns kvinner som eldes «with grace», for å si det på godt norsk, er ganske hot. Det viser trygghet og selvtillit. Aldringstegn er ikke stygt. Jeg ser flere mer rynker og linjer og har aldri tenkt at de ikke ser bra ut, der er andre ting som avgjør. Anonymkode: f163b...828 Enig. Viser og at man er jordnær og har litt i topplokket. Anonymkode: c00ed...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #111 Del Skrevet 16 timer siden Sonit skrev (På 27.4.2025 den 19.42): Du misforstår. Det er svært få som har duckface. Botox har vært brukt i medisinen lenge for spasmer og kramper, det forsvinner gradvis ut av kroppen. Ingen forskning tilsier at botox er farlig. Fillers kan man oppleve noen bivirkninger med, som feks ujevnheter, dødt vev, klumper. Du ville nok bli forundret over mennesker i din nærhet og perifert som har tatt botox, det er mange flere enn du tror. Jo mye ny forskning på dette så fint om du ikke sprer løgner om at botox er ufarlig. Jeg og en venninne spotter det med en gang. Ikke vits i å fornekte at det er synlig, det synes på hvordan mimikken er og enkelte av oss er veldig gode på å se andres mimikk. Botoxfjes er skikkelig off og gjør folk mindre empatiske, helt ubevisst. Jeg får robotfølelse. Anonymkode: c00ed...e89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #112 Del Skrevet 16 timer siden Jeg er 21 og desverre veldig påvirket av dagens ''beauty standard''. Jeg har vurdert 0.5ml fillers for å fremheve leppene mine litt mer da jeg synes de er for små og ser rare ut i forhold til resten av ansiktet mitt, men kommer nok aldri til å ta det. Anonymkode: 03f67...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #113 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 20.06): Sykt ut? Jeg har botox både i panne og sinnarynke. Også fillers i pannen😁Hvordan kan noen se det på meg? Ingen kan😅 Merkelig at noen fremdeles er så old school at de ser for seg kun de der damene med stram glatt hud der kun øyne beveger seg ,og med stor trutmunn🤣🙈😂 Anonymkode: 218b0...31b Lett å se når noen forteller noe som gjør deg overrasket eller bekymret. Da er det vanlig å ha bevegelse i pannen. Menn og kvinner med botoxpanne blir helt merkelige når de prøver å vise de følelsene. Se Nicole kidmans mimikk etter hun startet å fylle på pannen. Hun utstråler ingen følelser lenger pga botoxen. Anonymkode: c00ed...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #114 Del Skrevet 16 timer siden Kvinne 40. Nei, har bedre ting å bruke penger på. Krysser fingrene for å eldes naturlig med verdighet 🤞🏻 Anonymkode: ab39b...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 16 timer siden #115 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jo mye ny forskning på dette så fint om du ikke sprer løgner om at botox er ufarlig. Jeg og en venninne spotter det med en gang. Ikke vits i å fornekte at det er synlig, det synes på hvordan mimikken er og enkelte av oss er veldig gode på å se andres mimikk. Botoxfjes er skikkelig off og gjør folk mindre empatiske, helt ubevisst. Jeg får robotfølelse. Anonymkode: c00ed...e89 Du får vise meg den forskningen for den finner ikke jeg. Snakket senest med en nevrolog om det i dag, og han sier botox er ufarlig brukt riktig. i mellomtiden får du og venninnen din granske fjesene til folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #116 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du forsøkt psykolog? Men altså, det er jo synlig. Det er jo helt unaturlig for en voksen person med glatt, stram og glødende hud. Det er klart at vi ser at du ser unaturlig ut. Freshere/mer våken/mindre sint = unaturlig Anonymkode: 700e7...e7a Noen har jo det. Det er det forskjell på om noe er uvanlig eller unaturlig. Anonymkode: c678e...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #117 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jo mye ny forskning på dette så fint om du ikke sprer løgner om at botox er ufarlig. Jeg og en venninne spotter det med en gang. Ikke vits i å fornekte at det er synlig, det synes på hvordan mimikken er og enkelte av oss er veldig gode på å se andres mimikk. Botoxfjes er skikkelig off og gjør folk mindre empatiske, helt ubevisst. Jeg får robotfølelse. Anonymkode: c00ed...e89 Da må du nesten vise til denne forskningen, hvis ikke er det DU som sprer løgner. Anonymkode: c678e...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #118 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lett å se når noen forteller noe som gjør deg overrasket eller bekymret. Da er det vanlig å ha bevegelse i pannen. Menn og kvinner med botoxpanne blir helt merkelige når de prøver å vise de følelsene. Se Nicole kidmans mimikk etter hun startet å fylle på pannen. Hun utstråler ingen følelser lenger pga botoxen. Anonymkode: c00ed...e89 Det er jo klassisk at folk som Nicole Kidman blir dratt frem som eksempel , hun er jo et eksempel på når det har gått galt. Anonymkode: c678e...190 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #119 Del Skrevet 2 timer siden 60 år. Tatt botox jevnlig siste 15 årene. Aldri fått noen kommentarer fra noen. Men egentlig bryr jeg meg ikke om hva folk tenker om det. Jeg er gammel nok til å bestemme hva jeg vil gjøre i mitt eget ansikt Tar ellers vare på huden, lever sunt og trener. Anonymkode: 26bf3...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #120 Del Skrevet 2 timer siden 46 år. Har aldri tatt noe og har ikke behov. Jeg liker de små rynkene som er kommet, og trives generelt godt med aldringstegnene jeg har. Hva andre gjør er jeg generelt lite opptatt av, da det ikke påvirker meg. For egne barn hadde jeg nok vært litt bekymret om de holdt på med dette, for man kjenner vel ikke til langtidseffektene av alt, men foreløpig så ser de ut til å trives med sånn de naturlig er. Anonymkode: f4c6a...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå