Gå til innhold

Utenlandske menn, noen erfaringer og tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik at jeg foretrekker dem, men det er en spesiell fyr jeg har noe kjemi med, men problemet er at han er rar. Han kan viser at han er interessert, men samtidig trekke unna. aldri sagt et ord til meg. Sjenert og uerfaren. alt virker rart. det er det 4 året vi prøver å prate, men igjen alt virker så kleint

har aldri hatt forhold til dem før så jeg vet ikke hvordan jeg går frem. noen som kan dette?

Anonymkode: f4352...c11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper du kommer ut av denne fantasi bobla du lever i snart og får beina ned på jorda.

Anonymkode: d4233...86d

• Liker 4
  • Nyttig 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kommer jo selvsagt an på hvilke utenlandske du mener? Hvilket land kommer han fra? 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (2 minutter siden):

Kommer jo selvsagt an på hvilke utenlandske du mener? Hvilket land kommer han fra? 

Hun har aldri utvekslet et ord med fyren så tviler på at hun vet det.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Mysticgirl skrev (3 minutter siden):

Spiller vel egentlig ingen rolle hvor han kommer fra om han er sjenert eller ikke klarer føre en samtale? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si hold deg unna. Ikke fordi han er utenlandsk eller at du er ditten eller datten. Fordi hvis du ikke har erfaring med mennesker fra utlandet slik som du sier. Kan du fort undervurdere mennesker. Hvis du har null erfaring om menn fra det landet du tror han er ifra, har du valgt å holde deg unna pga fordommer for eksempel. Ja mange Norske damer og menn, særlig fra Arabiske land, Tyrkia og Afghanistan etc har lite kontakt med Norske damer. De aner ikke hva dem får eller hvordan de er, samme omvendt. er målet om å komme i forhold så la vær.

Dere begge virker usikker på hverandre og et virker som om det er noe nytt dersom man ikke omgås de man er vant til. slikt forhold vil ikke vare en sekund om ikke krangling og andre problemer trer inn. 

Anonymkode: 1f8ec...f2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke slik at jeg foretrekker dem, men det er en spesiell fyr jeg har noe kjemi med, men problemet er at han er rar. Han kan viser at han er interessert, men samtidig trekke unna. aldri sagt et ord til meg. Sjenert og uerfaren. alt virker rart. det er det 4 året vi prøver å prate, men igjen alt virker så kleint

har aldri hatt forhold til dem før så jeg vet ikke hvordan jeg går frem. noen som kan dette?

Hvem er "dem"? Svensker? Tyrkere? Japanere? Engelskmenn? Arabere? Kinesere? 

Utenlandske menn = Absolutt alle menn i verden som ikke er norske

Anonymkode: 54b78...675

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvem er "dem"? Svensker? Tyrkere? Japanere? Engelskmenn? Arabere? Kinesere? 

Utenlandske menn = Absolutt alle menn i verden som ikke er norske

Anonymkode: 54b78...675

Hun sier hun ikke foretrakk utenlandske menn gir meg hint om : Iranere, pakistanere , lansere eller kurdere

Anonymkode: d3913...549

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når noen i Norge sier "utlending" så mener de pakistaner, iraker, tyrker, somalier, kurder, syrer, afghaner. Det er de som utgjør "utlendinger" i Norge. Det finnes i all hovedsak ikke andre nasjonaliteter i Norge. 

Svensker og polakker anses ikke som "utlending" fordi de er som oss bare med en litt annen "dialekt". 

Anonymkode: 24612...b6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Når noen i Norge sier "utlending" så mener de pakistaner, iraker, tyrker, somalier, kurder, syrer, afghaner. Det er de som utgjør "utlendinger" i Norge. Det finnes i all hovedsak ikke andre nasjonaliteter i Norge. 

Svensker og polakker anses ikke som "utlending" fordi de er som oss bare med en litt annen "dialekt". 

Anonymkode: 24612...b6a

Ja jeg vil tro det er det hun mener og, Neppe om det er snakk om Svensk mann for si det sånn...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når dere ikke har snakket med hverandre og hatt fire år på dere så er det nok ikke noe å hente der. Finn en annen :) At han er av utenlandsk opprinnelse har ikke noe med at han ikke er interessert å gjøre. Faktisk er mange utenlandske mer pågående og målrettet i sjekking, og om han hadde vært sjenert hadde han ikke ventet så lenge som fire år på å gjøre fremstøt uansett.

Beklager men dette er nok ikke noe å gå videre på 

Anonymkode: c151c...7dc

Skrevet

Høres ut som ts tror at folk som ikke er fra Norge har noe til felles:
Hvordan vet ts at vedkommende ikke er norsk, når de ikke har snakket sammen?

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 minutter siden):

Høres ut som ts tror at folk som ikke er fra Norge har noe til felles:
Hvordan vet ts at vedkommende ikke er norsk, når de ikke har snakket sammen?

Han er en kunde som handler der hun jobber, hun har forøvrig også ringt vekter for å kaste han ut og, så man kan trygt si at det er nada null niks mellom de. 
hun har allerede opprettet ørten tråder om dette. 

• Liker 3
Skrevet

OK. Et sted der hen "jobber" da kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke gjør det !

Anonymkode: 2e879...e09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja jeg vil tro det er det hun mener og, Neppe om det er snakk om Svensk mann for si det sånn...

Men da må man skrive muslim, ikke "utenlandsk" mann

Anonymkode: bcb1c...0b9

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Carrot skrev (7 timer siden):

Spiller vel egentlig ingen rolle hvor han kommer fra om han er sjenert eller ikke klarer føre en samtale? 

Jo, det gjør det. Noen folkeslag er mer pratsom og omgjengelig :) 

Gjest Automagisk
Skrevet

Utlendinger er iallefall morsom å selge eller kjøpe bil av..🙈..to ganger har jeg opplevd å bli løyet rett opp i ansiktet om noe jeg lett kunne sjekke der og da....😂🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det du egentlig spør er hvorfor han oppfører seg slik.

Utenlandske menn er like forskjellige som norske menn.

Et tips 

Hvis det er noe som ikke stemmer, kjennes rart, føles rart, ser rart ut og er merkelig, da er han feil mann for deg og du går videre til neste. Funker gull hver gang.

• Liker 1
Skrevet

MIn erfaring med nederlandske kjærester gjør meg kvalm , fordi en av de var en jævla Ødipus så noe som fikk meg til å elge, og han andre var en arrogant dritt!  Har nå vært gift med min kjære norske mann i rundt 20 år:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...