Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Har endel på nesa. Hva kan du anbefale meg?
Trampe Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Åh, en i samme båt som meg.... Jeg klemmer og klemmer, men det ender opp med at jeg ser ut som Rudolf og at de allikevel er tilbake etter to dager. Håper det dukker opp noen råd her altså!
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Personlig har jeg hatt god nytte av Cliniques exfoliating scrub som inneholder "salisalsyre" (eller hvordan det staves ), de forsvant ikke over natta, men etter ca 3 mnds bruk (2 -3 ganger i uka) blei de mindre, og enklere å klemme ut! xx
Aquarius Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 http://www.bodytoolz.com/ImgUpload/P_315521_1410012.GIF Fjerner sorte prikker, kjøpes på Bodyshop. Verdt et forsøk
Gjest VillVakkerUng&Yndig Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 (endret) http://www.bodytoolz.com/ImgUpload/P_315521_1410012.GIF Fjerner sorte prikker, kjøpes på Bodyshop. Verdt et forsøk ← har du prøvd den? skjønte ikke helt hvordan denne skal brukes. Endret 3. januar 2006 av VillVakkerUng&Yndig
tobo Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Ikke bruk Body Shop. De nekter å teste på dyr, og bruker heller deg som prøvekanin.
Gjest Malina Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Jeg plages ikke av sorte prikker,men jeg har noen få på nesa og kinna. Jeg bruker et ansiktsvann på de hudområdene hver kveld. Det hjepler egentlig ganske godt. Det er et ansiktavann fra ACO(som fås på apotek). I serien for uren hud. Koster bare 60 kr og varer LENGE!! Jeg synbes det hjelper, selv om det svir en del under påføringen! Line!
Lille Silje Skrevet 3. januar 2006 #9 Skrevet 3. januar 2006 Til deg som bruker ACO, hvor lang tid tok det før det begynte og virke? Har brukt det morgen og kveld i ei uke nå, men venter fortsatt på resulteter..
Gjest Pecado Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Jeg vasker hender og nese godt og klemmer med to q-tips. Og så smører jeg på aloe vera gel. Før jeg begynte med aloe veraen så jeg ut som rudolf jeg og. Men når jeg smører på den er jeg like fin morgenen etter. Samt at jeg har mye ferre hudormer en før.
Aquarius Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 har du prøvd den? skjønte ikke helt hvordan denne skal brukes. ← jeps. har prøvd den. Hadde null tro på at den metalldingsen skulle gjøre noe nytte av seg, men den har faktisk fjernet noen sorte prikker for meg :D så var vel verdt de 40 kr Her kan du lese andres opplevelse av "vidunderet". http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...l=hudormfjerner Sorte prikker er noe dritt!
Cinnamon Skrevet 5. januar 2006 #12 Skrevet 5. januar 2006 Jeg hadde en lignende sak en gang for lenge siden, og den funket faktisk ganske bra. Ellers kan du peele ansiktetet 2-3 ganger i uka med en mild peeling, og legg gjerne en maske i samme slengen. Rens godt og påfør fuktighetskrem. Over den kan du bruke Clinique pore minimizer refining lotion, som gjør porene mindre synlige og demper blankhet i t-sonen.
thessa Skrevet 5. januar 2006 #13 Skrevet 5. januar 2006 hei Jeg hadde noe problem med det da jeg var i puberteten, og jeg holdt meg til et og samme produkt hele veien. Hvis man prøver alle produkter som finnes på markedet kan man fort gå på en smell, da alle disse ikke passer sammen. Jeg har hele tiden brukt clearacil (det blå ansiktsvannet) og bomullpads til å rense ansiktet morgen og kveld. Det er som mange sier her at man må belage seg på at det tar sin tid og ikke er borte over natten, men anbefaler å prøve. Får kjøpt den i alle butikker.. Lykke til
Gjest Malina Skrevet 6. januar 2006 #14 Skrevet 6. januar 2006 Til deg som bruker ACO, hvor lang tid tok det før det begynte og virke? Har brukt det morgen og kveld i ei uke nå, men venter fortsatt på resulteter.. ← Er det Aco Salicylløsning du har? Som sagt så plages jeg ikke veldig av dette, så bruker den bare av og til,men prøver jo å gjøre det så regelmessig som mulig for at det skal bli bedre. Jeg har brukt dette i ett halvt år,ihvertfall annenhver dag og det har blitt bedre. Nå ser jeg nesten ingen sorte prikker. MEN jeg er også påpasselig med å alltid rense huden hver dag+fjerne døde hudceller èn gnag i uka. Line!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå