AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Jeg er førstegangsgravid og venter tvillinger. Jeg er snart i andre trimester og har allerede vanskelig for å finne en god stilling og sove i. Jeg har googlet litt og kommet over noe som heter gravidpute. Er det noen som har erfaring med det og en gravidpute og anbefale til en som er ny i denne verden?☺️ Anonymkode: dbb5f...31a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Bbhugme har reddet bekkenet mitt i to svangerskap nå! Anonymkode: 9b541...355 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Tusen takk for svar🤗 fins det flere typer av den? Jeg fant en på barnas hus som het bbhugme gravid og ammepute. Er det den dere anbefaler😊? Anonymkode: dbb5f...31a
Amatariel Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Hvis du får noen andre svar enn BBhugme i denne tråden blir jeg overrasket 😄 Ingen over eller ved siden av! Angrer på at jeg ventet helt til sv.mnd 7 før jeg kjøpte min. Hadde tenkt å selge den videre da svangerskapet var over, men no way, nå er den min! Det finnes en som heter gravid og ammepute ja (stor) og en som heter ammepute (liten). Det er den store som anbefales i svangerskapet for å ha mellom beina.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Jeg kan gå mot strømmen her og si at jeg ikke hadde behov for bbhugme da jeg var gravid. Skjønte liksom aldri greia. Vi har den i senga enda, men nå for å dekke til sprekken mellom senga og veggen så ungen ikke detter nedi. Men så hadde jeg ingen bekkenplager under graviditeten heller, så den er kanskje ikke for sånne som meg. Anonymkode: 865ba...b49
Anonym28 Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er førstegangsgravid og venter tvillinger. Jeg er snart i andre trimester og har allerede vanskelig for å finne en god stilling og sove i. Jeg har googlet litt og kommet over noe som heter gravidpute. Er det noen som har erfaring med det og en gravidpute og anbefale til en som er ny i denne verden?☺️ Anonymkode: dbb5f...31a Bbhug me!! Jeg er heelt avhengig av den nå i 2.trimester. jeg kjøpte brukt på Finn (man kan ta av trekket og det kan vaskes) og så bestilte jeg helt nytt trekk. (Da har jeg to så jeg kan bytte på) Puten er også kjempe bra til amming.
Anonym28 Skrevet 14. april 2023 #8 Skrevet 14. april 2023 Just now, Anonym28 said: Bbhug me!! Jeg er heelt avhengig av den nå i 2.trimester. jeg kjøpte brukt på Finn (man kan ta av trekket og det kan vaskes) og så bestilte jeg helt nytt trekk. (Da har jeg to så jeg kan bytte på) Puten er også kjempe bra til amming. Det er den store man burde kjøpe!
Anonym28 Skrevet 14. april 2023 #9 Skrevet 14. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Tusen takk for svar🤗 fins det flere typer av den? Jeg fant en på barnas hus som het bbhugme gravid og ammepute. Er det den dere anbefaler😊? Anonymkode: dbb5f...31a Ja!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #10 Skrevet 14. april 2023 Bbhug me har reddet nattesøvnen siden slutten av første trimester. Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten😅 Anonymkode: 73180...c01
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #11 Skrevet 14. april 2023 Med så klart flertall som anbefalte bbhugme, så var det ikke noe tvil om hvilken jeg skulle kjøpe😅. Kom akkurat hjem med puta nå. Håper jeg blir like fornøyd som resten her. Tusen takk for hjelp🤗 Anonymkode: dbb5f...31a 2
Nulltull Skrevet 15. april 2023 #12 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Med så klart flertall som anbefalte bbhugme, så var det ikke noe tvil om hvilken jeg skulle kjøpe😅. Kom akkurat hjem med puta nå. Håper jeg blir like fornøyd som resten her. Tusen takk for hjelp🤗 Anonymkode: dbb5f...31a Tror jeg slenger meg på med deg etter disse svarene!
Drizzt Skrevet 15. april 2023 #13 Skrevet 15. april 2023 (endret) Jeg kjøpte ingenting. Jeg brukte vanlig putte mellom lårene. Endret 15. april 2023 av Drizzt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå