agbre Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har forsikring på Inka gjennom Gjensidige og betaler rundt 1300 i året. Snakket med dem i stad og skal man ha vet. forsikring må man også ha dødsforsikring. Andre steder man bare kan ha vet. forsikring?
agbre Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2006 Har du sjekket ut tilbudene fra Agria? ← Jepp. Ser veldig bra ut, men det ser ut som Inka er et år for gammel. Hvis jeg ikke så feil, var grensen 6 år, og moppen blir 8 til sommern.
Pepita Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Gjensidige, betaler 1100 kroner i året. Endret 3. januar 2006 av *MissS*
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 gjensidige, der jeg har andre forsikrnger, greit å ha alt på ett sted.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Agria, og håper aldri jeg får bruk for det.
Gjest Carmensita Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har Gjensidige. veldig fornøyd. Men skulle ønske man kunne forsikre kun for veterinærutgifter. Sjekket med andre selskaper for lenge siden, fant ingen som forsikret for bare vet.utg.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #9 Skrevet 7. januar 2006 vi har vært så trege med å ordne forsikringen, og plutselig var uhellet ute rett før jul. forstrukket ben (muskel), med bilder og sprøyter og alt som var. kjempedyrt....
Montezuma Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 Fint om dere kan fortelle hva forsikringen koster og dekker. har sett på Agria sin, men den er bare tilsynelatende ålreit, synes jeg. Koster jo straks en del mer hvis man skal bruke den....
LilleMy28 Skrevet 10. januar 2006 #11 Skrevet 10. januar 2006 Veldig greit med dødsrisikoforsikringen da.... Tenk viss noe skjer med hunden i forholdsvis ung alder og den går bort. Da er det greit med litt ekstra penger til å kjøpe ny hund.... Men "bank i bordet", ingenting skal skje med våre koseklumper!
Ugla Skrevet 11. januar 2006 #12 Skrevet 11. januar 2006 Før hadde jeg Gjensidige. Helt greit da jeg trengte den (dekket kr 10.000 av operasjonen)! Har likevell gått over til SpareBank1, hvor jeg har de andre forsikringene mine. Årspremien ble kr 3-400 rimeligere, men dekker (minst) det samme.
Imax Skrevet 11. januar 2006 #13 Skrevet 11. januar 2006 Jeg har Gjensidige, og har kun veterinærforsikring, ikke dødsforsikring. I IF (vurderte å bytte), måtte jeg også ha dødsforsikring (så alt ble dobbelt så dyrt). Tror forsikringsselskapene tjener mye penger på engasjerte dyreeiere!
Ugla Skrevet 11. januar 2006 #14 Skrevet 11. januar 2006 Tror forsikringsselskapene tjener mye penger på engasjerte dyreeiere! ← "Tjener" på noen, og "taper" på andre (sånne som meg )... Sånn er det vel med forsikringer... Men dere som ikke ønsker dødsforsikring, hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå