AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Del Skrevet 14. april 2023 Noen som har et sted å anbefale til å spise en lørdag kveld? Trenger ikke være en fancy restaurant, viktigere at den er koselig:-) Anonymkode: 85a56...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Del Skrevet 14. april 2023 Hvis du oppgir ca pris, så er det enklere å anbefale. Men siden jeg ikke vet, så foreslår jeg: Villani, italiensk Dr. Wiesner, enkel og god mat til ok pris, greie porsjoner Pygmalion, liten og koselig restaurant Anonymkode: 6ed25...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du oppgir ca pris, så er det enklere å anbefale. Men siden jeg ikke vet, så foreslår jeg: Villani, italiensk Dr. Wiesner, enkel og god mat til ok pris, greie porsjoner Pygmalion, liten og koselig restaurant Anonymkode: 6ed25...853 Villani er ikke en billig resturant. Anonymkode: f5508...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Villani er ikke en billig resturant. Anonymkode: f5508...56c Du får middag (pasta, pizza, salater) for mellom 240-300kr. Finnes dyrere alternativer også, men man må jo ikke velge det dyreste. Hvis man vil ha god, ordentlig mat så er det rundt den prisen. Vil ikke si det er særlig dyrt. Anonymkode: 6ed25...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Del Skrevet 14. april 2023 Spørs jo hva du vil spise da. Pastasentralen er billig - og god Kinarestauranter er også ofte ok pris, og veldig godt, anbefaler Brød og Vin ved Vektertorget Ellers liker jeg godt indisk og anbefaler India Gate ved Fløybanen. Anonymkode: 7915c...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs jo hva du vil spise da. Pastasentralen er billig - og god Kinarestauranter er også ofte ok pris, og veldig godt, anbefaler Brød og Vin ved Vektertorget Ellers liker jeg godt indisk og anbefaler India Gate ved Fløybanen. Anonymkode: 7915c...8e9 Dette er jo billige restauranter, men de to første er jo ikke akkurat bra. Men billig ja så det spørs litt hva du legger i ikke alt for dyrt TS. Sjekk;hoggorm, allmuen, Bjerck for litt i mellomskiktet. Vi har en interessant kinesisk restaurant som heter Banzha (ikke akkurat billig men heller ikke Michelin priser liksom) Anonymkode: b531c...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Del Skrevet 14. april 2023 Naboen pleide å være greit prisa og god mat. Anonymkode: 295cf...b38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 14. april 2023 #8 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dette er jo billige restauranter, men de to første er jo ikke akkurat bra. Men billig ja så det spørs litt hva du legger i ikke alt for dyrt TS. Sjekk;hoggorm, allmuen, Bjerck for litt i mellomskiktet. Vi har en interessant kinesisk restaurant som heter Banzha (ikke akkurat billig men heller ikke Michelin priser liksom) Anonymkode: b531c...81a Hvor er hoggorm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #9 Del Skrevet 14. april 2023 TS ber faktisk ikke om en billig restaurant. Vedkommende sier bare at den ikke trenger å være fancy, men at det viktigste er at den er koselig. Da er forslaget mitt Spisekroken på Klosteret: http://www.spisekroken.no/ Anonymkode: cb56d...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 14. april 2023 #10 Del Skrevet 14. april 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har et sted å anbefale til å spise en lørdag kveld? Trenger ikke være en fancy restaurant, viktigere at den er koselig:-) Anonymkode: 85a56...cfc Hoggorm pizza 2 hours ago, densatt said: Hvor er hoggorm? Hoggorm pizza ligger i nygårdsgaten. Den er veldig poppis da - så det kan være fullt. Mine tips er: Bjerck, ikke så dyrt - men bra mat og avslappet,men samtidig koselig. Villani: mest fordi det er koselig i Skostredet Kogi i nygårdsgaten: koreansk restaurant. Veldig god mat! Møllendal fetevarer er intim og koselig, men litt mer cafe vibe, selv om de har pizza. Bien Snackbar - god burger! Villa Paradisio: synes de har bedre pizza enn Villani, men Villani er koseligere. Moon Wesselstuen Allmuen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 14. april 2023 #11 Del Skrevet 14. april 2023 Pastasentralen, Egon, China Palace, og Olivia anbefales. De har veldig mye god mat alle sammen 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå