Lille Emma Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 :D i dag var jeg til legen og fikk min første termin, som ble den 26 juni :D Jeg er altså 6+5 uker på vei. Legebesøket var overraskende fint. Legen min var så hyggelig og det virket nesten som om hun var mer glad enn meg. Jeg blir stadig overrasket når jeg er hos kvinnelige leger. De jeg har vært hos har vært mye flinkert til å snakke med meg og virker mye mer menneskelig. Det kan jo godt hende at jeg har vært uheldig med de mannlige legene jeg har hatt. Men nå når jeg tenker tilbake skulle jeg ha ønsket at det var en kvinnelig lege som snakket til meg første gangen jeg skulle på GU for ca 9 år siden. Ja,ja dette ble bare skravell, men jeg hadde bare lyst til å si det jeg har sagt! Håper det går bra med alle prøvere!! Klem fra Lille Emma
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Gratulerer til deg! Det har så utrolig mye å si at man har fått en lege som man er fornøyd med. Jeg har en fantastisk mannlig lege som tar seg god tid til å lytte på meg og jeg har fått en jordmor også som er kjempegrei. Da gruer man seg i hvertfall ikke for å gå på undersøkelsene.
Juli-79 Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Gratulerer og lykke til i tiden fremmover, blir nok en spennende tid. Håper på klaff selv snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå