Gå til innhold

Vognen er snart for liten til barnet mitt på 1,5 år. Hvilke vogn har lang rygg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har en  Bugaboo Buffalo som vi kjøpte brukt og har vært godt fornøyd med. Nå er jenten vår litt over 1,5 år og det er såvidt hun ikke ligger med hodet på metallrammen øverst i vognen. Hun har litt mer å gå på på beina. Regner med at hun trenger sovevogn til hun nærmer seg tre år. Hvilke sovevogn passer til en lang jente? Helst ikke så dyr vogn.

Anonymkode: 20a99...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår er 2 år og 95cm høg. Vi brukar Baby jogger city elite. God plass! 🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har en  Bugaboo Buffalo som vi kjøpte brukt og har vært godt fornøyd med. Nå er jenten vår litt over 1,5 år og det er såvidt hun ikke ligger med hodet på metallrammen øverst i vognen. Hun har litt mer å gå på på beina. Regner med at hun trenger sovevogn til hun nærmer seg tre år. Hvilke sovevogn passer til en lang jente? Helst ikke så dyr vogn.

God gammeldags Emmaljunga city eller duo edge.

Anonymkode: 6c2df...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vogner i Danmark har lang rygg. Her er det flere med samme erfaring. 

Anonymkode: a3494...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mine sov i barnehagen til de var fire. Har hatt Babyjogger City Elite til begge. (Ikke City Elite Mini GT). De har lang rygg, bred sittedel (god plass til vinterpose), og ingen metallramme verken ved hodet eller føttene som kommer i veien for å kunne strekke bena helt ut.

Jeg jobber også på småbarn, og anbefaler denne. Ikke er den så grådig dyr heller.

Anonymkode: d2e74...24a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Mine sov i barnehagen til de var fire. Har hatt Babyjogger City Elite til begge. (Ikke City Elite Mini GT). De har lang rygg, bred sittedel (god plass til vinterpose), og ingen metallramme verken ved hodet eller føttene som kommer i veien for å kunne strekke bena helt ut.

Jeg jobber også på småbarn, og anbefaler denne. Ikke er den så grådig dyr heller.

Anonymkode: d2e74...24a

Trodde det var anbefalt med 4 hjul på sovevogn?

Anonymkode: 463fc...f35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trodde det var anbefalt med 4 hjul på sovevogn?

Anonymkode: 463fc...f35

Ingen regler for det

Anonymkode: 4b6be...d3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du erfaring med denne selv? 

HI

Hei!

Ikke jeg som la den ut, men har den selv. Tenkte derfor at jeg også kunne svare. Vi bruker den som sovevogn i barnehagen til vår jente på 2,5 år. Veldig fornøyd! Hjemme har vi  emmaljunga nxt90 ergo 😄

Anonymkode: 8279f...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei!

Ikke jeg som la den ut, men har den selv. Tenkte derfor at jeg også kunne svare. Vi bruker den som sovevogn i barnehagen til vår jente på 2,5 år. Veldig fornøyd! Hjemme har vi  emmaljunga nxt90 ergo 😄

Meg igjen her! Så nå at vi har en litt annen type, men fra samme produsent. Vi har denne i grå: https://www.jollyroom.no/barnevogner/sportsvogner/framovervendt-sittedel/kinderkraft-grande-lx-sportsvogn-burgundy?gclid=CjwKCAjw8-OhBhB5EiwADyoY1SoVWh5cogOLRSD2WYj8-9IN-FYszmAiKjVXxkDa1UktXX-MAHjrLRoC6dEQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Babyjogger vognene er ikke gode, kjøpte en men solgte den igjen etter kort tid. Ville mye heller ha gått for noe fra emmaljunga. Solide og gode vogner!! Mye rimeligere og pent brukt på finn.

Anonymkode: c99a2...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Babyjogger vognene er ikke gode, kjøpte en men solgte den igjen etter kort tid. Ville mye heller ha gått for noe fra emmaljunga. Solide og gode vogner!! Mye rimeligere og pent brukt på finn.

Hva er egentlig greia med vogner med kun tre hjul? Er det lettere i terreng eller noe? Går de raskere ved løping?

Anonymkode: ff996...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er egentlig greia med vogner med kun tre hjul? Er det lettere i terreng eller noe? Går de raskere ved løping?

Anonymkode: ff996...6d7

I starten var det bare vognene med tre hjul som var svingbare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Smaken er som baken , delt. Emmaljunga er tunge og grusomme 

Anonymkode: 4b6be...d3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...