AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Har ikke noen formening om det. Har hatt menn som har betalt meg for å massere føttene og jeg har prøvd å gi footjob men det er ikke noe som tenner meg. Helt ok at andre tenner på det Anonymkode: 042cc...d57
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 For meg er det turn off. Liker ikke føtter selv og misliker sterkt at noen skal gjøre noe med mine føtter Anonymkode: 26227...845 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Turnoff, creepy, ekkelt, ubehagelig. Har fotfobi selv da. 😛 Anonymkode: d3405...51f 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Damer har ikke fetisjer slik som menn, så dette er kun ok hvis de godtar dette. Det nærmeste man kommer en fetisj som kvinne er nok bdsm, som de fleste sikkert har fått fra å lese fifty shades of grey. Anonymkode: 94abf...6ca 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Mange kvinner har av en eller annen grunn fobi mot føtter. Min søster og mor har det, flere venninner. Jeg har ikke fetish, men synes føtter er pene. Jeg har både hatt og har samboer med fotfetish. Og sokker og slikt. Synes det er fantastisk godt når han masserer, slikker og sutter, eller bare kiler føttene mine. Med eller uten sokker. Elsker det. Min søster får nota bare man sier ordet sokk eller tær. Kommer nok veldig an på tenker jeg. Anonymkode: 3b211...089
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Damer har ikke fetisjer slik som menn, så dette er kun ok hvis de godtar dette. Det nærmeste man kommer en fetisj som kvinne er nok bdsm, som de fleste sikkert har fått fra å lese fifty shades of grey. Anonymkode: 94abf...6ca Dette er ikke sant! Jeg er kvinne og har litt fot-fetish må jeg innrømme. Men bare for kvinnelige føtter da 🤭 helst så små som mulig, i høye hæler og høy vrist ❤️ Da er det perfekt 🤩 Anonymkode: aa05e...49e
Frkego Skrevet 15. april 2023 #8 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 4.14): Damer har ikke fetisjer slik som menn, så dette er kun ok hvis de godtar dette. Det nærmeste man kommer en fetisj som kvinne er nok bdsm, som de fleste sikkert har fått fra å lese fifty shades of grey. Anonymkode: 94abf...6ca Tror du må ta deg en runde rundt om i verden, for da vil du finne mange kvinner med ulike fetisjer 😊 Jeg selv tenner på jeans, og da spesielt menn som går truseløs under jeans. Her kan jeg innimellom be mannen om å ta på seg jeans ene alene for at vi skal ha sex, eller så gjør han det av seg selv for å forføre meg. Dette i tillegg til bdsm. Jeg har forresten ikke lest eller sett fifty shades. Når det kommer til fotfetisj er ikke dette noe jeg har problem med, så lenge partner skal holde på med mine føtter. Jeg selv hater føtter og hadde ikke tatt på andres føtter selv om jeg har fått betalt for det. Mannen liker føttene mine, men har ikke fetisj for dem. Vi har forsøkt footjob og det var moro bare for å teste. Det ga ikke noen av oss noe spesielt, men det plagde meg ikke heller. Så fotfetisj er vel en av fetisjene jeg fint kunne levd med at partner hadde. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Skrevet 15. april 2023 Jeg stiller meg egentlig ganske nøytral. Jeg tror derimot ikke jeg passer sammen med en mann som har sansen for fine føtter da jeg heller går barbeint i Crocs enn med stiletthæler og nylon🤷♀️ Anonymkode: ad07e...aff
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #10 Skrevet 15. april 2023 On 4/14/2023 at 4:14 AM, AnonymBruker said: Damer har ikke fetisjer slik som menn, så dette er kun ok hvis de godtar dette. Det nærmeste man kommer en fetisj som kvinne er nok bdsm, som de fleste sikkert har fått fra å lese fifty shades of grey. Anonymkode: 94abf...6ca Vi er ganske mange damer med fetsj jo Anonymkode: 6495a...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå