Brudesløret Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Skal dere ha fotograf hele dagen, eller bare til å ta brudebildet? Det hele er vel igrunnen et prisspørsmål.
Trampe Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 En time etter vielsen er satt av til fotograf.
Gjest bolle Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Vi skal ha fotografen i 3 timer. Han er i kirken når vi ankommer og tar situasjonsbilder av gjestene etc og så fotografering etter kirken.
Gjest FlojaFelíz Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Vi har valgt å ha fotograf etter vielsen, og så skal vi be en av mine venninnner som er god til å ta bilder om være fotograf ut over resten av kvelden. Vi synes at fotograferingen etter vielsen er dyr nok, og slik kan vi spare litt. Gode venner er godt å ha!
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 En time etter vielsen er satt av til fotograf. ← samme her
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Vi hadde en fotograf med oss hele dagen, han begynte allerede da jeg og forloveren min pyntet oss
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Vi skal få andre til å ta bilder i kirken og lokale.
Lassie Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 Vi skal kun ha fotograf til å ta bilder etter vielsen, fotografen beregner 1-2 timer på fotograferingen.
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #9 Skrevet 3. januar 2006 Pappa er fotografen vår, og er med oss heile dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå