AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg skrev tidligere om at jeg jobber i et spesiell mote butikk. Det er ei søt og hyggelig jente som ofte kommer innom og kjøper klær. En dag kom også faren hennes innom og ventet på henne mens hun prøvde klær. Han virker å være i slutten av 40 årene, veldig kjekk og hyggelig klar. Jeg ble nærmest betatt. Han snakket med meg, lo og flørtet. Jeg klarte å google meg frem til han, på bakrunn av det lite informasjon jeg hadde fra jenta og han selv. Jeg vet han er singel. Men så stoppet det opp. Jeg fant ikke hvordan jeg skulle kontakte han og hva jeg skulle si. Så har ukene bare gått og blitt til måneder. Jeg begynte å legge det fra meg. Men så var jenta nå tilbake og jeg merket han ventet igjen på dattera ute i bilen. Så jeg bare gikk ut tilfeldig og hilste, og sa så gøy å se deg igjen. Så han kom inn i butikken, og virket omsorgsfull, og hjalp med klærne. Problemet er at han liksom ikke tar "steg" videre. Jeg er fortsatt like lang og betatt. Anonymkode: 2705e...98c
Eva-Lena Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Hvorfor skriver du en. Du en ny tråd om dette igjen? 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Han hadde nok begynt å vanke der eller i det minste gå inn i butikken og ikke vente utenfor, om han gjengjeldte din interesse. Her er det ikke noe neste steg å ta desverre. Anonymkode: f5a7a...7aa 3 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Har du bare truffet ham to ganger? Han husker nok ikke at du eksisterer en gang, ingen grunn til at han skal "ta det videre". Og spør som andre, hvorfor lager du ny identisk tråd? Anonymkode: 3b5e4...d81 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå