ruffen29 Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Så.. Gikk på en date for litt over en uke siden. Vi hadde god kjemi og jeg tenkte at kanskje føre til noe mer. Men jeg merket allerede etter et par dager at han er veldig på og maser mye, og blir sur når jeg ikke svarer fort nok. Dette er en mann på 30 år ikke en tenåring. Jeg har aldri før vært borti noen som er så needy og pushy. Det er ikke sjarmerende og faktisk ganske creepy. Vi har ikke kjent hverandre mer enn litt over en uke og han snakker allerede om å gå inn i et forhold, hatt drømmer om at vi er blitt gift. Han er alltid pålogget på sosiale medier, og så snart jeg er der så prøver han å gi meg dårlig samvittighet for at jeg ikke har sendt nok meldinger, eller hva jeg gjør og har vært. Herregud, vi har jo begge jobber og en hverdag å forholde oss til. Pluss, at jeg ganske fort gikk lei og attraksjonen forsvant. Tror aldri før jeg har opplevd en sånn nedoverbakke etter en hyggelig date. Så jeg lurer på hva er beste måten jeg kan distansere meg på uten at det skal bli for mye styr?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Så dere har ikke møttes på ei uke? Han har nok skjønt at du er uinteressert. Så det er bare å si det rett ut. Anonymkode: 37acb...145
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 8 minutter siden, ruffen29 said: Så.. Gikk på en date for litt over en uke siden. Vi hadde god kjemi og jeg tenkte at kanskje føre til noe mer. Men jeg merket allerede etter et par dager at han er veldig på og maser mye, og blir sur når jeg ikke svarer fort nok. Dette er en mann på 30 år ikke en tenåring. Jeg har aldri før vært borti noen som er så needy og pushy. Det er ikke sjarmerende og faktisk ganske creepy. Vi har ikke kjent hverandre mer enn litt over en uke og han snakker allerede om å gå inn i et forhold, hatt drømmer om at vi er blitt gift. Han er alltid pålogget på sosiale medier, og så snart jeg er der så prøver han å gi meg dårlig samvittighet for at jeg ikke har sendt nok meldinger, eller hva jeg gjør og har vært. Herregud, vi har jo begge jobber og en hverdag å forholde oss til. Pluss, at jeg ganske fort gikk lei og attraksjonen forsvant. Tror aldri før jeg har opplevd en sånn nedoverbakke etter en hyggelig date. Så jeg lurer på hva er beste måten jeg kan distansere meg på uten at det skal bli for mye styr? Du må si klart fra at du ikke er interessert og gå videre. Det å bare ghoste og kutte kontakten er bare for barnslig Anonymkode: 4397d...e78 2
ruffen29 Skrevet 13. april 2023 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så dere har ikke møttes på ei uke? Han har nok skjønt at du er uinteressert. Så det er bare å si det rett ut. Anonymkode: 37acb...145 Avstanden er slik at vi ikke kunne møtes hver dag. I mellomtiden skulle vi kommunisere via sosiale medier. Regnet med at han skulle klare seg en uke uten å bli så masete og intens. Hadde det vært et par dater til og blitt litt bedre kjent så hadde det vært noe annet, men likevel synes jeg det blir litt for mye og for kontrollerende. Hadde det ikke vært for den needy attityden og kontrollbehovet så hadde det kanskje blitt noe mer.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 Godt han røpet sitt sanne jeg så raskt 😬 Takke meg til normale menn som gir deg en GOD følelse i stedet for klump i magen Anonymkode: 8a2b6...d19 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 ruffen29 skrev (1 time siden): Avstanden er slik at vi ikke kunne møtes hver dag. I mellomtiden skulle vi kommunisere via sosiale medier. Regnet med at han skulle klare seg en uke uten å bli så masete og intens. Dere har fysisk avstand og likevel lager du "avstand" over sosiale medier. Han blir nok ikke ekstremt overrasket over at han ikke er din store kjærlighet. Men du får la være å gå rundt grøten. Anonymkode: 37acb...145
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 Det er bare å si at det var hyggelig å bli kjent med han, men at du føler at det ikke er noe mer enn vennskapelig fra din side. Sånt mas som han driver med er komplett turnoff. Anonymkode: eecc3...12c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå