Gå til innhold

Gi han en sjanse? anger etter samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

EN kar som hadde godt høye for meg for ca 15 ble avvist og jeg fant meg en mann hvor vi deler ganske mye av verdier og livsholdninger. En av tingen er nok at jeg avviste den mannen på en måte som ikke kan anses som svært hyggelig. Nå har jeg skilt meg fra daværende ektemann, vi har to barn sammen. Angående han jeg som vil gjerne gi en sjanse, handler stort sett om mangel av forståelse hvorfor han aldri fortjente å presentere seg selv på sikkelig måte. Har tenkt på det mye og bestemt meg med å oppsøke han og fortelle han at han er faktisk verdig til å komme inn i forhold med meg. Tror dere at det faktisk kan slå ut riktig for min favør?

Kvinne 45

Anonymkode: fc025...f6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppsøke han fordi han er "verdig" eller fordi det er ingen som vil være en stepappa og i djevel forhold med 45 åring?

Anonymkode: 999f8...40c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jo gått 15 år, altså beste odds er hvis han også er skilt, men hva tjener du på det?. 

Anonymkode: 5c8f6...257

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sier det på den måten, at han er "verdig" til å komme inn i et forhold med deg, tror jeg ikke det slår ut i din favør. Du kan jo kanskje starte med å sende en hyggelig melding og spørre hvordan det går med han. 

Anonymkode: 4463c...916

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

men hva tjener du på det?. 

Mye

- pappa til hennes to barn

- som 45 åring er sjansen med å finne seg en ektemann svært liten

I kommer inn i forhold med en mann hu er trygg på.

Anonymkode: 78940...067

AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er. Ikke det med at han er verdig? herregud

Anonymkode: ff2f5...944

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

EN kar som hadde godt høye for meg for ca 15 ble avvist og jeg fant meg en mann hvor vi deler ganske mye av verdier og livsholdninger. En av tingen er nok at jeg avviste den mannen på en måte som ikke kan anses som svært hyggelig. Nå har jeg skilt meg fra daværende ektemann, vi har to barn sammen. Angående han jeg som vil gjerne gi en sjanse, handler stort sett om mangel av forståelse hvorfor han aldri fortjente å presentere seg selv på sikkelig måte. Har tenkt på det mye og bestemt meg med å oppsøke han og fortelle han at han er faktisk verdig til å komme inn i forhold med meg. Tror dere at det faktisk kan slå ut riktig for min favør?

Kvinne 45

Hva??? Er du fra 1800 tallet eller? Verdig å komme i forhold med deg?? Når du har valgt han vekk først og fått barn med en annen. Generelt høres du rimelig blåst ut og tror han har sittet og ventet på deg i 15 år😂 herlighet for en oppblåst idiot du høres ut som 

Anonymkode: e2803...fb3

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare desperate menn som går langt bak i tid og tar kontakt med «x’er» fra fortiden.

Anonymkode: bec1a...072

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kvinne 45

Hvorfor tror du at han fortsatt er interessert?

Anonymkode: 15ecf...6ec

AnonymBruker
Skrevet

😎 neste tråd "hva tror han han er som avviste meg når jeg strakk ut en hånd" 

Anonymkode: 65021...857

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at dette er en "skøyer" som lager en case basert på narrativet om damer som avviser bra gutter i 20 årene for de satser på de mest populære 5% gutta , men etter å ha passert sin mest attraktive periode, pult fra seg og fått noen unger med en Chad som forlot henne for en yngre modell nå går for plan B.

Den trygge Beta mannen som endelig får sin sjanse. Selv om det medfører må fostre opp førstevalget sine barn og ikke få egne.

Typisk KG krangletråd hvor kvinner hevder det ikke er sånn.

Sånn går no dagan.

Anonymkode: 1198d...b3d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at han ØNSKER en ny sjanse??

Anonymkode: 39187...67e

Skrevet

Trollollollol..,

Skrevet

Jeg tror du heller burde ta kveldskurs i norsk, og få orden på skriftlig språk før du driter ut ungene dine i forhold til skole og omgivelser. Maken til usammenhengende virrvarr skal man lete lenge etter!

Deretter får du orden på hodet og balanse i hverdagen din.

Og så kan du vurdere å date en mann som det er gjensidig interesse med. Hvis dette i det hele tatt er seriøst, da. Jeg tviler. 

AnonymBruker
Skrevet

Så du finner han verdig nå, etter 15 år? Hadde jeg vært han hadde jeg smekket døra i trynet på deg. Snakk om å være overlegen! Jeg håper virkelig ikke at han gir deg noen ny sjanse.

Anonymkode: c14d5...9b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...