AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Har gått nesten en uke uten å binge, men nå er jeg like ved stupet. Har ikke lyst til å falle av nå som det har gått så bra, men sliter. Har dere noen oppmuntrende ord eller tips? Er dessverre syk, så uaktuelt å gå ut eller trene🤒 Anonymkode: cae3a...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 Spise nok mat gjennom dagen kanskje? Er det ikke typisk at syklusen er at man først har en restriktiv periode (enten kun timer, eller evt dager og uker) for deretter å få en overspisingsepisode? Og at veien til å stoppe bingen er å først droppe den restriktive perioden? Trodde dette var allmen info. Anonymkode: 7839a...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spise nok mat gjennom dagen kanskje? Er det ikke typisk at syklusen er at man først har en restriktiv periode (enten kun timer, eller evt dager og uker) for deretter å få en overspisingsepisode? Og at veien til å stoppe bingen er å først droppe den restriktive perioden? Trodde dette var allmen info. Anonymkode: 7839a...f08 Takk for svar! Ja, det er allmen info. Jeg er ikke restriktiv i det hele tatt, spiser jevnlig. Har dessverre BED. Anonymkode: cae3a...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg pleide bare å ødelegge maten jeg. Men det hjalp ikke, for en dag spiste jeg av søpla. Hmm.. Finne på noe da? Gaming, noe hvor du bruker hendene OG hodet? Strikking, tegning, kryssord? Anonymkode: b28a6...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for svar! Ja, det er allmen info. Jeg er ikke restriktiv i det hele tatt, spiser jevnlig. Har dessverre BED. Anonymkode: cae3a...5a2 Er det noe av det du har lyst til å binge på nå, som du ikke har spist tidligere i dag? Noe du har cravet på men ikke unnet deg? Restriksjon handler ikke bare om for lavt matinntak, men også enkeltvarer. Anonymkode: 7839a...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noe av det du har lyst til å binge på nå, som du ikke har spist tidligere i dag? Noe du har cravet på men ikke unnet deg? Restriksjon handler ikke bare om for lavt matinntak, men også enkeltvarer. Anonymkode: 7839a...f08 Craver kindersjokolade. Veldig spesifikt Er ikke bygd slik at jeg kan ta en bit eller to, da renner det over. Anonymkode: cae3a...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Craver kindersjokolade. Veldig spesifikt Er ikke bygd slik at jeg kan ta en bit eller to, da renner det over. Anonymkode: cae3a...5a2 Kan du feks spise en kindersjokolade hver dag på jobb denne uken? (Dersom det er et sted su ikke pleier å overspise). Kjøpe med deg et stk på vei til jobb. Lære hjernen at dette også er en vare som er tilgjengelig og «lov». Anonymkode: 7839a...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå