Gå til innhold

Hva er ditt verste ligg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det verste knullet du har hatt?
Ditt kjønn? Hvor skjedde dette dårlige knullet og hvorfor var det så ille?

Anonymkode: 3bb6d...e0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjemme hos en som hadde skrytt av hvor god han var i senga og lagt opp store forventninger. Varte max 1,5 minutt, penis under 11 cm lang som jeg ventet seriøst på at den skulle vokse mer når jeg sugde han men nei.. 

Det var elendig og etterpå gikk han stolt rundt i rommet som om han hadde gitt meg tidenes knull. Jeg var for ung til å tørre å si noe men avtalen var at jeg skulle overnatte, men jeg dro hjem før det for å si det sånn. Sa at jeg var redd for at jeg hadde glemt å skru av komfyren og måtte dra for å sjekke og roe hodet 

Anonymkode: e4167...316

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ons'en som ga meg herpes. Skulle gi ham en BJ og så ingenting i mørket, følte bare at alt var æsj. Jeg avsluttet og sa at dette ble for ekkelt for meg. Sov likevel over fordi jeg var et stykke hjemmefra. Dagen etter møter vi på kompiser av ham i gangen, og i det jeg sier hadet så sier han plutselig kjempehøyt "håper du ikke ga meg noen sykdommer da!!" Husker jeg ble helt satt ut, det var jo jeg som avsluttet fordi penisen hans føltes ekkel. 

Tipper han har skyldt på meg i alle år for herpesen sin, mens sannheten er at det var han som ga det til meg. 

Jeg har også opplevd å være i mishandlende forhold og om det kunne jeg skrevet mye, men det er hverken lett å skrive om, eller å lese kan jeg tenke meg. Føler fortsatt at jeg har hatt "flere liv" og prøver å unngå å tenke tilbake på tiden jeg levde i frykt og fangenskap. Det er noe "annet". 

…………

Anonymkode: a33f3...2a8

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

De værste liggene har vært med «kaninknullerne». De som ikke forstår kvinnelig seksualitet og vil rett på knullinga. Og når de er i gang, så er det meter pr sekund som gjelder. Fullstendig meningsløst og tid jeg heller kunne brukt på noe fornuftig.

Anonymkode: 32f41...f45

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De værste liggene har vært med «kaninknullerne». De som ikke forstår kvinnelig seksualitet og vil rett på knullinga. Og når de er i gang, så er det meter pr sekund som gjelder. Fullstendig meningsløst og tid jeg heller kunne brukt på noe fornuftig.

Anonymkode: 32f41...f45

Samme erfaring. Tror jeg var rundt 19 og hadde hatt sex med to personer tidligere. Var en jeg var veldig forelsket i, og vi var på flørter’n en stund. Han var på samme alder som meg. En kveld hadde vi sex hjemme hos meg. Kan ikke huske noe særlig til forspill, og han peiste på i evigheter, det føltes som det aldri tok slutt, og jeg turte ikke si noe.

Hørte aldri noe fra ham i etterkant, så jeg tror vel ikke han syntes det var så mye bedre 😅

Anonymkode: 00679...327

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med en fyr som hadde bæsjerester i rompa og ikke sa noe eller gjorde noe med det. Luktet bæsj overalt.🤢 renslighet er tingen ass.

Har hatt sex med flere som har hatt så små pikker  at jeg ikke har følt noe, med menn som kommer etter 3 sekunder og med menn på de mest ubekveme  plasser. Men ikke noe slår horribel hygiene. 

Anonymkode: e4698...de7

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Med en fyr som hadde bæsjerester i rompa og ikke sa noe eller gjorde noe med det. Luktet bæsj overalt.🤢 renslighet er tingen ass.

Har hatt sex med flere som har hatt så små pikker  at jeg ikke har følt noe, med menn som kommer etter 3 sekunder og med menn på de mest ubekveme  plasser. Men ikke noe slår horribel hygiene. 

Anonymkode: e4698...de7

Det høres virkelig ekkelt ut! Det er viktig å huske på at renslighet er en grunnleggende del av personlig hygiene, og det er viktig å ta vare på seg selv for å unngå spredning av sykdommer og infeksjoner. Dessverre er det en vanlig oppfatning at menn kan forsømme sin personlige hygiene og fortsatt forvente at kvinner skal være tiltrukket av dem. Dette er en form for giftig maskulinitet som vi som feminister må motarbeide. Vi bør kreve gjensidig respekt og at begge parter tar ansvar for sin personlige hygiene i alle seksuelle møter.

Anonymkode: 1858d...c95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det høres virkelig ekkelt ut! Det er viktig å huske på at renslighet er en grunnleggende del av personlig hygiene, og det er viktig å ta vare på seg selv for å unngå spredning av sykdommer og infeksjoner. Dessverre er det en vanlig oppfatning at menn kan forsømme sin personlige hygiene og fortsatt forvente at kvinner skal være tiltrukket av dem. Dette er en form for giftig maskulinitet som vi som feminister må motarbeide. Vi bør kreve gjensidig respekt og at begge parter tar ansvar for sin personlige hygiene i alle seksuelle møter.

Anonymkode: 1858d...c95

Dr. KG.

Anonymkode: bec36...df3

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når en tidligere samboer ville ha trekant og vi skulle prøve. Jeg hatet det.

Og en annen gang da jeg gikk til sengs med en fyr som var smooth og behagelig, superoppmerksom og flørtete, helt til vi begynte å ha sex og det virket som om han nærmest gikk i transe og forvandlet seg til en hardhendt maskin som støtte hardt og fort med så stor at han bunnet meg og ikke stoppet. Jeg prøvde å holde hender mellom, og gi beskjed,  men turde ikke si ordentlig fra. Han brukte en evighet og det var bare helt jævlig, vondt og ubehagelig. Etterpå ville han treffes igjen og var så fornøyd osv. Jeg orket ikke møte han igjen noen gang. 

Eller også en kjip opplevelse  med en som ville så gjerne gi meg orgasme og hadde lest seg opp. Hver gang jeg nærmet meg stoppet han opp og tok pause. Han maste også hele tiden. Kommer du nå?  Når jeg hjalp til og tok på meg selv fjernet han hånden min og ville gjøre jobben,  hørte ikke på det jeg forklarte. 

En annen var helt analfiksert. Prøvde seg hele tiden selv om jeg ikke ville. Og ja, jeg har prøvd. Flere ganger. Det er ikke noe for meg. Jeg vil heller gå til tannlegen og bore uten bedøvelse enn å ha analsex. 

Vi var sammen en stund, men det ble så frustrerende i lengden at jeg orket ikke.  Han ville ikke ta imot det jeg sa, trodde han var superelsker. 

Heldigvis har jeg mest av alt hatt god sex og er aktiv og glad i sex med samboeren min. Vi er god match og eksperimenterer mye, men uten å tråkke over hverandres grenser. 

Anonymkode: 044fe...de6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er de som skryter på seg masse på forhånd, men som viser seg å ligge der som en potetsekk når vi først er i gang. Hvorfor skryte på seg en haug av ting når man vet det blir avslørt til slutt uansett, aldri skjønt det. Det er den type damer som tror at det utelukkende er mannen sitt ansvar for at sexen skal bli bra, og i tillegg tror de er gode i senga. 

M39

Anonymkode: 12c6b...155

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Er dame. 

Hadde en ons med en bekjent, begge var fulle hadde dårlig sex, og våknet i senga mi der han var borte og han hadde pissa i senga mi 😵💫

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er de som skryter på seg masse på forhånd, men som viser seg å ligge der som en potetsekk når vi først er i gang. Hvorfor skryte på seg en haug av ting når man vet det blir avslørt til slutt uansett, aldri skjønt det. Det er den type damer som tror at det utelukkende er mannen sitt ansvar for at sexen skal bli bra, og i tillegg tror de er gode i senga. 

M39

Kan skrive under på denne. Har hatt et par slike opplevelser jeg også. Lover gull og grønne skoger, bygger opp spenning, og beskriver seg som sensuelle fyrverkeri, men som viser seg å være den berømte potetsekken. Skikkelig nedtur. 

AnonymBruker
Skrevet

En jeg var kjæreste med som ung. Han kom alltid veldig fort, max 5-10 sekunder. Traff han igjen når vi var 45+. Begge hadde langvarig forhold bak oss. Det viste seg at han fortsatt fikk orgasme etter 2-10 sekunder. Snakket med han om det. Han sa han bare var sånn. Og at hans partnere tidlig i forholdet ga opp sex med han. Det hadde aldri slått han at det at han fikk orgasme umiddelbart var årsaken. Stor, flott penis, ubrukelig sex

Anonymkode: f138b...4c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

M39

Jeg har aldri skjønt hva som menes med dette potetsekk greiene. Jeg opplever at omtrent alle menn jeg har vært med vil ta styringen. Prøver jeg å være aktiv så justerer de på det så de kan være den aktive. Vil jeg ri så stopper de meg og knuller oppover, ligger jeg underst i en slags misjonær og bidrar med å løfte hoftene med bena og støte mot de så de slipper å støte så tar de tak under ryggen min etter jort tid og plasserer meg i doggy så de kan styre igjen. De dytter meg ned på magen og VIL at jeg bare skal ligge der og lar meg ikke være aktiv og når jeg suger så går det ikke lange tiden før han trekker den vekk, ber meg legge meg på ryggen så han kan knulle meg og komme på magen min. Hva annet kan jeg gjøre enn å bare ligge der da? De skal ha stillingene som de vil og jeg blir egentlig bare en kulisse i deres forløp på en måte. Jeg elsker å bli knuller i misjonær for eksempel men trenger litt tid på å komme, kan se at noen blir slitne men hvis jeg flytter meg da stopper jeg hele orgasmeoppbyggingen. De alle har blitt hektet på sex med meg over lengre tid og forteller meg hvor bra de syns det er å ligge med meg så jeg oppfatter ikke at de syns det er dårlig. Tvert i mot er jeg ganske sikker på at vi begge får mye glede ut av det, men jeg ville gjerne fått lov til å være mere aktiv. 

Så hva mener menn/du egentlig når dere snakker om damer som bare ligger der som en potetsekk? Sikker på at det ikke er fordi du overkjører henne når hun prøver å ta styringen? Eller at hun ligger stille fordi du treffer g punktet hennes i misjonær og det er fortsette de stimulering som hjelper hun nærmere orgasme så hun ikke vil bytte stilling med en gang? 

Eller går det mer på at damen ligger der helt uengasjert, uten en lyd, uten å kjærtegne deg eller bruke armer, ansiktsuttrykk eller ord? Lurer oppriktig og ønsker å bli klokere 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (5 timer siden):

Kan skrive under på denne. Har hatt et par slike opplevelser jeg også. Lover gull og grønne skoger, bygger opp spenning, og beskriver seg som sensuelle fyrverkeri, men som viser seg å være den berømte potetsekken. Skikkelig nedtur. 

Hva legger du i det begrepet? Se innlegget mitt over. 

Er tydeligvis en greie menn kan tenke for seg selv dette her siden to menn i tråden nevner det. Men eneste gangen jeg har hørt det var på ungdomsskolen en gutt som spredde til hele skolen at jenta bare lå der som en potetsekk. Hennes side av saken var at han voldtok henne og hun frøs til.. Jeg tror henne, hun fikk store problemer og begynte å ruse seg et år senere og snakket om at hun utviklet rusproblem og spiseforstyrrelser etter voldtekt som ung på et tv program hun var med på for et par år siden. 

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Potetsekk eller sjøstjerne er da dama ligger helt passiv på ryggen og rører ikke en muskel. Det er skikkelig nedtur og er noe jeg har opplevd flere ganger.

Men den største nedturen var med ei som jeg likte veldig godt, var sykt kul og den peneste jenta jeg har ligget med, dermed var skuffelsen også ekstra stor. Hun var veldig på i forkant men var nesten helt passiv når vi havnet i senga, huden hennes var kald og klam. Hun smakte vanvittig surt så jeg slet med å være der nede, hun hadde skikkelig ru bust som stakk meg til blods. 

Anonymkode: 7919a...7e3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Voldtekt. Anal voldtekt. Jeg klarer ikke engang å beskrive smerten og traumet. 

Ellers vil jeg også si kaninknulling generelt. Fra jeg ble 22 år ble jeg heldigvis moden nok til å dumpe slike fort. Jeg mistet interessen fullstendig. Jeg skjønner dessuten ikke kvinner som ikke vil ha sex før forhold. Jeg ville aldri lovet en mann forhold før jeg visste at han er bra i senga. Det er mange menn som tror de er verdensmestere i knulling, og at premien går til å knulle fortest og hardest. Det er premien for verste elskere som går til slike. 

Anonymkode: 08ffb...82f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Eller går det mer på at damen ligger der helt uengasjert, uten en lyd, uten å kjærtegne deg eller bruke armer, ansiktsuttrykk eller ord? Lurer oppriktig og ønsker å bli klokere 

Her er du inne på noe, fullstendig uten innlevelse, lite eller ingen "tilbakemelding" med kroppspråk, lyd og ord,  handler ikke bare om at man ligger rolig på rygg i misjonær, får det er jo naturlig at det kan bli litt sånn i den stillingen, men man er fortsatt to om det i misjonær også, støte imot, være engasjert, ikke ligge der som ett lik, samme med doggy, er sexen bra der, så blir det jo en rytme sammen.

Jeg liker å ta styring oftest, men det er fortsatt ikke kun opp til mannen om det skal bli bra. Men heldigvis er ikke flertallet sånn

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ellers vil jeg også si kaninknulling generelt.

Men dette er vel greit å kommunisere litt om på forhånd, eller i det minste underveis? Møtt damer som tigger om den type penetrering, så hardt og fort jeg makter, mens andre vil ha det veldig rolig. Samme med klitten, opplevd de som ønsket jeg presset så hardt på klitten at jeg knapt klarte å gjøre det så hardt hun ønsket, såppas at jeg nesten ikke turte ta i hardere, til de som vil jeg skal være veldig forsiktig der.

Kommunikasjon er nøkkelen her, siden alle er forskjellig 

• Liker 1
Skrevet

Første gang jeg hadde sex med min andre kjæreste, var vel rundt 17 år. Jeg hadde hatt sex ganske mange ganger før, men dette var første gang for ham.

Jeg var superklar for ham. Han var overtent og kom i det han skulle penetrere meg, og da var han umiddelbart ferdig, mens jeg lå der totalt utilfredsstilt og kåt og ikke turte å ta på meg selv mens han så på, eller be ham om å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...