AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Vil gjerne høre deres tanker om denne prøveperioden! Jeg fikk positiv EL-test mandag kveld, samboer kom ikke hjem før igår, men da fikk vi lagt inn aksjer. Altså to dager/døgn etter positiv test. Jeg leser jo at egget slipper 24-36 timer etter positiv test, og at et egg kan befruktes i ca 24 timer etter har det har «sluppet», men er det naivt å i det hele tatt telle dette som en prøveperiode? Jeg vet at ingen av oss her er synske selvfølgelig, men kanskje noen har opplevd å bli gravide ved å ha samleie såpass lenge etter en positiv EL-test? Anonymkode: 69365...e8d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Kan være litt i seneste laget men ingenting å få gjort med det denne gang, man må bare ta tiden til hjelp og krysse fingrene Anonymkode: 0c01c...b0a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Hm, ved positiv eggløsningstest kan eggløsning komme alt fra 12-48 timer etter, og så lever egget 12-24 timer etter at det er blitt sluppet. Vanskelig å si, men kan hende dere traff. Anonymkode: 1cdf6...3ee
Sofakona Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Husk at positive test betyr at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Men om du har fast syklus og du vet at du hadde eggløsning den dagen kan det være for seint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå