Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slett

Endret av lovetann
.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stapp fingeren i varmt grønnsåpevann, det kan få ut verken. 

Anonymkode: 54cba...510

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stapp fingeren i varmt grønnsåpevann, det kan få ut verken. 

jeg bader fingern i grønnsåpevann hver dag, flere ganger daglig. har prøvd plaster med grønnsåpe på også. syns ikke det hjelper så mye. Det kommer litt puss ut, men det blir ikke noe bedre. Har hatt den hovne fingern i over 2 uker nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Denne her https://www.apotek1.no/produkter/hibitane-1-vaginalkrem-250ml-98290p hadde fast plass i stallapoteket da jeg drev med hest. Siden har den hatt fast plass hjemme. Dynker et omslag med den, og lar det sitte på over natten og evt bytter. Må være skikkelig dynket/vått. 

Når det er sagt hadde jeg og en slik betennelse før stallapotekets tid, og gikk til lege i håp om at han kunne skjære den opp, men da ble det antibiotika. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Denne her https://www.apotek1.no/produkter/hibitane-1-vaginalkrem-250ml-98290p hadde fast plass i stallapoteket da jeg drev med hest. Siden har den hatt fast plass hjemme. Dynker et omslag med den, og lar det sitte på over natten og evt bytter. Må være skikkelig dynket/vått. 

Når det er sagt hadde jeg og en slik betennelse før stallapotekets tid, og gikk til lege i håp om at han kunne skjære den opp, men da ble det antibiotika. 

Vaginalkrem? Fungerer det kanskje på samme måte som Hibiscrub? For det har jeg liggende her. Den inneholder også klorheksidin. 

Husker du hva slags antibiotika du fikk, hva den het? Tok du det oralt eller var det i kremform som du smørte på? 

AnonymBruker
Skrevet

Om ikke grønnsåpe hjelper så må du få antibiotika. Når det har vart i to uker så bør antibiotika være et alternativ. 

Anonymkode: bfdc9...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...