AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Er en dame på 50 har vært i overgangsalder noen år,men innimellom får jeg punkter inni det ene brystet som er ømt,tok mammografi sommer 2021 og ultralyd, alt ok . Så mammografi i 2022,(pga mammografi program for de som fyller femti) alt ok da også. Noen som opplever å bli øm I et bryst, Kanskje også at jeg har brukt spile bh ,som kanskje ikke er stor nok til at hele brystet får plass,feil størrelse mulig. Kan man evt få vondt i brystene av det Burde jeg ta ny runde med mammografi, jeg kjenner ingen kuler eller klumper. Anonymkode: 67540...f12
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Jeg har i perioder hatt veldig ømme bryst et par dager før mensen. Kanskje det er hormonene som spiller inn hos deg også? Anonymkode: 89e92...741
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Jeg får veldig vondt, øm og sprenger i brystet av å bruke spile bh med padding som på en måte klemmer brystet. Bruker du feil størrelse i tillegg så er det stor sannsynlighet for at det er derfor. Jeg har begynt å bruke de gammeldagse blonde bhene uten padding og spiler. De holder ikke brystene like mye oppe, får litt trekant formet bryst utover istedet for at det presses til en rund form, men jeg unngår smerter Anonymkode: a9a3d...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå