AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 hei, jeg var veldig uheldig idag.. jeg har en reguleringsplate som jeg bruker om natten men jeg oppdaget at hunden min har ØDELAGT denne! Hunden har tygget denne helt i stykker. Kan innboforsikring dekke et slikt uhell? Anonymkode: 909df...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 Det kommer veldig an på forsikringen. Pus ødela ett dyrt klesplagg, det ble ikke dekket. Pus rev ned en hylle, som tilfeldigvis ramlet og knuste en skjerm, skjermen ble dekket. Men jeg prøvde aldri få hylla dekket da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Man tar dyr inn i huset på eget ansvar så jeg tipper at det ikke dekkes. Anonymkode: 376ee...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 Meld skaden på hjemmesiden til forsikringsselskapet så får du svar fra noen som vet. Egenandelen er ofte en tusenlapp så det kommer jo an på prisen på plata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Del Skrevet 13. april 2023 Nei ikke når den har blitt tygget på eller lignende fordi du er ansvarlig for å sørge for at hunden ikke får tak i den. Det er ikke et uhell, noe som er kravet til om forsikring dekker. Om det var et plutselig uhell derimot, typ hunden hoppet på deg slik at den gikk i bakken og knakk, så er det noe annet. Da kan du ha dekning om du har riktig forsikring. Hilsen forsikringsrådgiver Anonymkode: dd665...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 13. april 2023 #6 Del Skrevet 13. april 2023 Anbefaler LO Favørs innboforsikring. Dekker også de fleste uhell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Del Skrevet 14. april 2023 Du må nesten sjekke forsikringsvilkårene dine. For eks har if flere ulike innboforsikringer, hvor den billigste ikke dekker selvpåførte uhell i hjemmet, men andre gjør det. Finnes ingen fasit utover det som står i vilkårene/avtalen din. Anonymkode: 23f55...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #8 Del Skrevet 14. april 2023 Hvorfor leser ikke folk forsikringsvilkårene? Hvordan skal vi vite hva din forsikring dekker? Anonymkode: 3e10d...bea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #9 Del Skrevet 14. april 2023 Betalte 800 for ny plate da sønnen mistet sin, så egenandel er mest sannsynlig høyere uansett Anonymkode: be71b...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #10 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg har tegnet et tillegg på min innboforsiking, en så kalla "tabbeforsiking". Den dekker alt, men med en relativt høy egenandel. Anonymkode: 14405...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #11 Del Skrevet 14. april 2023 LEs vilkårene på DIN forsikring. Vi alle har forskjellig forsikring. Noen dekker, andre ikke. Anonymkode: 201d3...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå