Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hørt fra kjæresten min på to dager og er litt lei meg. Han har perioder hvor han faller ut og ikke kontakter meg og jeg har sagt fra at det er litt spesielt og uvant for meg fra tidligere forhold. Men det skjer fortsatt. Men nå tar ikke jeg kontakt heller så... 

Anonymkode: 25c16...bd5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så ta kontakt, da?

Anonymkode: ec610...4ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke hørt fra kjæresten min på to dager og er litt lei meg. Han har perioder hvor han faller ut og ikke kontakter meg og jeg har sagt fra at det er litt spesielt og uvant for meg fra tidligere forhold. Men det skjer fortsatt. Men nå tar ikke jeg kontakt heller så... 

Du har sagt at det er "litt spesielt", men du har ikke sagt at "slik fravær av kommunikasjon fungerer ikke for meg". 

Uavhengig parforhold så er det viktig med en klar og tydelig kommunikasjon, slik at partene kan forstå hverandre og møte hverandre på følelser og behov. Hvor gammel er du? 🤔

Anonymkode: ecf9f...16e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han egentlig kjæresten din eller bare en som henger med deg i blandt når han vil ha sex? Da mener jeg ikke hva han kaller seg som ovenfor deg, men hvordan han oppfører seg ovenfor deg. 

Det her er hvertfall ikke normal oppførsel for et parforhold der man elsker hverandre. 

Anonymkode: 3b520...a24

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har sagt at det er "litt spesielt", men du har ikke sagt at "slik fravær av kommunikasjon fungerer ikke for meg". Uavhengig parforhold så er det viktig med en klar og tydelig kommunikasjon, slik at partene kan forstå hverandre og møte hverandre på følelser og behov.

Ja veldig godt poeng. Vi kvinner må slutte å vegre oss for å være tydelige og sette krav 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig. Å gi fra seg et lite livstegn i løpet av dagen kunne han da vel gjort. Er du helt sikker på at han ikke utnytter deg for sex?

Anonymkode: cc3c7...c89

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke vanlig. Å gi fra seg et lite livstegn i løpet av dagen kunne han da vel gjort. Er du helt sikker på at han ikke utnytter deg for sex?

Anonymkode: cc3c7...c89

Er veldig rart om han gjør det. Vi har et liv sammen med både min og hans familie og venner og reiser en del sammen osv, men så plutselig kan han bli stille. Har vært i lengre forhold før og aldri opplevd dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er veldig rart om han gjør det. Vi har et liv sammen med både min og hans familie og venner og reiser en del sammen osv, men så plutselig kan han bli stille. Har vært i lengre forhold før og aldri opplevd dette. 

Men det er forskjell på å like selskapet til noen og finne på ting sammen, og å elske noen 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men det er forskjell på å like selskapet til noen og finne på ting sammen, og å elske noen 

Ja da regner jeg med han ikke elsker meg så jeg bør vel dumpe han. Takk 

Skrevet

du burde jo ta kontakt. men jeg hadde nok ikke godtatt dette. men nå godtar ikke jeg sånt lenger i det hele tatt. det er fullt mulig å skrive en sms med: hei jeg vil være litt alene så ikke bli redd om jeg ikke tar kontakt på et par dager. ikke bare gå radio silent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...