AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Firmaet jeg jobber i var på jobbtur før påske, der flere av våre kunder og samarbeidspartnere også var invitert. Dette var min første jobbtur i utlandet på ny arbeidsplass. Min sjef presenterte meg for noen av kundene våre. Markedsføringssjefen i selskap X var utrolig kjekk og ydmyk. Vi pratet business i ca. 10 minutter før vi måtte gå videre, men senere på dagen streifet blikkene våre fra ett rom til ett annet og jeg følte definitivt det var en connection der. 🥰 Jeg har gått og tenkt på han i flere uker! I dag tok jeg motet til meg og skrev til han på LinkedIn, og han svarte OG husket meg! Han takket for fine ord, synes det var hyggelig å hilse på meg og håper vi får sjansen til å jobbe mer sammen fremover. ☺️ Nå lurer jeg på hva jeg skal skrive videre eller hvordan bli kjent med han mer privat. Noen tips? Jeg vil jo opptre profesjonelt, fordi han er faktisk en av kundene våre. Jeg er mellomleder i firmaet jeg jobber i. Jeg har liksom ikke fortalt sjefen at jeg har kontaktet markedsføringssjefen til en av våre kunder, så det er viktig at jeg ikke driter meg ut her. 😅 Anonymkode: ab62e...138 1
Rødstrupa Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Firmaet jeg jobber i var på jobbtur før påske, der flere av våre kunder og samarbeidspartnere også var invitert. Dette var min første jobbtur i utlandet på ny arbeidsplass. Min sjef presenterte meg for noen av kundene våre. Markedsføringssjefen i selskap X var utrolig kjekk og ydmyk. Vi pratet business i ca. 10 minutter før vi måtte gå videre, men senere på dagen streifet blikkene våre fra ett rom til ett annet og jeg følte definitivt det var en connection der. 🥰 Jeg har gått og tenkt på han i flere uker! I dag tok jeg motet til meg og skrev til han på LinkedIn, og han svarte OG husket meg! Han takket for fine ord, synes det var hyggelig å hilse på meg og håper vi får sjansen til å jobbe mer sammen fremover. ☺️ Nå lurer jeg på hva jeg skal skrive videre eller hvordan bli kjent med han mer privat. Noen tips? Jeg vil jo opptre profesjonelt, fordi han er faktisk en av kundene våre. Jeg er mellomleder i firmaet jeg jobber i. Jeg har liksom ikke fortalt sjefen at jeg har kontaktet markedsføringssjefen til en av våre kunder, så det er viktig at jeg ikke driter meg ut her. 😅 Anonymkode: ab62e...138 Du er mellomleder i et firma som ønsker å være profesjonell og prøver å sjekke opp markedsføringssjefen???? Dette er som tatt ut av ut av’’erotikkpodden’’. 🤣🧌🤣🧌🤣🧌🤣🧌🤣🧌 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Tror kanskje jeg hadde latt dette ligge, i alle fall frem til jeg var sikrere på at dette er gjensidig. Ikke dypp pennen i firmablekk osv. Anonymkode: 51614...fb3 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 Det passer seg ikke med noe mere initiativ fra din side her. Du har allerede tatt iniativ og han friendzonet deg. Man kan godt like noens utseende og samtidig skjønne at det bare blir med det. Han er den eneste som oppfører seg profesjonell her som vennlig avviste ditt forsøk på kontakt på privaten. Anonymkode: 995fe...e9e 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det passer seg ikke med noe mere initiativ fra din side her. Du har allerede tatt iniativ og han friendzonet deg. Man kan godt like noens utseende og samtidig skjønne at det bare blir med det. Han er den eneste som oppfører seg profesjonell her som vennlig avviste ditt forsøk på kontakt på privaten. Anonymkode: 995fe...e9e Enig, dette "håper vi får sjansen til å jobbe mer sammen fremover" viser at han at han tenker jobb, ikke noe mer. Anonymkode: 51614...fb3 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 1 hour ago, Rødstrupa said: Du er mellomleder i et firma som ønsker å være profesjonell og prøver å sjekke opp markedsføringssjefen???? Dette er som tatt ut av ut av’’erotikkpodden’’. 🤣🧌🤣🧌🤣🧌🤣🧌🤣🧌 Ikke i selskapet jeg jobber for, men en av våre kunder som vi ser 1-2 ganger i året på firmatur hvis de takker ja til å bli med. Men erotikk er bra! 😄 Anonymkode: ab62e...138
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror kanskje jeg hadde latt dette ligge, i alle fall frem til jeg var sikrere på at dette er gjensidig. Ikke dypp pennen i firmablekk osv. Anonymkode: 51614...fb3 Men om vi ikke blir kjent, så vet jeg ikke om det er gjensidig da eller om han er gift? Jeg glemte å se om han hadde ring på fingeren, da jeg ble litt satt ut da jeg så han. Kjekkeste mannen jeg har sett på flere år! Og han holdt blikket mitt under hele samtalen, så måtte bare gjøre det samme. 🙂 Anonymkode: ab62e...138
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det passer seg ikke med noe mere initiativ fra din side her. Du har allerede tatt iniativ og han friendzonet deg. Man kan godt like noens utseende og samtidig skjønne at det bare blir med det. Han er den eneste som oppfører seg profesjonell her som vennlig avviste ditt forsøk på kontakt på privaten. Anonymkode: 995fe...e9e Hvorfor er du så sikker på han friendzonet meg? Hva skulle han liksom skrive på LinkedIn annet enn det han skrev? At han ville knulle meg på dass? 😄 Selskapet er britisk, så de pleier å være veldig formell og profesjonell i kommunikasjonen. Saken er at jeg har ikke direkte kontakt med denne personen/kunden/selskapet. Dette tar gutta i salgsavdelingen seg av. Så at han håpet at vi får sjansen til å jobbe mer sammen fremover tolket jeg som noe positivt, men kanskje han mente selskapet vårt generelt. 🤔 Anonymkode: ab62e...138
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #9 Skrevet 13. april 2023 Dette er jo bare flaut og uprofesjonelt. Bare dropp det før du driter deg ut for hele firmaet. Anonymkode: 8d552...32b 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #10 Skrevet 13. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Enig, dette "håper vi får sjansen til å jobbe mer sammen fremover" viser at han at han tenker jobb, ikke noe mer. Anonymkode: 51614...fb3 Er du sikker? Så jeg bør ikke svare han, eller skal jeg bare svare "takk i lige måde" og ønske han en god kveld? Jeg som ønsket så gjerne bli bedre kjent med han! Han virket som en utrolig fin fyr, og det er ikke ofte man får en slik blikkontakt med noen som vi hadde. 🥰 Ei venninne møtte mannen sin på jobbreise i Nederland og de er gift og har barn i dag. Men kanskje jeg ble friendzonet da, men nå er ikke britiske/amerikanske menn de som øser ut med masse komplimenter og smiley heller etter min erfaring. Anonymkode: ab62e...138
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #11 Skrevet 13. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Dette er jo bare flaut og uprofesjonelt. Bare dropp det før du driter deg ut for hele firmaet. Anonymkode: 8d552...32b Hvorfor er dette flaut? Hadde det vært annerledes om en mann tok kontakt med en kvinne først? For det skjer stadig vekk i jobbsammenheng. Anonymkode: ab62e...138
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #12 Skrevet 13. april 2023 Du har allerede tatt initiativ til kontakt. Om han er interessert i mer, følger han opp. La det ligge. Anonymkode: b2429...6e7 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #13 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du sikker? Så jeg bør ikke svare han, eller skal jeg bare svare "takk i lige måde" og ønske han en god kveld? Jeg som ønsket så gjerne bli bedre kjent med han! Han virket som en utrolig fin fyr, og det er ikke ofte man får en slik blikkontakt med noen som vi hadde. 🥰 Ei venninne møtte mannen sin på jobbreise i Nederland og de er gift og har barn i dag. Men kanskje jeg ble friendzonet da, men nå er ikke britiske/amerikanske menn de som øser ut med masse komplimenter og smiley heller etter min erfaring. Anonymkode: ab62e...138 Sikker kan jeg selvsagt ikke være, men jeg hadde i alle fall tolket det slik. Jeg ville ikke skrevet mer og latt det ligge helt til dere eventuelt møtes igjen en gang. Dvs, hvis dere møtes igjen, ville jeg forsøkt å finne ut om det faktisk var en kjemi der. Når det er sagt, ville jeg trådd veeeeeeldig forsiktig. Anonymkode: 51614...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #14 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er dette flaut? Hadde det vært annerledes om en mann tok kontakt med en kvinne først? For det skjer stadig vekk i jobbsammenheng. Anonymkode: ab62e...138 Etter min mening ville ikke dette vært noe bedre, nei. Anonymkode: 51614...fb3 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #15 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men om vi ikke blir kjent, så vet jeg ikke om det er gjensidig da eller om han er gift? Jeg glemte å se om han hadde ring på fingeren, da jeg ble litt satt ut da jeg så han. Kjekkeste mannen jeg har sett på flere år! Og han holdt blikket mitt under hele samtalen, så måtte bare gjøre det samme. 🙂 Anonymkode: ab62e...138 Det er helt vanlig å holde blikkontakt under en samtale. Jeg tror oppriktig på at du følte en sterk kjemi. Av og til er det slik at kjemien vi føler, faktisk ikke er gjensidig. Du har nå skrevet til han på Linkedin, og han har svart høflig. Om han ønsker videre kontakt tar han initiativ. Ikke risiker din anseelse på arbeidsplassen for en kjemi som kun eksisterer i ditt eget hode. Anonymkode: b2429...6e7 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #16 Skrevet 13. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Sikker kan jeg selvsagt ikke være, men jeg hadde i alle fall tolket det slik. Jeg ville ikke skrevet mer og latt det ligge helt til dere eventuelt møtes igjen en gang. Dvs, hvis dere møtes igjen, ville jeg forsøkt å finne ut om det faktisk var en kjemi der. Når det er sagt, ville jeg trådd veeeeeeldig forsiktig. Anonymkode: 51614...fb3 Her er det han svarte på min melding på LinkedIn: Hi (mitt fornavn) Absolutely - same to you! It was lovely to meet you and absolutely, of course I remember you and your colleague stopping by to say hello. Thank you for your kind words - it was great to connect and I hope that we get the chance to work together more going forward. Same to you and speak soon, Jeg skrev med vennlig hilsen på min avslutning med fornavn og etternavn. Han skrev bare fornavnet sitt under meldingen ovenfor. Men når jeg tenker etter, så er jo dette et meget profesjonelt og nøytralt svar. For han kunne faktisk ha skrevet "jeg håper vi sees igjen." 🤔 Det er jo mulig han har kjæreste også. ☺️ Men jeg leser at dere anbefaler å la dette ligge, så jeg får vel bare glemme han og de vakre brune øynene hans da. Nå vet han i hvert fall hvem jeg er, og har fornavnet og etternavnet mitt. Anonymkode: ab62e...138
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #17 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er det han svarte på min melding på LinkedIn: Hi (mitt fornavn) Absolutely - same to you! It was lovely to meet you and absolutely, of course I remember you and your colleague stopping by to say hello. Thank you for your kind words - it was great to connect and I hope that we get the chance to work together more going forward. Same to you and speak soon, Jeg skrev med vennlig hilsen på min avslutning med fornavn og etternavn. Han skrev bare fornavnet sitt under meldingen ovenfor. Men når jeg tenker etter, så er jo dette et meget profesjonelt og nøytralt svar. For han kunne faktisk ha skrevet "jeg håper vi sees igjen." 🤔 Det er jo mulig han har kjæreste også. ☺️ Men jeg leser at dere anbefaler å la dette ligge, så jeg får vel bare glemme han og de vakre brune øynene hans da. Nå vet han i hvert fall hvem jeg er, og har fornavnet og etternavnet mitt. Anonymkode: ab62e...138 Dersom han hadde vært interessert i deg hadde han ikke formulert seg slik: "of course I remember you and your colleague stopping by to say hello". Da hadde fokuset kun vært på deg, ikke deg og din kollega. Dette er en helt enkel og høflig e-post. Det ligger absolutt ingenting mellom linjene her. Bra du skjønner at du må la det ligge. La mannen være. Anonymkode: b2429...6e7 4 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #18 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dersom han hadde vært interessert i deg hadde han ikke formulert seg slik: "of course I remember you and your colleague stopping by to say hello". Da hadde fokuset kun vært på deg, ikke deg og din kollega. Dette er en helt enkel og høflig e-post. Det ligger absolutt ingenting mellom linjene her. Bra du skjønner at du må la det ligge. La mannen være. Anonymkode: b2429...6e7 I tillegg ville han ha gjengjeldt komplimentet du ga ham, dersom han var interessert. Han sa jo bare "takk for hyggelige ord". Anonymkode: b2429...6e7 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #19 Skrevet 14. april 2023 Han er ikke interessert, han senser at du kanskje prøver å sjekke han opp og avviste den muligheten glatt ved å nevne deg og kollegaen din og nevne jobb. Han har avblåst alle muligheter for å flørte videre, så please ikke drit deg ut med å skrive mere til han. Heller ikke noe takk i like måte eller god kveld. Det blir overflødig og er helt unødvendig, du virker bare som en raring da. Beklager. Anonymkode: 995fe...e9e 6 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #20 Skrevet 14. april 2023 så jævlig cringe, skulle tro du var 13år Anonymkode: e8b0d...c86 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå