AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Hei! Jeg har 2 barn, en på 7 år og en på 4 år. De er hos pappaen sin annenhver helg, så jeg har dem fast. Jeg og 7åringen bruker å kose oss med å spille f.eks stigespill på kvelder etter minste har lagt seg. Kjenner jeg gleder meg til den tiden vi alle 3 kan sitte fint å spille sammen. Hvilke type spill er kanskje litt enkelt å lære for en på 4 år? Må ikke nødvendigvis være brettspill. Husker ikke helt når 7åringen begynte helt med det, lurer på om han var i 5årsalder. 🙈 Minste er enda ganske vilter og litt utålmodig av seg, men vil gjerne prøve ut om det er noen gode spill vi kan prøve ut😄 Anonymkode: 8bda3...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg har 2 barn, en på 7 år og en på 4 år. De er hos pappaen sin annenhver helg, så jeg har dem fast. Jeg og 7åringen bruker å kose oss med å spille f.eks stigespill på kvelder etter minste har lagt seg. Kjenner jeg gleder meg til den tiden vi alle 3 kan sitte fint å spille sammen. Hvilke type spill er kanskje litt enkelt å lære for en på 4 år? Må ikke nødvendigvis være brettspill. Husker ikke helt når 7åringen begynte helt med det, lurer på om han var i 5årsalder. 🙈 Minste er enda ganske vilter og litt utålmodig av seg, men vil gjerne prøve ut om det er noen gode spill vi kan prøve ut😄 Anonymkode: 8bda3...5ba Vi spiller stigespillet med vår på tre år. Ellers så liker han yatzy for barn, memo og lotto Anonymkode: 3afcd...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi spiller stigespillet med vår på tre år. Ellers så liker han yatzy for barn, memo og lotto Anonymkode: 3afcd...dca Ja og villkatten Anonymkode: 3afcd...dca 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 Sabeltannspill: https://www.norli.no/spill-og-puslespill/spill/spill-for-barn/spill-kaptein-sabeltann-sjoroverspillet?gclid=CjwKCAjw0N6hBhAUEiwAXab-TT9e21bPTasoAHysi9wPIIIfFojNtwmAsf9ISeht7sMCBe46AVdqDhoC1hgQAvD_BwE Eller junior alias? Anonymkode: 8cb51...d21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skalperud Skrevet 13. april 2023 #5 Del Skrevet 13. april 2023 Vi lærte fireåringen tre på rad i påsken. Det likte han godt. Tegnet på ark, og fant noen brikker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Del Skrevet 13. april 2023 Fantorangen-spillet var stort her i huset da barnet var 4. Anonymkode: 9ec7e...428 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Del Skrevet 13. april 2023 Her er Brannbamsen Bjørnis stigespill en stor hit, men det morsomste er dette https://www.ark.no/boker/unknown-Loopin-Luie-6416739409573 Mitt barn er 4 år. Anonymkode: 604b4...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Del Skrevet 13. april 2023 Alias villkatten safari den forsvinnende diamanten et spill fra TGR som vi bare kaller is-spillet (må finne fargene) »hva er jeg spillet» i bilen 😀 Anonymkode: 517b2...8ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #9 Del Skrevet 13. april 2023 Tusen takk for fine tips 🤩🤩 skal sjekke ut 😄 Anonymkode: 8bda3...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #10 Del Skrevet 13. april 2023 Begynte med «gjett hvem» når barnet var ca 4 år☺️ Anonymkode: 936a0...117 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirgit Skrevet 13. april 2023 #11 Del Skrevet 13. april 2023 Vi har spilt en del Dragomino med vår 4-åring, og også Ticket to Ride junior, vil anbefale begge disse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melh Skrevet 13. april 2023 #12 Del Skrevet 13. april 2023 Hei! Så koselig at dere vil spille med barna🥰 Kommer selv fra en spillglad familie der far har forsøkt å lære oss opp til å like brettspill allerede fra en ung alder av. Et av de spillene jeg spilte mye som ung var dette: https://www.outland.no/spooky-stairs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #13 Del Skrevet 13. april 2023 Vi hatt mye moro med Sequence for barn. Det er en kobinasjon av kort med dyr på og brikker hvor det gjelder å få 4på rad. Det fungerer også rimelig godt med litt aldersforskjell mellom barna. Anonymkode: 9147d...f6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. april 2023 #14 Del Skrevet 14. april 2023 Anbefaler at du tar en tur innom butikken Outland. Der har de god sortering på spill ut fra alder. Personlig kan jeg anbefale følgende spill til en 4-åring: - Villkatten - Klatremus i Hakkebakkeskogen - Icecool - Alarm - Bubble jungle - Mix max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #15 Del Skrevet 14. april 2023 Det lure ekorn (Snicky snacky squirel) er et veldig bra spill som var veldig populær hos oss da barna var små. Det er veldig enkelt spill for barn å lære også. Anonymkode: 37a68...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 14. april 2023 #16 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) Kortspill kan også være gøy, man finner bare noe som passer for alderen og ferdighetsnivå. I vår familie har vi begynt med kjemping, vriåtter og hopp i havet/go fish. Ja, og selvfølgelig gris om man er litt flere spillere. Endret 14. april 2023 av Elle Melle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #17 Del Skrevet 14. april 2023 Se hva jeg kan Fantorangenspillet Yatzy for barn Villkatten Anonymkode: 3ffe9...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #18 Del Skrevet 14. april 2023 Vi har i tillegg til mange av de over har vi spilt Carcasonne junior, Ticket to ride junior, Anonymkode: e1d81...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 14. april 2023 #19 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sabeltannspill: https://www.norli.no/spill-og-puslespill/spill/spill-for-barn/spill-kaptein-sabeltann-sjoroverspillet?gclid=CjwKCAjw0N6hBhAUEiwAXab-TT9e21bPTasoAHysi9wPIIIfFojNtwmAsf9ISeht7sMCBe46AVdqDhoC1hgQAvD_BwE Eller junior alias? Anonymkode: 8cb51...d21 Dette var min 4-årings favoritt. Samt at vi spilte en del Villkatten, Ballong-spillet og ulike spill fra Djeco. Memo var han lite fan av da han var så liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #20 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei! Jeg har 2 barn, en på 7 år og en på 4 år. De er hos pappaen sin annenhver helg, så jeg har dem fast. Jeg og 7åringen bruker å kose oss med å spille f.eks stigespill på kvelder etter minste har lagt seg. Kjenner jeg gleder meg til den tiden vi alle 3 kan sitte fint å spille sammen. Hvilke type spill er kanskje litt enkelt å lære for en på 4 år? Må ikke nødvendigvis være brettspill. Husker ikke helt når 7åringen begynte helt med det, lurer på om han var i 5årsalder. 🙈 Minste er enda ganske vilter og litt utålmodig av seg, men vil gjerne prøve ut om det er noen gode spill vi kan prøve ut😄 Anonymkode: 8bda3...5ba Quips har vært populært hos oss Anonymkode: 7fc37...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå