Gå til innhold

Til deg som har operert øvre øyelokk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva sa de ved første konsultasjon? Jeg er henvist av fatlegen min, til sykehus ( øye poliklinikk) 

Anonymkode: 3ecbf...8a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mor har gjort det. Tenker du på første konsultasjon hos kirurg? Hvor er du henvist? 

Kirurgen som hadde første konsultasjon med min mor, sa med en gang at dette var innenfor kriteriene for å få dekket operasjon. Hun forklarte min mors anatomi, hvor hun kom til å legge snittet, og forskjellige måter å gjøre det på. Hun forklarte hvorfor hun valgte å legge snittet slik, basert på øyelokket form og øyenbrynets fasong og farge. Hun fortalte hvor lang tid slike operasjoner tar, lokalbedøvelse og etterbehandling. 

Konsultasjonen tok ti minutter. Operasjonen gikk kjapt og smertefritt, og ingen plager i etterkant. Vær nøye med kjøling det første døgnet, du blir ganske hoven. Det har gått veldig bra med min mor 😊

Anonymkode: c1d4d...f4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også henvises.  Noen som har tips til kirurg i Oslo jeg kan henvises til? 

Anonymkode: a6df1...d63

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå ventet i kø på operasjon i over ett år  så det er lang ventetid de fleste steder.

Anonymkode: a3560...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det ikke dekket av det offentlige. Det er blitt veldig strengt. Må dekke synsfelt blant annet. Tok det privat hos Aleris Lillesand. Dyktig kirurg (litt arrogant) som gjorde pent arbeid. Angrer ikke på inngrepet. 

K40+ 

Anonymkode: 85acf...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...