Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Guerlains Terracotta Moisturizing bronzing powder # 20 (solpudder) som jeg er UTROLIG fornøyd med!! Og Clarins Liquid Bronze Self tanning som jeg gleder meg til å prøve i kveld.

Hva er det siste du har kjøpt av sminke, parfyme, kroppspleie etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja i disse tider kan det ikke bli noe annet enn kløver vaselin :forvirret:

Skrevet

Jeg kjøpte en hel bærepose med drit i går, noe sminke, engangshøvler, dusjsåpe, smykkestæsj, spenner osv

Gjest gjesta
Skrevet

Eg kjøpte en deo igår.. den uten parfyme fra vaseline intensive care.. kjempego!!

den funka fiint uten parfyme! føle ofte på fest osv. at deoen lukta like masse som parfyma mi, men no e det problemet løst :)

Skrevet

Kjøpte en krukke med rosebud ;)

Gjest Virvel
Skrevet

Kanebo 38° mascara... Presterte å miste en nesten ny en på nyttårsaften :sur:

Skrevet

Lancôme Flex WP mascara, og den er jeg kjempefornøyd med. Kan jo nesten ikke ha vanlig mascara i Bergen. :ler:

Skrevet

Etter lang tid med leting fant jeg endelig en Eau de Toilette som er helt 100% MEG: Paul Smith Extreme, som jeg umiddelbart gikk til anskaffelse av. Ellers: DIORSHOW Mascara.

Skrevet

MDF Facial Lotion, MDF Vit-A-Plus Clearing Complex og I.D. Bare Minerals pudderfoundation. :)

Skrevet

Armani liquid bronzer (anbefales!!!)

Armani leppestift og lipliner

Helena Rubinstein lash queen mascara

Skrevet

Bare escentuals i.d minerals foundation

Gjest gjest1
Skrevet

En gull/brun øyeskygge fra Make Up Store. Veldig diskre og fin til daglig bruk.

Skrevet

Jeg kjøpte Dior Skinflash :)

Skrevet
Jeg har nettopp kjøpt Guerlains Terracotta Moisturizing bronzing powder # 20 (solpudder) som jeg er UTROLIG fornøyd med!! Og Clarins Liquid Bronze Self tanning som jeg gleder meg til å prøve i kveld.

Hva er det siste du har kjøpt av sminke, parfyme, kroppspleie etc?

Hvor mye koster solpudderet? :sjenert:

Kjøpte meg Weledas beskyttende mandelkrem i går og en liten prøve av Hauschkas rosekrem. :)

Skrevet
Hvor mye koster solpudderet?  :sjenert:

Kjøpte meg Weledas beskyttende mandelkrem i går og en liten prøve av Hauschkas rosekrem.  :)

300kr. Har aldri brukt så mye på pudder før, men er veldig fornøyd, så da er det greit :D

Skrevet

Tommy-Girl deodorant stick, den lukter kjempegodt :)

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Deo fra HTH. Funker kjeme bra og lukter svakt og friskt!

Hårfarge fra Loreal som jeg enda ikke har prøvd....

kremrouge fra Clinique. Den sitter kjempe bra og gir en naturlig fin farge. Fargene ser litt mørke ut i boksen,men de blir ikke så mørke.

Tilsammen ble vel dette i overkant av 300 kr! Fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...