Gå til innhold

Fins det chatte tjeneste for voldtektsofre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble voldtatt for ikke så lenge siden og trenger å snakke med noen. Ikke en psykolog eller venn. Jeg føler meg unormal for hvordan jeg håndterte det og reagerte. Fins det noen anonyme chatte tjenester for voldtekt med noen med kompetanse og ikke bare Røde kors chatten og lignende? 

Anonymkode: 3d594...9db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg ble voldtatt for ikke så lenge siden og trenger å snakke med noen. Ikke en psykolog eller venn. Jeg føler meg unormal for hvordan jeg håndterte det og reagerte. Fins det noen anonyme chatte tjenester for voldtekt med noen med kompetanse og ikke bare Røde kors chatten og lignende? 

""Si det med ord.no" er en slik side, der kan man snakke sammen med noen på chatt deler av døgnet. Du kan være helt anonym. Tror også slike emne som du har behov for er noe de kan prate med deg om, og veilede deg videre eventuelt.

Anonymkode: 8d987...a4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

""Si det med ord.no" er en slik side, der kan man snakke sammen med noen på chatt deler av døgnet. Du kan være helt anonym. Tror også slike emne som du har behov for er noe de kan prate med deg om, og veilede deg videre eventuelt.

Anonymkode: 8d987...a4e

Er ikke det bare vanlige mennesker som på røde kors og mental helse? Jeg trenger noen med god innsikt i overgrep og traumereaksjoner 

AnonymBruker
Skrevet

Dixi?

Vitrordeg

Anonymkode: 86e29...5aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dixi?

Vitrordeg

Anonymkode: 86e29...5aa

Dixi og Vi tror deg har ikke chatte tjeneste :( Bare epost og personmøte 

AnonymBruker
Skrevet

Dixi hadde en egen tråd her før. Søke opp den kanskje?

Anonymkode: bec40...c11

Skrevet

Det er noe som heter dinutvei.no Det er et hjelpetilbud ved vold, seksuelle overgrep og voldtekt. Kanskje du kan få noe info på den siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...