AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg og ei venninne bestilte oss celleprøve for et par uker siden. Vi dro sammen, og tok prøve umiddelbart etter hverandre. Hvordan fungerer da systemet med innsending av prøvene? Burde vi få svar ca samtidig? Venninnen min fikk nemlig svar i dag. Jeg har ikke hørt noe. Og jeg vet jo at det egentlig er ventetid på slikt nå.. Men jeg trodde ting som ble sendt inn på likt tok ca like lang tid jeg. (Også er det ikke rart jeg er nervøs siden jeg bestilte prøve pga symptomer som gjør at man skal bestille …. Venninna mi bare heiv seg meg siden hun aldri har tatt før og tenkte det var på tide). Så nå sitter jo jeg og tenker at hennes prøve gikk raskt fordi alt var bra… men min tar lengre tid fordi de har oppdaget noen ulumskheter. Men er det sånn med celleprøver, at noen tar lengre tid å få svar på enn andre? Anonymkode: 1df3f...ff5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 De er nok overbelastet i forhold til at så mange tar prøver. De som er prioriterte får svar først, også der det ikke er mistanke om noe galt må gjerne vente. SÅ er det nok litt tilfeldig selv om dere tok samtidig. Men ikke bekymre deg bare fordi det tar lengre tid. https://www.tv2.no/nyheter/ma-vente-98-dager-pa-viktige-provesvar-uholdbart/15603030/ Anonymkode: a2891...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå