AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg ba fastlegen om henvisning for utredning av adhd. Jeg er ganske sikker på at jeg har det pga tankekjør, konsentrasjonsvansker og en del andre ting. Har også mye tics. men jeg fikk avslag fordi problemene som var beskrevet ikke var alvorlige nok. Noen råd til hva jeg kan gjøre videre? Noen som har fått avslag fra det offentlige og valgt å gå privat? Anonymkode: 35c77...430
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Går det kraftig ut over hverdagslivet ditt og arbeidsdagen din? Hvis det ikke gjør det så vil du dessverre ikke få gjennom utredning i det offentlige pga de lange køene. Anonymkode: 376b6...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Har du fullført utdanning, og klarer du å stå i jobb? Hvis du kan svare ja på en av disse så er sannsynligheten liten for plass til utredning i det offentlige. Anonymkode: 6b5db...2bd
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Herregud så tragisk.. folk skal gå udiagnostisert og ha en diagnose som en ikke finner ut av fordi en ikke har kapasitet nok? nei, Finn deg en nevropsykolog som kan utrede deg, det er verdt pengene. Så får du et svar på hva det er. Anonymkode: 6dd81...540 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå