Kid-a Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 J bre lurer p om noen av dre hr non forslag t hva j ska skrive franskstil om. J hatr fransk å r ganske fortvilt for dete r så jævli kjedli! Non gode frslag?? Hilsr foresten mase t care!!!!!!! Kozzz å klemzzz fra fjortiskiden
Gjest care Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Til fjortisen kid. Du kan skrive om den franske revolusjonen, hvis det ikke blir for vanskelig for deg da :blunke:
Kid-a Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2002 D blir nok lit i vanskelikste lage.J r ik så god i fransk (drit).Tenkte kansje j skule skrive no om kjærlihet,m d r kansje lit opbrukt elr hva synes dre?Hva m dyr å natur å osonlag å sånt?Æsj dete r dritkjiiipt....... Kos dre,voksne folk!! Kid
Gjest dr. ian Skrevet 30. oktober 2002 #4 Skrevet 30. oktober 2002 Tja? Et par temaer som man kommer på med en gang: - fransk åpning - franske kyss - æh... Nei, men du kan jo skrive om franske viner? Er jo innmari greit, for da henter du bare pol-lista og ramser opp. En sikker femmer! Ellers kan du skrive om den noe snodige bonjour/bonsoir-problematikken? Om hvordan man ikke sier god morgen til ei ugift jente på ca. 24 i Frankrike: Bonsoir, Madame! dorian
Gjest Janna Skrevet 30. oktober 2002 #5 Skrevet 30. oktober 2002 Hva med å skrive om noen kjente franske romaner... Les Miserables... Greven av Monte Cristo... Ringeren i Notre Dame... Fransk er jo kjempegøy det Tu-tu-ma-du
tuji Skrevet 30. oktober 2002 #6 Skrevet 30. oktober 2002 Da jeg hadde fransk skrev jeg alltid stiler a la "min drømmedag", og ALLTID i presens, for det er enklest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå