Gå til innhold

Mann som sender mye selfier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pratet med en mann på Tinder, og samtalen gikk over på snap. Han virket som en relativt normal mann, men jeg fikk gradvis mer og mer avsmak - fordi han sendte 10-15 selfier hver dag- gjerne med ulike filter (ikke sånne morsomme, men «forskjønnende», at man setter seg selv i en ramme etc). Han sendte også redigerte bilder av seg selv i chatten. Jeg synes dette var helt merkelig oppførsel av en voksen mann nærmere 50 år.  Så jeg avsluttet det hele. Jeg er yngre, og har på ingen måte behov for å sende selfier (eller poste dem).  
Men jeg ble fascinert; hva slags menn er det som gjør sånn? Menn med dårlig selvtillit og ekstremt bekreftelsesbehov? Eller menn som er veldig høye på seg selv? Denne mannen så helt ordinær ut, midt på treet. Andre som har erfart lignende? 

Anonymkode: d44ba...1fc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det omtrent hver gang jeg ga snappen min til noen fra tinder. Det er menn som er ute etter bekreftelse og ikke egentlig vil noe seriøst for de gidder ikke kommunisere på andre måter enn selfies og "hva skjer?" meldinger, aldri noen ordentlig bli kjent greier på dybden eller stort ønske om å møtes for å date seriøst. 

Har sluttet å gi snappen min til menn på Tinder for å unngå det der. Er bare bortkastet tid og dårlig underholdning 

Anonymkode: ac855...790

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og ja jeg tror de gjør det fordi de tror de ser kjekke og bra ut og prøver å fiske etter å få høre det så de kan spørre i retur "send et bilde av deg også da søta" "oohh så fin. Ser litt pupp. Send et til, ikke vær kjedelig da" mens de prøver å runke 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og ja jeg tror de gjør det fordi de tror de ser kjekke og bra ut og prøver å fiske etter å få høre det så de kan spørre i retur "send et bilde av deg også da søta" "oohh så fin. Ser litt pupp. Send et til, ikke vær kjedelig da" mens de prøver å runke 

Uff ja helt sikkert noe sånt🤮Skikkelig turnoff. Skal ikke gå over på snap med noen flere, det er nok lurt. Kan de ikke føre en normal samtale uten et tonn selfier, og den slags opplegg, får det være det samme. 

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det samme, snakk om turn-off!  Menn som bare sender selfier og ikke noe annet, gir meg ingenting. Derfor har jeg også sluttet å gi snap til  menn jeg chatter med, og venter med det til vi evt er bedre kjent.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt bruke Snap som en vanlig chatklient, men i utgangspunktet er det jo en møkkaapp, som inviterer til å sende meningsløse bilder, og gir deg score og streaks. Vil du virke seriøs, så er nesten alt annet bedre. 

Menn som holder på sånn, er det samme karene som har tre emojis i hver setning, og likevel skriver "hehe"?

Anonymkode: 60a64...fdd

• Liker 3
Skrevet

Tilbakestående menn som ikke har noe spesielt å by på gjør sånn. Som regel er sånne menn også ganske hekta på selfiedamer som bruker filtere. Og da gjør de litt sånn selv fordi de tror andre blir like hekta. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også kontakt med en sånn. Sendte mange selfier hver dag, og det verste var at alle så nesten helt like ut. Ble lei av å se det poserende ansiktet uten utstråling og personlighet rimelig fort. Skikkelig turn off.

Anonymkode: e8144...8e4

• Liker 2
Skrevet

🤣 herregud så kleint

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hadde også kontakt med en sånn. Sendte mange selfier hver dag, og det verste var at alle så nesten helt like ut. Ble lei av å se det poserende ansiktet uten utstråling og personlighet rimelig fort. Skikkelig turn off.

Anonymkode: e8144...8e4

Haha ja alltid samme vinkel og døe ansiktsuttrykk der de leker modeller og holder seg til skjegget eller haka "tenkende" 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Blir så lei av det ansiktet.. mister interessen helt. Er sååå til de grader turn off. Bilde av seg selv og teksten «hva skjer hos deg». Jeg sender aldri selfie tilbake. Ønsker heller bilde av hva han gjør… kjenner jeg blir uggen hver gang jeg får en selfie. Kommenterer det heller ikke men fortsetter å sende. Hva er serr problemet med menn?  

Anonymkode: 85c8d...cf3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Haha ja alltid samme vinkel og døe ansiktsuttrykk der de leker modeller og holder seg til skjegget eller haka "tenkende" 😂

Datet en som var veldig ok og kjekk, men mistet interessen pga selfiene han sendte. Han så jo trist ut med hengende leppe eller han tok sideprofil selfie 🙈 

Anonymkode: 31047...ef7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg opplever ofte at når man legger til Tinder-matcher på snap, blir samtalen helt annerledes, og veldig ofte dør kontakten ut umiddelbart.

Jeg la til en fyr fra Tinder på snap før jul - den første snappen jeg fikk fra ham en god natt-melding med ham i bar overkropp i senga. Fullstendig turn off. Jeg svarte bare "god natt" helt kort og uten emojis.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Filter er ekstremt turn-off, uansett kjønn 

Anonymkode: 81b46...719

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Datet en som var veldig ok og kjekk, men mistet interessen pga selfiene han sendte. Han så jo trist ut med hengende leppe eller han tok sideprofil selfie 🙈 

Anonymkode: 31047...ef7

Ja jeg også mister interessen fullstendig, samme hvor godt de tar seg ut. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff a meg, ser jeg ikke er den eneste som har opplevd dette ja😅☠️Bra å være flere i «samme båt», samtidig som hele fenomenet er såpass ille at det er en båt som igrunnen ikke burde eksistert..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/13/2023 at 6:08 PM, AnonymBruker said:

Jeg pratet med en mann på Tinder, og samtalen gikk over på snap. Han virket som en relativt normal mann, men jeg fikk gradvis mer og mer avsmak - fordi han sendte 10-15 selfier hver dag- gjerne med ulike filter (ikke sånne morsomme, men «forskjønnende», at man setter seg selv i en ramme etc). Han sendte også redigerte bilder av seg selv i chatten. Jeg synes dette var helt merkelig oppførsel av en voksen mann nærmere 50 år.  Så jeg avsluttet det hele. Jeg er yngre, og har på ingen måte behov for å sende selfier (eller poste dem).  
Men jeg ble fascinert; hva slags menn er det som gjør sånn? Menn med dårlig selvtillit og ekstremt bekreftelsesbehov? Eller menn som er veldig høye på seg selv? Denne mannen så helt ordinær ut, midt på treet. Andre som har erfart lignende? 

Dette var ikke tilfeldigvis en politimann??

Anonymkode: 7da78...8ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette var ikke tilfeldigvis en politimann??

Anonymkode: 7da78...8ae

Nei han var håndtverker. Har vi en selfie-glad politi luskende rundt😩???

Skrevet

Absolutt opplevd det ja, veldig turn off og føles veldig masete. Mister helt interessen av sånne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt, men det var jo riktige ræva som feis også da. Tinder og snapchat sier alt jeg trenger å vite om noen 🤢

Anonymkode: 0ce0f...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...