Gå til innhold

Folk i 40 årene som gjør så veldig mye ut av at de har midtlivskrise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en del folk, spesielt kvinner, som gjør så ekstra mye ut av seg etter de har blitt 40. Markerer seg veldig og skal på død å liv legge vekt på at de har midtlivskrise. Jeg tenker at selv om man har lyst til å gjøre noe, for eksempel som å ta en piercing, er noe man kan gjøre etter å ha litt  40 uten å lage et svært leven ut av det.

Anonymkode: 38c46...6ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, har ikke merket noe av denne midtlivskrisen,, selv om jeg har passert 40. 

Anonymkode: 07f4e...97f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"En del folk" = 1 kvinne jeg kjente, så hørte jeg en bekjent si noe lignende samme uken så dette må være noe mange kvinner snakker om

Anonymkode: e955e...d05

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål? 

Anonymkode: d49f2...549

Skrevet

Hvor mye styr kan man gjøre ut av å ta en piercing? Dette vil jeg høre mer om.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri lagt merke til, men de aller fleste har jo et relativt stort markeringsbehov, som får fullt utløp på sosiale medier, så dette er vel ikke så rart.

Anonymkode: 27724...46b

Skrevet

Om noen hadde kommet til meg og sagt: "Nå skal du høre! Berit er i fullstendig midtlivskrise, jeg tør nesten ikke si hva hun har gjort. Det er så ekstremt drøyt," Jeg elsker sladder og hadde satt fjeset i hendene og ventet på noe ordentlig juicy. Så hadde du sagt: Hun har tatt en piercing?!?! Da hadde jeg gått. Dette er ikke godkjent sladder eller midtlivskrise. Har jeg for høye krav til midtlivskrise?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres mye om dette. Er nå midten av 40 årene. Og har ennå tilgode å se dette hos  noen jeg kjenner i samme alder. Vet om en i hele mitt liv, som kunne gå under 40års krise

Anonymkode: 80d60...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er definert som midtlivskrise? Selv skal kjøpe en motorsykkel, jeg er snart 50 år. Jeg rettferdiggjør dette for meg selv med at nå har jeg råd til det uten å ta opp lån. Pluss at jeg elsker å kjøre på tur. Likevel er det sikkert 10 stykker som har spurt om det er midtlivskrisen som har kikket inn. Så derfor lurer jeg på hva folk egentlig mener med midtlivskrise. 

Anonymkode: 12ca3...761

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oj.....ett par hashtagger ja.

Får de mer likes enn deg, siden det plager deg?

Anonymkode: 08950...508

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri, hverken i familie, vennekrets eller av kolleger som er 40+ hørt noe om midtlivskrise eller spesielle ting de gjør noe ut av. Rar vennekrets du har.

Anonymkode: 923be...ee8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En hashtag?  ~le gasp~

Anonymkode: 337d8...b4c

Skrevet

Det er jo for tull de sier det. Kjøpt meg motorsykkel #midtlivskrise . På vei til klinikken  for botox og fillers # midtlivskrise. Jeg tolker det som selvironi og at man ler av seg selv og klisjeene om å eldres .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 10.25):

Høres mye om dette. Er nå midten av 40 årene. Og har ennå tilgode å se dette hos  noen jeg kjenner i samme alder. Vet om en i hele mitt liv, som kunne gå under 40års krise

Anonymkode: 80d60...f5f

Jeg tok MC-lappen og kjøpte meg en Harley da jeg var 43 år. Når folk reagerte på det, så skyldte jeg på 40-årskrise, selv om jeg ikke hadde tenkt den tanken i forkant. Jeg svarte: «Noe må man jo finne på når man har passert 40. Jeg syns Harley var bedre enn å bytte ut gubben»

Så folk kan skylde på midtlivskrise uten at det er reelt.

Anonymkode: 42990...e2c

Skrevet

Verken jeg eller mine venninner bruker det uttrykket. Jeg tror at en del som bruker det, gjør det for å ha en «unnskyldning» for at de gjør som de gjør. 

AnonymBruker
Skrevet

Personlig lurer jeg mer på hvorfor noen menn som helt tydelig har en veldig midtlivskrise på død og liv skal benekte det. Neida, ingenting som pågår! Er som jeg alltid har vært! Mens de er blitt helt desperat og ugjenkjennelig. 

Min mann er heldigvis ferdig med det nå, men det er nesten et under at forholdet holdt. Han ble helt idiot, og jeg kjente ham ikke igjen. Det var som en fremmed i huset noen måneder, før han landet. 

Anonymkode: e100b...259

Gjest Lurven
Skrevet
Helene1982 skrev (På 15.4.2023 den 10.10):

Hvor mye styr kan man gjøre ut av å ta en piercing? Dette vil jeg høre mer om.

Spørs hvor mange man tar og hvor man tar de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...