AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg har trodd at jeg hadde omgangssyke pga diaré i 4 dager. Men nå de siste to dagene så har den vært helt lysegul med hvitt skum. Det kommer også svært raskt. Noen minutter etter at jeg har prøvd å spise eller drikke. Det ser likt ut uansett hva jeg har prøvd å spise. Leser på nettet at hvit og gul farge kan bety livstruende tilstander knyttet til galle, bukspyttkjertel og lever. Men er det kanskje naturlig at disse organene er slitne etter 4 dager på do? Er dette farlig og krever legehjelp eller bør jeg vente og se om det går over? Noen som har opplevd liknende? Anonymkode: 70eea...5c3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Oppsøk lege asap Anonymkode: 51c76...1a5
Anjatapinjata Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Hadde det samme for en mnd tid siden. Begynte meg oppkast, gikk over til diaré. Var syk en uke. Tok tilslutt medisinsk kull kjøpt på apoteket, da stoppet elendigheten 😅 legen sa det var et kraftig magevirus som gikk.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 Hvis den er vanntynn og strågul er det fordi tarmen er helt tømt og du må i alle fall ta loperamid (kjøpes på apoteket) og drikke blåbærsaft og risvann. Du bør også kjøpe resorb og uansett høre med legen om du skulle tatt blodprøver for å se på elektrolyttene dine nå for eksempel. Anonymkode: aef14...c57
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Leverproblemer? Anonymkode: ff68f...d2e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #7 Skrevet 14. april 2023 Min sønn hadde sånn diare når han var syk med Rotavirus (Rotavirus er en litt mer hissig magesyke variant av Noroviruset). Så trenger ikke bety livstruende tilstand. Men hadde uansett ringt lege for å høre. Vi var i gode hender pga min sønn ble innlagt pga dehydrering når han hadde det. Anonymkode: 86f40...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå