Gå til innhold

Hva er forskjellen på et situationship og et kjæreste forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da lærte jeg et nytt ord i dag også.

K34

Anonymkode: 80dd4...70c

vært oppe en stund (ordet altså) men mest de unge som bruker det tror jeg 👍🏻😉

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sofie Maria skrev (9 minutter siden):

vært oppe en stund (ordet altså) men mest de unge som bruker det tror jeg 👍🏻😉

Eller ikke🤣 dame 52 her og befinner meg i et sit'ship😆😬

Anonymkode: f2ebe...041

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eller ikke🤣 dame 52 her og befinner meg i et sit'ship😆😬

Av nysgjerrighet åssen klarte du vikle deg inn i den? 😂😟

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et langvarig textationship. Vet ikke om det er noe bedre? 😅

Anonymkode: ccb7e...bbc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

aldri hørt før 😂😂 hva pokkern er det? 😂😂 sex via teksting ? 🙈

AnonymBruker
Skrevet
Sofie Maria skrev (13 minutter siden):

Av nysgjerrighet åssen klarte du vikle deg inn i den? 😂😟

Altså, jeg viklet meg inn i dette på lik linje som sikkert de på 26 år også vikler seg inn🤨😆 -har erfart at enkelte ting forandrer seg f... ikke med årene. Sitter her med de samme følelsene jeg hadde da jeg var tenåring. Av å ikke bli valgt er sårende når man selv har utviklet følelser. Men i min 'ship-relasjon så kjente vi hverandre fra før av. Han har akkurat (for 1 år siden) gått gjennom et samlivsbrudd som hadde vart lenge. Jeg vet at han trenger tid til å "lande" for seg selv. -men såklart syns han vel at det er bekvemt å få kjærestegodene fra vår relasjon. Har ikke lyst å servere han alt gratis mere. Han gjør ingen innsats for å spørre meg om hva som skjer...! Han lar meg bare være taus. Og taus forblir jeg til han tar kontakt. Jeg ble lei av å 'være den ivrige'. Så jepp, jeg ble plutselig 16 år og usikker igjen. Jeg vikler meg herved ut av denne relasjonen. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofie Maria skrev (15 minutter siden):

aldri hørt før 😂😂 hva pokkern er det? 😂😂 sex via teksting ? 🙈

Nei det heter sexting😂😂😂🫢

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Antar at det er bekjentskap bare basert på teksting?😉 -det kan også være slitsomt ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei det heter sexting😂😂😂🫢

takk for oppklaringen 😂😂. Lærer noe nytt hver dag. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofie Maria skrev (2 minutter siden):

takk for oppklaringen 😂😂. Lærer noe nytt hver dag. 

Hihi ja jeg også😂🤭 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Unnskyld. Jeg vet at jeg gjør mye feil, du er ikke eneste som hater meg skjønner du. Hater meg selv jeg også. 
Unnskyld for at jeg svarte i det hele tatt.

Anonymkode: e3a99...8dd

Jeg hater deg ikke 😘 

Anonymkode: dc70c...af9

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Altså, jeg viklet meg inn i dette på lik linje som sikkert de på 26 år også vikler seg inn🤨😆 -har erfart at enkelte ting forandrer seg f... ikke med årene. Sitter her med de samme følelsene jeg hadde da jeg var tenåring. Av å ikke bli valgt er sårende når man selv har utviklet følelser. Men i min 'ship-relasjon så kjente vi hverandre fra før av. Han har akkurat (for 1 år siden) gått gjennom et samlivsbrudd som hadde vart lenge. Jeg vet at han trenger tid til å "lande" for seg selv. -men såklart syns han vel at det er bekvemt å få kjærestegodene fra vår relasjon. Har ikke lyst å servere han alt gratis mere. Han gjør ingen innsats for å spørre meg om hva som skjer...! Han lar meg bare være taus. Og taus forblir jeg til han tar kontakt. Jeg ble lei av å 'være den ivrige'. Så jepp, jeg ble plutselig 16 år og usikker igjen. Jeg vikler meg herved ut av denne relasjonen. 

Helt enig med deg ! ❤️😃👍🏻viktig å sette grenser!! 

Hvis du virkelig liker han kan du jo si noe ala jeg forstår bruddet var tøft osv, men nå har det gått en god stund med oss og jeg trenger å vite om du ser noen fremtid med meg ellers så må jeg desverre gå videre med livet mitt siden dette tullet fungerer ikke for meg lengre 🤷‍♀️?

Du kunne prøvd å sagt noe sånt? 🙂Gi han en sjanse å forstå hva han mister før du avslutter ? ❤️🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er i nøyaktig samme situasjon, har truffet en mann i to mnd nå. Han hadde også samlivsbrudd for ett år siden. Vi treffes som kjærester men har ikke snakket om forhold enda. Hvor lenge har du holdt på med din?

Skrevet

Tenker at et situationship er et forhold som er fint nok her og nå, men som man vet ikke vil vare.
Har vært i et par sånne, som var fine mens det varte, men fristes ikke av å gå inn i det på nytt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofie Maria skrev (8 minutter siden):

Helt enig med deg ! ❤️😃👍🏻viktig å sette grenser!! 

Hvis du virkelig liker han kan du jo si noe ala jeg forstår bruddet var tøft osv, men nå har det gått en god stund med oss og jeg trenger å vite om du ser noen fremtid med meg ellers så må jeg desverre gå videre med livet mitt siden dette tullet fungerer ikke for meg lengre 🤷‍♀️?

Du kunne prøvd å sagt noe sånt? 🙂Gi han en sjanse å forstå hva han mister før du avslutter ? ❤️🤷‍♀️

Tusen takk🥰❤️ så grei du er som gir meg så gode råd🤗. Det setter jeg pris på. Jeg vil jo ikke kuppe tråden men det er kanskje fint å høre erfaringene rundt dette nye fenomenet 'situationship'. Håper jeg😉det er derfor jeg orker å skrive her. Jeg skal kvinne meg opp å ta en prat med han. Akkurat det du skriver her skal jeg si. Jeg bare venter til han tar kontakt. (Ja jeg er sta, og det er sikkert ikke lurt). Men jeg meldte han sist🫣 så lar jeg han få sjansen til å ta initiativ. Det hele høres så barnslig ut og vi er voksne folk, begge to. Ps: jeg og han har hatt denne praten før og da ble vi begge veldig lei oss hvis vi avslutter relasjonen.  Ingen vil miste den andre. Men nå vet jeg sannelig ikke hva jeg skal tenke mer.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er i nøyaktig samme situasjon, har truffet en mann i to mnd nå. Han hadde også samlivsbrudd for ett år siden. Vi treffes som kjærester men har ikke snakket om forhold enda. Hvor lenge har du holdt på med din?

Det ser jaggu ut til at det er mange som er redde for å 'forplikte' seg. Jeg lurer på hvorfor det egentlig. Det går jo bra så lenge er fint og det er nytt og spennende. Håper det beste for dere.💞

Jeg har ikke vært borti et sånt her forhold før, der vi begge er ivrige og glade i hverandre men ingen tør å satse. -Vi har holdt på i overkant av 6 mnd. Og nå tenker jeg at avgjørelsen om veien videre må taes. Det virker som om jeg allerede har tatt avgjørelsen om å avslutte det hele. 😔 det føles sånn ut. Mtp hans handlinger eller mangel på handlinger.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (10 minutter siden):

Tenker at et situationship er et forhold som er fint nok her og nå, men som man vet ikke vil vare.
Har vært i et par sånne, som var fine mens det varte, men fristes ikke av å gå inn i det på nytt.

Det er akkurat det det er. Det er fint her og nå.

Han fyren sa det til meg: "akkurat nå er det jeg og du". Han sa at han var på Tinder men hadde satt det på pause. Han liker oppmerksomheten han har fått fra andre damer. Klart det.  Men oversatt hører jeg: "jeg blir ikke å velge deg for et langvarig kjæresteforhold".

Og jeg tviler ikke på han når han sier at han er glad i meg. Jeg er artig å være sammen med og snill osv. Har sagt til han at jeg fortjener en som setter skikkelig pris på meg. Adios?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Antar at det er bekjentskap bare basert på teksting?😉 -det kan også være slitsomt ja. 

Hvis begge er innforstått med det, så kan det være fint. Men ofte går den ene og tror at målet skal være å møtes, mens den andre bare haler ut tida, og finner nye unnskyldninger. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

herregud hva folk gidder. hilsen evig singel

Endret av Ænema
tasteleif
  • Nyttig 4
Skrevet
Ænema skrev (1 time siden):

herregud hva folk gidder. hilsen evig singel

😂🙈 Alltids håp i hengende snøre? 🙂👍🏻

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...