AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Har forstått at dette er noe nytt? Fortell meg Anonymkode: 23f44...935
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Fra Google: What is a situationship? A situationship is an undefined romantic relationship that exists somewhere in between a casual hookup and a committed relationship. Anonymkode: e3a99...8dd 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Ts her Jeg kan google men ønsker folks erfaringer Anonymkode: 23f44...935
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 Det er når man treffer noen som en kjæreste, men en eller ingen av dere vil definere hva dere er. Situationship skjer ofte når en av dere ikke klar for et forhold enda men vil gjerne nyte godt av alle fordelene ved et forhold Anonymkode: dc70c...af9 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fra Google: What is a situationship? A situationship is an undefined romantic relationship that exists somewhere in between a casual hookup and a committed relationship. Anonymkode: e3a99...8dd Ta deg nå bryet med å skrive det inn selv eller oversette 🙄 Anonymkode: dc70c...af9 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 Når man oppfører seg som kjærester, er mye sammen, men ingen vil ta praten i frykt for å skremme bort den andre. Dermed lever man i konstant usikkerhet om den andre dater noen andre. Tinder er ikke slettet og man kan bli "dumpa" når som helst. Anonymkode: 565b5...2bd 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når man oppfører seg som kjærester, er mye sammen, men ingen vil ta praten i frykt for å skremme bort den andre. Dermed lever man i konstant usikkerhet om den andre dater noen andre. Tinder er ikke slettet og man kan bli "dumpa" når som helst. Anonymkode: Er det kun tenåringer/unge voksne som holder på sånn? Blir det ikke som en fwb da? Ts Anonymkode: 23f44...935
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det kun tenåringer/unge voksne som holder på sånn? Blir det ikke som en fwb da? Ts Anonymkode: 23f44...935 Nei, opplever at det er vanlig i alle aldre omtrent. Jo, det blir litt som fwb opplegg, men litt mer seriøst enn det og man tilbringer tid sammen utenom at man har sex, men man blir ikke introdusert for venner og familie. Mange personer med forpliktelsesangst der ute. Jeg kuttet ut så fort jeg skjønte at han ikke ville forplikte seg til meg og slette tinder og dater fra diverse apper. Anonymkode: 565b5...2bd 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #9 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ta deg nå bryet med å skrive det inn selv eller oversette 🙄 Anonymkode: dc70c...af9 Unnskyld. Jeg vet at jeg gjør mye feil, du er ikke eneste som hater meg skjønner du. Hater meg selv jeg også. Unnskyld for at jeg svarte i det hele tatt. Anonymkode: e3a99...8dd 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #10 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det kun tenåringer/unge voksne som holder på sånn? Blir det ikke som en fwb da? Ts Anonymkode: 23f44...935 Det er som fwb ja, både for unge og voksne. Med mer drama og frem og tilbake enn et stabilt fwb Anonymkode: 892bb...f85 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #11 Skrevet 13. april 2023 Jeg er nok i et situationship da min kjære er redd for å binde seg. Men vi er mye mer enn FF/FWB også. Vi er basically kjærester uten at det er definert… Jeg ønsker nok mer definering men jeg har det jo fint med en mann jeg er veldig glad i og som sier han er veldig glad i meg. Anonymkode: 7290e...f75
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #12 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta deg nå bryet med å skrive det inn selv eller oversette 🙄 Anonymkode: dc70c...af9 Hvorfor det? Det er fullt forståelig som det står. AnonymBruker skrev (1 time siden): Unnskyld. Jeg vet at jeg gjør mye feil, du er ikke eneste som hater meg skjønner du. Hater meg selv jeg også. Unnskyld for at jeg svarte i det hele tatt. Anonymkode: e3a99...8dd Men en sånn reaksjon som dette blir bare teit. Det er ingen som hater deg pga. ett enkeltstående svar på KG. Anonymkode: 82bb5...9e3 5 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #13 Skrevet 13. april 2023 Som å være i et forhold, men uten forpliktelser. Man er ikke eksklusive. Men, om noen av partene ligger med andre eller ikke varierer og vites ikke, for man har ikke avklart det. Anonymkode: 474c5...776 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #14 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fra Google: What is a situationship? A situationship is an undefined romantic relationship that exists somewhere in between a casual hookup and a committed relationship. Anonymkode: e3a99...8dd Trenger ikke være romantisk engang, bare seksuelt. Anonymkode: 2700b...ee4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #15 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når man oppfører seg som kjærester, er mye sammen, men ingen vil ta praten i frykt for å skremme bort den andre. Dermed lever man i konstant usikkerhet om den andre dater noen andre. Tinder er ikke slettet og man kan bli "dumpa" når som helst. Anonymkode: 565b5...2bd Akkurat sånn vil jeg også beskrive det. Har vært i en sånn relasjon i 6 mnd nå. Jeg (K52) vil gjerne definere oss som kjærester, men mannen vil ikke. Vi er nok dessverre kommet til veis ende for vårt 'situasjonsforhold' for min del. Jeg klarer ikke den usikkerheten. Har følt på at jeg når som helst kan bli erstattet med ei han vil ha som kjæreste. Intuisjonen min har sagt det til meg hele tiden. Men så har vi hatt det veldig koselig sammen også. Møtt på hverandres ungevoksne barn. Vet ikke hvorfor vi har gjort det men vi begge har vel spilt kjæresterollen da. Har vært lei meg for at vi ikke blir et par men nå klarer jeg ikke mer. Klarer ikke å kommunisere dette til han heller. Vi har bare ikke snakket sammen på 14 dager. Ingen som er sure. Ting bare faser seg ut...-selv om vi er glade i hverandre. Dette er det rareste 'forholdet' jeg har vært borti. Anonymkode: f2ebe...041 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #16 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Unnskyld. Jeg vet at jeg gjør mye feil, du er ikke eneste som hater meg skjønner du. Hater meg selv jeg også. Unnskyld for at jeg svarte i det hele tatt. Anonymkode: e3a99...8dd wtf Anonymkode: bb942...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #17 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Som å være i et forhold, men uten forpliktelser. Man er ikke eksklusive. Men, om noen av partene ligger med andre eller ikke varierer og vites ikke, for man har ikke avklart det. Anonymkode: 474c5...776 Jo, jeg er i et slikt forhold, og vi er eksklusive. Treffer også hverandres venner/familie. Forstår virkelig ikke hvorfor vi ikke kan kalle oss kjærester Anonymkode: cfb5c...da9
Sofie Maria Skrevet 13. april 2023 #18 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det kun tenåringer/unge voksne som holder på sånn? Blir det ikke som en fwb da? Ts Anonymkode: 23f44...935 Enig ! Jeg er også forvirret på dette, er ikke en sånn ting samme som venn med fordel ?? Man har sex og har det gøy, men er ikke ekslusiv ? 🤷♀️ Mulig jeg er for gammel til å forstå dette 😉.. 2
Sofie Maria Skrevet 13. april 2023 #19 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Unnskyld. Jeg vet at jeg gjør mye feil, du er ikke eneste som hater meg skjønner du. Hater meg selv jeg også. Unnskyld for at jeg svarte i det hele tatt. Anonymkode: e3a99...8dd Ikke bry deg, jeg syns svaret fra google var perfekt 😃. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #20 Skrevet 13. april 2023 Da lærte jeg et nytt ord i dag også. K34 Anonymkode: 80dd4...70c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå