AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg skal flytte inn til kjæresten i sommer, dette har vært planlagt en stund. Jeg skal også flytte hest og katt dit, det er et godt stykke unna der jeg eier mitt hus (som etter hvert skal selges). Så har en kamerat av ham invitert han og noen andre kamerater på guttetur til syden. Dette skal skje 3 måneder etter at jeg har flyttet inn. Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt. Verken av kameraten hans eller av kjæresten min som har vurdert å reise. For det har han, det har han sagt. Han har sagt at han hadde reist hvis jeg hadde sagt det var greit, og han har til og med sjekket flybillett før han sa noe som helst til meg. Jeg synes jo ikke det er noe han burde ha vurdert en gang. Og han har ikke sagt til kameraten at han ikke blir med, eller at vi skal flytte sammen. Han har faktisk gitt han tommel opp på at han blir med, noen han gjorde før jeg visste noe som helst om det. Hva synes dere om det. Er det greit? Anonymkode: aa6d4...7fc 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 13. april 2023 Hva er problemet? Jeg liker også å dra på tur med mine venninner. Anonymkode: 79862...189 87 2 19
Populært innlegg Rakfisken Skrevet 13. april 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 13. april 2023 Selvfølgelig bør det være greit, med mindre felles økonomi ikke tåler det. 55 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 Hvorfor skulle det ikke være greit? Må han spørre deg om lov først? Anonymkode: d089e...678 14
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er problemet? Jeg liker også å dra på tur med mine venninner. Anonymkode: 79862...189 Liten tilleggskommentar: Hvis dette handler om at du ikke er sikker på han eller stoler på han så ville jeg revurdert flyttingen. Anonymkode: 79862...189 35 12
Kira123 Skrevet 13. april 2023 #9 Skrevet 13. april 2023 Hvorfor er det ikke greit å la han dra på guttetur? Jeg tenker at venner er kjempe viktig, og ønsker at min samboer skal ha et sosialt liv utenom meg. Jeg elsker jo når han er hjemme og vi kan være sammen, men jeg synes og det er kjekt når han drar på hytteturer og konserter med venner. Og jeg reiser rundt på hytteturer og sånn med mine venner, så det hadde ikke falt meg inn å på noen måte å prøve å nekte min samboer å gjøre slike kjekke ting. 11 1 3
Rødstrupa Skrevet 13. april 2023 #10 Skrevet 13. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal flytte inn til kjæresten i sommer, dette har vært planlagt en stund. Jeg skal også flytte hest og katt dit, det er et godt stykke unna der jeg eier mitt hus (som etter hvert skal selges). Så har en kamerat av ham invitert han og noen andre kamerater på guttetur til syden. Dette skal skje 3 måneder etter at jeg har flyttet inn. Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt. Verken av kameraten hans eller av kjæresten min som har vurdert å reise. For det har han, det har han sagt. Han har sagt at han hadde reist hvis jeg hadde sagt det var greit, og han har til og med sjekket flybillett før han sa noe som helst til meg. Jeg synes jo ikke det er noe han burde ha vurdert en gang. Og han har ikke sagt til kameraten at han ikke blir med, eller at vi skal flytte sammen. Han har faktisk gitt han tommel opp på at han blir med, noen han gjorde før jeg visste noe som helst om det. Hva synes dere om det. Er det greit? Anonymkode: aa6d4...7fc Jøye meg, du er kontrollerende og usikker på deg selv. Klart han må få reise. En annen gang skal du sikkert på jentetur. Det er viktig at dere kan stole på hverandre. Neste gang reiser dere sammen..c’’.) Endret 13. april 2023 av Rødstrupa 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #12 Skrevet 13. april 2023 Det handler jo litt om timingen. Jeg flytter langt vekk fra alt jeg kjenner, og så vil han dra på ferie og la meg være igjen hjemme... Når vi heller kunne dratt på ferie. Jeg mener ikke at han aldri skal dra på tur med kameratene. Anonymkode: aa6d4...7fc 9 1
Elysian Skrevet 13. april 2023 #13 Skrevet 13. april 2023 3 mnd etter at du har flyttet inn? Ser ikke problemet. Hadde det vært 3 dager, så kanskje... 35 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #14 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler jo litt om timingen. Jeg flytter langt vekk fra alt jeg kjenner, og så vil han dra på ferie og la meg være igjen hjemme... Når vi heller kunne dratt på ferie. Jeg mener ikke at han aldri skal dra på tur med kameratene. Anonymkode: aa6d4...7fc Du har 3 måneder å bo deg inn på før han skal på tur. Hvis du er voksen så takler du det. Unner du ikke kjæresten din å ha det bra? Du må kunne klare å være alene noen dager. Anonymkode: e3f26...64a 27 1
Ulla Ullsokk Skrevet 13. april 2023 #15 Skrevet 13. april 2023 Enig med den over som sa at hvis du tror han er utro på en sånn tur, så må du ikke flytte til han. Tillit er det viktigste man har, og skal dere dele livet lever dere ikke bra uten! Om det er du som er unødvendig sjalu eller han som er unødvendig løs, det vet ikke vi. Men uansett er det et problem. 4 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #16 Skrevet 13. april 2023 For meg kommer det an på hva slags guttetur det er og hva slags type han og kompisene egentlig er. Har de tenkt seg til aya napa for å feste, drikke, jukke på damer og bestille horer hadde det vært en dealbreaker for meg om han dro. Men om han og kompisene er en fornuftig og rolig gjeng som bare har tenkt seg noen dager på stranda, restauranter, golfing, sightseeing og museumer så hadde det såklart vært helt greit. Anonymkode: 5eb3f...8fa 8 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #17 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skal flytte inn til kjæresten i sommer, dette har vært planlagt en stund. Jeg skal også flytte hest og katt dit, det er et godt stykke unna der jeg eier mitt hus (som etter hvert skal selges). Så har en kamerat av ham invitert han og noen andre kamerater på guttetur til syden. Dette skal skje 3 måneder etter at jeg har flyttet inn. Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt. Verken av kameraten hans eller av kjæresten min som har vurdert å reise. For det har han, det har han sagt. Han har sagt at han hadde reist hvis jeg hadde sagt det var greit, og han har til og med sjekket flybillett før han sa noe som helst til meg. Jeg synes jo ikke det er noe han burde ha vurdert en gang. Og han har ikke sagt til kameraten at han ikke blir med, eller at vi skal flytte sammen. Han har faktisk gitt han tommel opp på at han blir med, noen han gjorde før jeg visste noe som helst om det. Hva synes dere om det. Er det greit? Anonymkode: aa6d4...7fc Du glemte å signere, Hilsen usikker kontrollerende kvinne Anonymkode: 6d1f1...c80 6 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #18 Skrevet 13. april 2023 3 måneder er en hel årstid, skjønner ikke problemet? Han blir vel ikke borte mer enn en, maks to uker siden det er sydentur? Anonymkode: 2a342...2ed 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #19 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg skal flytte inn til kjæresten i sommer, dette har vært planlagt en stund. Jeg skal også flytte hest og katt dit, det er et godt stykke unna der jeg eier mitt hus (som etter hvert skal selges). Så har en kamerat av ham invitert han og noen andre kamerater på guttetur til syden. Dette skal skje 3 måneder etter at jeg har flyttet inn. Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt. Verken av kameraten hans eller av kjæresten min som har vurdert å reise. For det har han, det har han sagt. Han har sagt at han hadde reist hvis jeg hadde sagt det var greit, og han har til og med sjekket flybillett før han sa noe som helst til meg. Jeg synes jo ikke det er noe han burde ha vurdert en gang. Og han har ikke sagt til kameraten at han ikke blir med, eller at vi skal flytte sammen. Han har faktisk gitt han tommel opp på at han blir med, noen han gjorde før jeg visste noe som helst om det. Hva synes dere om det. Er det greit? Anonymkode: aa6d4...7fc Hvorfor syntes du ikke det er greit? At menn drar på turer med gode kamerater er jo helt normalt, og bare sunt. Hvis du allerede før innflytning viser så sterke tendenser til kontrollering, sjalusi o.l - så er dette forholdet dødfødt. Du har ingen grunn til å «nekte» en voksen mann å dra på tur med noen kompiser, ærlig talt - hvor fjern går det an å bli. Anonymkode: faaae...808 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #20 Skrevet 13. april 2023 Så siden du skal flytte langt, så kan ikke han reise bort når du har bodd der i 3 mndr? Er vel snakk om en tur på en uke eller to, ikke 1 år på Bjørnøya? Anonymkode: 4c82c...ceb 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå