AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Babyen er 7,5 måned, jeg starter snart på jobb og ønsker derfor å kutte nattammingen. Nå ammer jeg 2, maks 3 ganger iløpet av kl 22.00-06.00, babyen spiser godt med fast føde og jeg ammer 3-4 ganger på dagen i tillegg til natt. Er det best å kutte helt eller gradvis med nattammingen? Anonymkode: 629c8...623
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Du burde kutte tvert, det er like greit, en så stor baby skal ikke ammes/mates så mye løpet av natten. Når de kommer i den alderen der så skal de få på plass ordentlige søvnsykluser og hovednæring skal være fast føde. Hvis du har barnefar med deg så burde isåfall han ta oppvåkningene om natten de nærmeste dagene, det kommer til å bli mye sutring hvis du skal trøste barnet uten å amme - babyen lukter melken din og har som vane å ammes på natt. Gi det 1-3 dager så burde det gå fint, noen bruker lengre tid, men stå i det ☺️👏🏻 Anonymkode: 8482c...8b7 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du burde kutte tvert, det er like greit, en så stor baby skal ikke ammes/mates så mye løpet av natten. Når de kommer i den alderen der så skal de få på plass ordentlige søvnsykluser og hovednæring skal være fast føde. Hvis du har barnefar med deg så burde isåfall han ta oppvåkningene om natten de nærmeste dagene, det kommer til å bli mye sutring hvis du skal trøste barnet uten å amme - babyen lukter melken din og har som vane å ammes på natt. Gi det 1-3 dager så burde det gå fint, noen bruker lengre tid, men stå i det ☺️👏🏻 Anonymkode: 8482c...8b7 Mistenker det er mest for kosen sin del at babyen vil ammes på natt, virker ikke som om babyen dier så lenge før hun sovner igjen. Har dessverre falt for fristelsen med å finne fram puppen istedet for å stå i det for å få mest mulig nattesøvn selv 😆 Anonymkode: 629c8...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå