Sofakona Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg har fått skattemeldingen og at jeg får igjen. Men det er lenge siden, både jeg og mannen min sendte inn samme dag. Men ennå ikke fått noe på skatteoppgjøret eller penger. Andre som ikke har fått det? Eller vet når man vil få det?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Du kan få det fra når som helst til utgangen av november. Mest sannsynlig innen sankthans. Anonymkode: 445be...94a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Alt for mange som er utålmodige 😅 de fleste får oppgjøret i juni, selv om noen har fått det tidligere. Bare å smøre seg med tålmodighet. Noen får det også utover høsten. Anonymkode: 29c74...200
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alt for mange som er utålmodige 😅 de fleste får oppgjøret i juni, selv om noen har fått det tidligere. Bare å smøre seg med tålmodighet. Noen får det også utover høsten. Anonymkode: 29c74...200 Derfor sikter jeg alltid på å få bittelitt i restskatt, da er det ikke noe å vente på, og man vet at forfallet er 20. August 😜 Anonymkode: 445be...94a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 Jeg og mannen min fikk skattemeldingen den 21/3, sjekket og sendte inn begge to rett etter vi mottok den. Ingen endringer. Har ikke hørt noe ifbm. oppgjøret her heller. Anonymkode: 748ba...fb7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Skatteetaten selv skriver at de fleste vil få skatteoppgjøret i juni, så det er nok bare å lene seg tilbake og være tålmodige. Enkelte kan få det så sent som godt utpå høsten, i fjor fikk jeg mine i oktober. Anonymkode: c4b4a...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå