Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Hei. Jeg lurer på str i klær. Fleece jakke til junior, altså gutt, str 16, hvilen dame str ca kan den ligne? Og jenteklær? Ser at en del ungdoms tøy er rimeligere, spesielt turklær osv.. håper på svar, og takker.. (jeg prøvde å Google litt men fant ikke helt ut av det)
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Min erfaring er at største barnestørrelse og minste damestørrelse er omtrent like, men det varierer fra merke til merke. Anonymkode: 9f8a6...89b 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Min erfaring er at største barnestørrelse og minste damestørrelse er omtrent like, men det varierer fra merke til merke. Anonymkode: 9f8a6...89b ja, jeg vil si at str 14 og 16 tildels overlapper med XS og S. Men, og dette er et stort men, barneklær i de største størrelsene er fremdeles barneklær på den måten at de ikke er tilpasset en voksen kvinnes former, uansett hvor liten og nett hun er. Så det er ikke sikkert du kan bruke str 16 selv om du bruker XS. Det kommer an på passformen til plagget. Anonymkode: a0867...092 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå