Gå til innhold

Apple watch

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er litt fristet til å kjøpe en Apple watch ,men lurer på hvordan den fungerer som trengingsklokke. Evt også med GPS til fjellturer mm. 

Har noen erfaring med klokka, eventuelt kan anbefale en annen type..

Anonymkode: ee9b6...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker min til trening og er veldig fornøyd. GPSen skal være mer nøyaktig hos Garmin, men jeg synes min er nøyaktig nok (små forskjeller hos de forskjellige produsentene). Har du iPhone er det en god match med Apple Watch. 

Anonymkode: edb04...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet foretrekker jeg fitbit. Men da jeg gikk over til iPhone ble jeg nesten litt tvunget over på applewatch. Nå når når jeg har brukt den i over to år og den fungerer like bra og får jevnlige oppdateringer.. Må jeg egentlig si meg ganske fornøyd 👌👌minus er 17 timer batteri … pluss er god tilgang på apper og god lyd på samtaler ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bambyb82 skrev (16 timer siden):

I utgangspunktet foretrekker jeg fitbit. Men da jeg gikk over til iPhone ble jeg nesten litt tvunget over på applewatch. Nå når når jeg har brukt den i over to år og den fungerer like bra og får jevnlige oppdateringer.. Må jeg egentlig si meg ganske fornøyd 👌👌minus er 17 timer batteri … pluss er god tilgang på apper og god lyd på samtaler ☺️

17 timer batteri? Min varer sånn 1 1/2 dag (lader hver natt). 

Anonymkode: edb04...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...