AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Er litt fristet til å kjøpe en Apple watch ,men lurer på hvordan den fungerer som trengingsklokke. Evt også med GPS til fjellturer mm. Har noen erfaring med klokka, eventuelt kan anbefale en annen type.. Anonymkode: ee9b6...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg bruker min til trening og er veldig fornøyd. GPSen skal være mer nøyaktig hos Garmin, men jeg synes min er nøyaktig nok (små forskjeller hos de forskjellige produsentene). Har du iPhone er det en god match med Apple Watch. Anonymkode: edb04...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambyb82 Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 I utgangspunktet foretrekker jeg fitbit. Men da jeg gikk over til iPhone ble jeg nesten litt tvunget over på applewatch. Nå når når jeg har brukt den i over to år og den fungerer like bra og får jevnlige oppdateringer.. Må jeg egentlig si meg ganske fornøyd 👌👌minus er 17 timer batteri … pluss er god tilgang på apper og god lyd på samtaler ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Del Skrevet 18. april 2023 bambyb82 skrev (16 timer siden): I utgangspunktet foretrekker jeg fitbit. Men da jeg gikk over til iPhone ble jeg nesten litt tvunget over på applewatch. Nå når når jeg har brukt den i over to år og den fungerer like bra og får jevnlige oppdateringer.. Må jeg egentlig si meg ganske fornøyd 👌👌minus er 17 timer batteri … pluss er god tilgang på apper og god lyd på samtaler ☺️ 17 timer batteri? Min varer sånn 1 1/2 dag (lader hver natt). Anonymkode: edb04...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå