Team retriever Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Hva mener dere er rimelig pris i timen for å gå tur med hund? Ei som er voksen og selv har hund, har lagt ut annonse om at hun kan lufte hund og tar 150 pr time. Men hva hadde dere forventet i prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 Ønsker du at noen skal gå på tur med hunden din? Anonymkode: df4fe...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg skjønner ikke helt hva du spør om? Hadde forventet hun da tar ansvar for hunden den timen, dvs plukker opp bæsj, ikke lar den hoppe på folk, ikke mister den, og ellers behandler den normalt pent…? Anonymkode: e97d5...0f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 13. april 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker du at noen skal gå på tur med hunden din? Anonymkode: df4fe...f38 Det var ikke det jeg tenkte, mine hunder er det svært få som går med da de er stort sett med meg når jeg ikke er hjemme. Men lurte litt på hva man kan forvente at man får i en pris som 150 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 13. april 2023 #5 Del Skrevet 13. april 2023 Synes det er en helt fair pris. Jeg ville forventet at hun hentet og leverte hunden på døra til avtalt tid, gikk tur, plukket opp evt avføring og var snill mot hunden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 13. april 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke helt hva du spør om? Hadde forventet hun da tar ansvar for hunden den timen, dvs plukker opp bæsj, ikke lar den hoppe på folk, ikke mister den, og ellers behandler den normalt pent…? Anonymkode: e97d5...0f7 Da svarte du jo på det jeg lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LissiN Skrevet 13. april 2023 #7 Del Skrevet 13. april 2023 Er dette skattefritt? Noe jeg vil tro... Det er valgfritt sette sin egen timepris, og passer det ikke, er det bare gå selv Mener huske at for 15-18 år siden, fikk jeg 75kr timen.. Holdt da på med hest, men er nok ingen upris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #8 Del Skrevet 14. april 2023 150 for en times tur høres ganske rimelig ut, jeg hadde ikke forventet allverdens til den prisen. En vanlig tur liksom? Vedkommende henter hunden, er ute en time og leverer den igjen. Anonymkode: c4b4b...936 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #9 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg tar 200kr pr gang når jeg er innom å passer katter. Da stikker jeg innom en halvtime, sosialiserer med katten, og fyller mat/vann, og fikser toalettet. Anonymkode: 4876a...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 14. april 2023 #10 Del Skrevet 14. april 2023 For 150 kroner hadde jeg ikke forventet all verden. At de kom og hentet hunden til avtalt tid, gikk en times tid og leverte den tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2023 #11 Del Skrevet 14. april 2023 Foruten hente/bringe, ta opp etter den...så hadde jeg forventet omsorg , kos og oppriktig interesse for dyret. Kunnskap om det å ha et dyr med seg i bånd hadde vært en selvfølge. Vi hadde hatt en samtale først og ingen "hvemsomhelst" hadde fått passe min gode venn sånn uten videre. Hadde betalt 200,- for jobben og hvis dette skjedde fem dager i uka i en mnd, så blir det jo et greit tilskudd økonomisk for en slik kvalitetslufte-person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 14. april 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 14. april 2023 Personen har god kunnskap, har instruktør utdannelse og har også gode måter håndterer hunder på, og er lydhør for eiers ønske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #13 Del Skrevet 14. april 2023 Kommer an på, helt ok pris om noen tar bikkja med på joggetur eller ev kan trene på ting, litt mye om det er snakk om rusletur til nærmeste park for å pisse.. Uansett er det jo vittig at folk vil betale mer for hundetur enn de gidder betale for at noen vasker huset dere. 🤷♀️ Anonymkode: 0f472...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 14. april 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kommer an på, helt ok pris om noen tar bikkja med på joggetur eller ev kan trene på ting, litt mye om det er snakk om rusletur til nærmeste park for å pisse.. Uansett er det jo vittig at folk vil betale mer for hundetur enn de gidder betale for at noen vasker huset dere. 🤷♀️ Anonymkode: 0f472...16d Ser den men det er snakk om minimum 1 times tur, og hun tilbyr også å a de med på fjellturer osv dersom ønsket til eier er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 14. april 2023 #15 Del Skrevet 14. april 2023 Team retriever skrev (4 timer siden): Personen har god kunnskap, har instruktør utdannelse og har også gode måter håndterer hunder på, og er lydhør for eiers ønske Er det da snakk om turer inkl personlig tilpasset trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #16 Del Skrevet 14. april 2023 Ser jeg har gått glipp av noe, jeg går tur gratis jeg. Anonymkode: 83ccd...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #17 Del Skrevet 14. april 2023 Vanlig tur, snill mot hunden, ikke la den tulle for mye så den får dårlige vaner, plukke opp avføring, ikke luftet samtidig med 5 andre hunder Anonymkode: daa72...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 14. april 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 14. april 2023 Troyamin skrev (21 minutter siden): Er det da snakk om turer inkl personlig tilpasset trening? Ja hvis eier ønsker dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 14. april 2023 #19 Del Skrevet 14. april 2023 Team retriever skrev (1 minutt siden): Ja hvis eier ønsker dette Da kan du fort måtte betale alt fra 250-1500,- alt ettersom hva som gjøres. Kun tur av ungdom nedi gata er ca 150 kr turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 14. april 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 14. april 2023 Troyamin skrev (Akkurat nå): Da kan du fort måtte betale alt fra 250-1500,- alt ettersom hva som gjøres. Kun tur av ungdom nedi gata er ca 150 kr turen. Dette er ei som ønsker hunder å gå med , fordi hennes egen er nyoperert og derfor ikke kan gå så mange timer tur av gangen og så tenkte hun å hjelpe andre, hu har da satt 150 kr timen og minimum 1 time og max 3,5 time. Pr hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå