AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Eksen min er min store seksuelle hekt, jeg har aldri hatt så deilig sex med en mann noensinne, det var full pott på alle måter. Vi var sammen, av og på, i 6 år. For to mnd siden ble det slutt igjen, denne gang for godt. MEN det eneste jeg tenker på er sex med han, jeg blir gal!! Det er ikke et alternativ å gå tilbake til han, fordi jeg opplevde at vi ikke passet sammen på noen andre områder, vi hadde et giftig forhold (bortsett fra i senga). Vi kan heller ikke bli FF, av den grunn at han vil ha mer. Nå sitter jeg her, har lyst på masse sex, god sex! Men som jeg tror jeg bare kan få med han. Jeg har hatt sex med flere andre i av-periodene disse årene, men ingen har nådd opp til han. Det føles så trist, og jeg er redd for at jeg aldri skal få oppleve god sex med noen igjen. Jeg er 46 år, men har ingen ønsker om å avslutte sexlivet nå. Har noen her opplevd den samme syke opplevelsen av å føle seg hektet og avhengig av en annen person seksuelt? Hvordan komme seg videre? Anonymkode: e4f0b...d93
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Blokker og aldri møt ham igjen. Du er avhengig slik andre er rus/spilleavhengige. Om kort tid kommer du i overgangsalderen og da synker interessen for sex og problemet er over 😅 Anonymkode: 2ec32...9e0
Frkego Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blokker og aldri møt ham igjen. Du er avhengig slik andre er rus/spilleavhengige. Om kort tid kommer du i overgangsalderen og da synker interessen for sex og problemet er over 😅 Anonymkode: 2ec32...9e0 Det var da svært til generalisering 😅 noen opplever nedsatt sexlyst, andre får økt sexlyst 😊 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 Frkego skrev (1 minutt siden): Det var da svært til generalisering 😅 noen opplever nedsatt sexlyst, andre får økt sexlyst 😊 Når østrogen, progesteron og testosteronet synker og slimhinnene blir tynne og tørre? Anonymkode: 2ec32...9e0
Frkego Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når østrogen, progesteron og testosteronet synker og slimhinnene blir tynne og tørre? Anonymkode: 2ec32...9e0 Bare å lese tråder her inne og i andre forum om temaet, så ser du at mange kvinner opplever økt sexlyst etter overgangsalder. Noen mister den helt. Noen har en nedgang i starten av overgangsalderen, men at det tar seg opp igjen etter hvert. Noen mister sexlysten lenge før overgangsalderen. Noen er høyst seksuelle til de ikke er i fysisk stand til å gjennomføre samleie. Finner også en god del kvinner langt over overgangsalder på fetlife og andre forum for seksualitet. Endret 13. april 2023 av Frkego 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 Det går an å håpe, men mest sannsynlig er det enda noen år til overgangsalderen kommer 🤣 Overgangsalderen skal jeg nok takle på min måte når den kommer, problemet mitt i dag er mitt seksuelle hekt på eksen (hektet er gjensidig btw). Det er utrolig frustrerende! Jeg lurer fortsatt på om andre har opplevd dette, og hvordan det forhåpentligvis gikk over?😅 TS Anonymkode: e4f0b...d93
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det går an å håpe, men mest sannsynlig er det enda noen år til overgangsalderen kommer 🤣 Overgangsalderen skal jeg nok takle på min måte når den kommer, problemet mitt i dag er mitt seksuelle hekt på eksen (hektet er gjensidig btw). Det er utrolig frustrerende! Jeg lurer fortsatt på om andre har opplevd dette, og hvordan det forhåpentligvis gikk over?😅 TS Anonymkode: e4f0b...d93 Ikke bekymre deg for overgangsalderen nå, bivirkningene kan være sterkt overdrevet.. Men skjønner godt hektet og at du strever med det. Jeg har vært der selv, og kan ikke gi deg annet råd enn å kutte ut all kontakt. Hver gang dere møtes vil puste liv til bålet. Det er flere fisk i sjøen, ikke gi opp trua på at du kan møte noen du kommer til å ha masse deilig sex med😊 Anonymkode: c28aa...370
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 Det er vel litt tidlig å erklære at sexlivet er over og at du ikke vil finne deg noen å ha god sex med. Gi det litt tid, så ordner det seg sikkert. Blås feriepengene på Kondomeriet og kos deg på egenhånd 😛 Anonymkode: e280d...12e 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #9 Skrevet 13. april 2023 Ja, det har jeg. Men nå har jeg gått lei av han/orker ikke ha sex med han lenger. Totalt avsmak. Finner nok en ny igjen - god sex er ikke SÅÅÅ sjeldent. Anonymkode: def9e...b63 1
MuffinStud Skrevet 14. april 2023 #11 Skrevet 14. april 2023 Tipper at du ikke er så avhengig av din eks som du tror. Men at det tok en stund å finne en god partner "der ute" og at det var mer flaks enn noe annet. Siden han var den første gode partneren, så er det lett å tro at han er unik på noen måte. Tenk heller at du har fått vesentlig seksuell erfaring på disse årene og at du derfor har langt bedre forutsetninger for å sile ut god partner, ikke være redd for å være tydelig på hva du liker og å stille krav. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå