Gå til innhold

Ekshibisjonister og sommeren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier dere å ha sex i naturen, og med et lite håp om å bli «spionert» på ?

Jeg og kona gleder oss veldig, jeg har skrevet en kortversjon av første gang vi ble oppdaget tidligere, denførte til mange opplevelser, nå planlegger vi hvor vi skal ha sex ut fra visse «kriterier 😊»

Anonymkode: 0100e...04b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tenner oss begge veldig, men foreløpig har det ikke kommet lenger enn til sex på sofaen :D Vi trives også å være nakne i naturen når vi ikke er til sjenanse for andre og et par ganger var vi "på nippet" til å ha sex på en strand.

AnonymBruker
Skrevet

Det tenner meg, men holder tilbake i og med at det er ikke sikkert at de som oppdager oss synes det er like artig. Og ikke minst med tanke på at barn kan se oss. 

Hadde vi vært sikret mot dette så....

Anonymkode: e1d85...501

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det tenner meg, men holder tilbake i og med at det er ikke sikkert at de som oppdager oss synes det er like artig. Og ikke minst med tanke på at barn kan se oss. 

Hadde vi vært sikret mot dette så....

Anonymkode: e1d85...501

Hvem som ser deg kan du ikke gjøre noe med, men tvilsomt at små barn går rundt i skauen 😊

AnonymBruker
Skrevet
911 skrev (2 timer siden):

Dette tenner oss begge veldig, men foreløpig har det ikke kommet lenger enn til sex på sofaen :D Vi trives også å være nakne i naturen når vi ikke er til sjenanse for andre og et par ganger var vi "på nippet" til å ha sex på en strand.

Dere må «ta skrittet» ikke noe er bedre enn sex i naturen, merker vi at noen følger med på oss er det å betrakte som ekstra krydder. 😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Pleier dere å ha sex i naturen, og med et lite håp om å bli «spionert» på ?

Jeg og kona gleder oss veldig, jeg har skrevet en kortversjon av første gang vi ble oppdaget tidligere, denførte til mange opplevelser, nå planlegger vi hvor vi skal ha sex ut fra visse «kriterier 😊»

Spennende.. jeg scorer høyt på exhib og voyeur på bdsm testen. Men jeg er dårlig på par🙈

Hadde jeg truffet en solo kvinne i skauen med slike hensikter, hadde jeg blitt spinnvill. Jeg er veldig glad i fremmede kvinner med erotiske hensikter😇

Skrevet (endret)
911 skrev (3 timer siden):

Det går fint å ha sex og orgasme på en strand uten synlige bevegelser.. og uten en eneste bevegelse, er det heller ingen som kan ta dere i å ha sex😅

Endret av Bamseklemmer
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 minutter siden):

Spennende.. jeg scorer høyt på exhib og voyeur på bdsm testen. Men jeg er dårlig på par🙈

Hadde jeg truffet en solo kvinne i skauen med slike hensikter, hadde jeg blitt spinnvill. Jeg er veldig glad i fremmede kvinner med erotiske hensikter😇

Mitt inntrykk er at det som regel er par som har seg utendørs, men aldri si aldri

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Mitt inntrykk er at det som regel er par som har seg utendørs, men aldri si aldri

Det er mitt inntrykk også.. med en solo kvinne blir vi jo et par🙈

AnonymBruker
Skrevet

Sex i naturen kan gi uante muligheter for å realisere fantasier, det skjedde oss 😊

• Liker 1
Skrevet

Tanken er jo spennende nok den, men jeg kan liksom ikke forestille meg at det faktisk er trivelig i praksis? Blir det ikke bare masse barnåler og kvist og "søl" og sånn? 🙈😅 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi gleder oss 😍 Men vi har sex i båten da, da er det kun de som ønsker å se på gjennom kikkert som kan se 😄 Vil ikke bli oppdaget av noen som ikke vil se liksom 😄 Men har vurdert å lage en avtale med noen som kanskje kan tenne på å se, det er jo en del som liker voyeur. Usikker på hvordan det skal gå til, men lyst til å prøve å få det til i alle fall 😊

Anonymkode: f7560...8d6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere må «ta skrittet» ikke noe er bedre enn sex i naturen, merker vi at noen følger med på oss er det å betrakte som ekstra krydder. 😊

Satser på en fin sommer i nord slik at vi kan ta "skrittet" 😄 

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Det går fint å ha sex og orgasme på en strand uten synlige bevegelser.. og uten en eneste bevegelse, er det heller ingen som kan ta dere i å ha sex😅

Orgasme uten synlige bevegelser høres fantastisk ut ❤️ dvs. orgasme bare av settingen og fantasien. Det må i tilfelle være på en litt øde strand.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har hatt sex ute flere ganger. Både i båt og på dekket der flere kunne se oss, samt flere andre plasser.

Deilig at det snart er sommer sånn at man kan finne på litt sprell igjen.

• Liker 1
Skrevet

Å push sin nakenhet eller seksualitet på andre er veldig ugreit. Gå på swingersklubb.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Det er mitt inntrykk også.. med en solo kvinne blir vi jo et par🙈

🙈🙈🥱🥱😴😴

Anonymkode: 5e6e4...b9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

🤭🤭

Anonymkode: 5e6e4...b9d

• Hjerte 1
Skrevet
911 skrev (8 timer siden):

Satser på en fin sommer i nord slik at vi kan ta "skrittet" 😄 

Orgasme uten synlige bevegelser høres fantastisk ut ❤️ dvs. orgasme bare av settingen og fantasien. Det må i tilfelle være på en litt øde strand.

I❤️Barcelona.. Og det er i nordenden av stranden det skjer.. etter at turistene har dratt hjem, og det er bare voksne folk som er godt i brisen som er igjen.. inkludert meg, for jeg er meget glad i sangaria😅

Folk bryr seg lite om hvis det er noen som "koser seg litt ekstra", det er bare smil å se og tommel opp.

Prøv tipset mitt: Grav ei høvelig grop i sanden, så legger du håndduken over så hun ikke får sand i musa. Så kan venninna di legge seg over håndduken og hånden din.. Da er det bare å nyte fingerspillet, bølgeskvulp og høy pusting, helt usynlig av dine fingerbevegelser. Etter at jeg laget min første "fingringsgrop", ble det mange groper etterhvert🤭

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (45 minutter siden):

I❤️Barcelona.. Og det er i nordenden av stranden det skjer.. etter at turistene har dratt hjem, og det er bare voksne folk som er godt i brisen som er igjen.. inkludert meg, for jeg er meget glad i sangaria😅

Folk bryr seg lite om hvis det er noen som "koser seg litt ekstra", det er bare smil å se og tommel opp.

Prøv tipset mitt: Grav ei høvelig grop i sanden, så legger du håndduken over så hun ikke får sand i musa. Så kan venninna di legge seg over håndduken og hånden din.. Da er det bare å nyte fingerspillet, bølgeskvulp og høy pusting, helt usynlig av dine fingerbevegelser. Etter at jeg laget min første "fingringsgrop", ble det mange groper etterhvert🤭

Takk for godt tips, men hva skal jeg gjøre når "flaggstanga" står til værs og synlig for alle? 😄 Vanskelig å skjule selv om jeg har shorts på. Dette hørtes veldig bra og diskret ut. Strendene her nord er ikke så befolket at det fint kan gjøres også her.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
911 skrev (1 minutt siden):

Takk for godt tips, men hva skal jeg gjøre når "flaggstanga" står til værs og synlig for alle? 😄 Vanskelig å skjule selv om jeg har shorts på. Dette hørtes veldig bra og diskret ut. Strendene her nord er ikke så befolket at det fint kan gjøres også her.

Her er løsningen: Lag en grop til deg selv.. du trenger neppe å grave til kina?😂

Joda, flaggstanga står som bare det når jeg koser meg i gropa.. da legger jeg meg på siden og gnikker litt mot låret hennes, eller i mellom hofta og badebuksa💫 Joda, det skjer her i norge også, men da skjer det i båten.. Så det er bare å glede seg til sommer og fønvind i 25 grader og 50 knop✔️

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...