Elise_ Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Ser på dittbryllup.no (takk for link, forresten, til den jeg fikk den av!!) at det arrangeres bryllupsmesse her i byen min om noen mnd, og det er jo bare fantastisk. Men altså... koster det noe? I tilfelle hvor mye er vanlig? Hva skjer, hva får man se osv osv. Vil ha alt av info om bryllupsmesse her nå.
Pasha Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 gjør vanligvis det skal være en i oslo om en stund og der var det 200 kr
Brudesløret Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Det er en i Oslo nå på søndag i Konserthuset. Koster kr 200 å komme inne. Les mer her: http://www.oslokonserthus.no/OKH_f_inc/att..._Invitasjon.pdf
Elise_ Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2006 Takk for svar! Får sjekke opp litt nærmere når det nærmer seg mars og bryllupsmesse her i byen. Eller kanskje jeg bare rett og slett bør vente til neste år...
Dragona Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Trodde den var den 22 januar, samtidig som det er på hamar, men det er jo til søndag.. kanskje jeg tar meg en tur til oslo da.. hvor er konserthuset i oslo da?
Gjest Gjest_Sol_* Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Oslo Konserthus ligger i Vika, mot Aker Brygge. Det er egen parkering der hvis du kjører! Anbefaler å gå på denne messa altså. Det er Kristins Brudesalong i Lillestrøm som holder den, jeg har nettopp kjøpt kjole der og de jentene vet virkelig hva de gjør. Kjempebra service! Fikk så utrolig god hjelp hadde aldri funnet drømmekjolen uten de! Og de hjalp til med alt av tilpasninger og tilbehør. De er kjempeflinke og har masse tips og råd. Gilfter oss 3. juni
Gjest Revenka Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 Den 22. januar er det show ikke messe! Jeg har tenkt meg på messen som skal være her i Trondheim den 22.januar. Gleder meg masse. Siden man må betale for å komme inn forventer jeg at det er litt bra. Skal sammen med en venninne som også skal gifte seg neste år. Lurte på om vi er litt tidlig ute hvis vi går i år fremfor neste januar, men da er det jo bare noen få mnd til vi gifter oss og det meste er sikkert allerede bestemt. Har vel mer nytte av messen nå
Elise_ Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2006 Den 22. januar er det show ikke messe! Jeg har tenkt meg på messen som skal være her i Trondheim den 22.januar. Gleder meg masse. Siden man må betale for å komme inn forventer jeg at det er litt bra. Skal sammen med en venninne som også skal gifte seg neste år. Lurte på om vi er litt tidlig ute hvis vi går i år fremfor neste januar, men da er det jo bare noen få mnd til vi gifter oss og det meste er sikkert allerede bestemt. Har vel mer nytte av messen nå ← Så godt du sa det! Jeg drar på messe i år.
Lassie Skrevet 4. januar 2006 #9 Skrevet 4. januar 2006 Det er show som skal være den 8.januar - og det koster 200kr i inngang. Men det som er den 22.januar, hva er det og hvor er det? Koster det inngang da?
Dragona Skrevet 5. januar 2006 #10 Skrevet 5. januar 2006 greit, så var det den 22 januar.. jeg som missforstod.. sorry... Oket, ved Aker Brygge.. får ikke dratt dit hel jeg da.. juletrefest i barnehagen.. æsj å fysj å æsj.. får da det showet i hamar da..
Gjest Markblomsten Skrevet 5. januar 2006 #11 Skrevet 5. januar 2006 Nå blir jeg forvirra... trodde det var kristins brudesalong som skal ha show nå på søndag jeg, og at det er messe (med show) på plaza den 22. januar. Noen som kan oppklare litt??
Elise_ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2006 Vet ikke om dette hjelper deg noe? http://www.dittbryllup.no/brudemesser/index.asp?NavID=23
Gjest Markblomsten Skrevet 5. januar 2006 #13 Skrevet 5. januar 2006 Det var den jeg så på og trodde det var masse det skal være den 22.
Elise_ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. januar 2006 http://www.christianiaglasmagasin.no/documents/bryllup.asp
Gjest Revenka Skrevet 5. januar 2006 #15 Skrevet 5. januar 2006 Det er forskjellige arrangører av de forskjellige show og messene. Flere over hele landet. Ikke bland show og messe
Elise_ Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2006 Det er forskjellige arrangører av de forskjellige show og messene. Flere over hele landet. Ikke bland show og messe ← Det er forsåvidt Ditt Bryllup som blander, siden de lister opp show i en messe-liste. Hvis jeg ikke tar helt feil, er ikke helt inne i det.
Lassie Skrevet 5. januar 2006 #17 Skrevet 5. januar 2006 *skuffet* Trodde den 22. var salg på brudeting, jeg, ikke på ting fra Christiania Glasmagasin.... *sukk* Ikke så greit å skjønne alt når man ikke egentlig har peil
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #18 Skrevet 6. januar 2006 Brudeshowet på søndag 8 jan. er både messe og show. Det vises visst undertøy, selskapskjoler og brudekjoler under showet. Messen foregår før og etter show med flere ulike utstillere som tilbyr tjenester eller produkter knyttet til bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå