AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Etter at Sephora tok over Feelunique har jeg ikke kunnet logge inn på Feelunique (mener jeg ble rutet til Sephora.se, eller husker jeg feil?), men nå ser det plutselig ut til at nettsiden funker igjen, og jeg kan logge inn med mitt gamle brukernavn. Er det noen som har bestilt derifra i det siste, og kan bekrefte at det er ok? Hadde vært såå digg, de har så mye bra jeg ikke finner andre steder! Anonymkode: 5be55...51b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 Det samme skjedde med meg og jeg ble så glad siden Sephora.se "glemte igjen" en del merker da de overtok. Skulle bestille Pureology hårprodukter som jeg alltid har bestilt derfra frem til Sephora overtok, men så sto det plutselig at de ikke sender Pureology til Norge. Fryktelig irriterende siden det ikke er mulig å få kjøpt i Norge lenger. Lookfantastic har jo, men vil helst ikke handle der siden de ikke er VOEC-medlemmer og kundeservicen har blitt skikkelig dårlig. Treige med å sende har de også blitt. Skjønner ikke hva som har skjedd, de var jo så bra før, handlet masse derfra før. Feelunique har alltid vært veldig bra, aldri opplevd noe tull der. Var en gang det manglet en vare og da ettersendte de den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Det ser jo ut som dei er oppe og går igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 Prøvde å legge inn en bestilling nå, men Norge er ikke noe valg lenger. Får feilmelding på adressen min når jeg skal sjekke ut, da står det et annet land. Når jeg skal endre til Norge, så finnes vi ikke i nedtrekksmenyen😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå