Gå til innhold

Kjæresten sier han har hatt sex med rundt 40(!) kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en fantastisk mann, den store kjærligheten.

Men, for en stund siden fikk jeg vite at han har hatt sex mer over 40 kvinner! Han er 61 år, men likevel. Er ikke det et veldig høyt antall? Han har også hatt noen forhold innimellom, lengste var 3-4 år sa han, bl.a. har han to korte samboerskap på rundt 1 år hver, og et barn han fikk med en kvinne mot sin vilje.

Jeg tenker jo etter dette, at jeg kanskje bare er den foreløpig siste i en lang, lang rekke? Jeg er 22 år yngre enn han, og har ikke hatt sex med mer enn kanskje 12 stk, egentlig bare to forhold og barn fra et av dem.

Han er en veldig attraktiv mann, og jeg vet om 5 av de han har hatt forhold til tidligere. Hun han hadde et kort forhold til som fikk barn med han (A), fridde til han og var visst veldig forelska. Han avviste henne, og flyttet fra henne en måned etter at barnet var født og har hatt minimum samvar og barnebidrag siden den gang (19 år siden). En annen(B) var gift, men reiste til han så ofte hun kunne over rundt et år for å ha sex med han, til han ble lei og gjorde det slutt.

En tredje (C) hadde et forhold til han i halvannet år, og sendte melding til meg da hun oppdaget (to år etter at hun datet han) at han var i et forhold med meg. Skrev at han var "farlig" og jeg burde passe meg - uten å nevne noe konkret. Hun ønsket visst å flytte sammen med han, men han ville ikke det. Han fortalte meg at han overhodet ikke hadde noen følelser for henne, at hun nok kontaktet meg av sjalusi og ville sabotere for han.

To andre jeg kjenner til, kjenner jeg til fordi den ene (D) av dem sendte meg en melding også da han satte seg i et forhold med meg på sosiale medier, og skrev at han var "notorisk utro," og oppgav hvem denne dama han var utro med (E) var.

Viste seg at de begge var superforelska i han, og at han hadde først møtt dene ene en gang (D), og tenkt han var singel og uka etter møtt den andre(E). Og mens den andre (E)  var hjemme hos han, kom den første (D) uanmeldt hjem til han. Da mente hun (D) at han hadde vært utro. Hun (D) tvang ham da til å sette seg i et forhold med henne, og kutte kontakten med denne andre (E). Dernest sendte hun (D)trusler til denne dama (E) fordi hun var så opprørt over at han hadde møtt henne.

Det førte til at hun (E) kontaktet han igjen og fortalte om disse truslene. Samtidig inviterte hun han hjem til seg, fremdeles forelska som hun var. Han møtte henne (E) to ganger til, og hun fortalte "kjæresten" (D) hans om dette. Sikkert for å ødelegge, håpet han skulle ville ha henne som kjæreste istedet. Resultatet var flere trusler mot denne dama(E) fra "kjæresten" (D), og etter et par måneder kuttet han ut all kontakt med henne (D). Hun sendte noen meldinger, og sa at hun gjerne ville møte han igjen om han kom til hjembyen hennes. Han svarte ikke og møtte henne ikke igjen.

Et år senere møtte han meg....

Og når han nevnte at han tror han har hatt sex med mer enn 40 kvinner, så har jeg igjen tenkt en del på disse eksemplene fra fortiden hans. Hvor er jeg i alt dette? Er jeg og en midlertidlig løsning? Jeg er vel ikke noe bedre eller verre enn de andre? Eller, kan han som 61-åring ha roet seg ned og tenkt at jeg er en langstidspartner, den rette til og med?

Anonymkode: 4596f...a3d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 71c39...1b8

• Liker 15
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Himmel og hav, dette hadde jeg ikke orket.

Drama er best på TV.

Anonymkode: 9191b...652

• Liker 20
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Himmel og hav, dette hadde jeg ikke orket.

Drama er best på TV.

Anonymkode: 9191b...652

Enig i det!

Men, dramaet skjedde jo før jeg møtte han da.

AnonymBruker
Skrevet

Du har indirekte hatt sex med alle de du og

Anonymkode: 88928...f21

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke nødvendigvis at det er så mye å ha hatt sex med 40 når man er 61. Det er en ny i snitt i året etter han var voksen. 

Det andre du nevner er jeg mer skeptisk til.....

Anonymkode: a9dee...ccb

• Liker 33
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Onomato skrev (Akkurat nå):

Antallet er ikke så ille, mange har et mye høyere tall en det, uten at det bør tolkes som et rødt flagg. Det som definitivt er et rødt flagg, er forholdene han har hatt og måten han har oppført seg mot tidligere kjærester og samboere.

Jeg hadde definitivt tenkt meg nøye om før jeg gikk inn i et forhold med en mann som har behandlet tidligere kjærester så dårlig, og fremdeles omtaler dem så negativt. Jeg har nemlig rimelig vanskelig for å tro at disse røverhistoriene han forteller deg om desperat og elskovssyke kvinner faktisk stemmer. Da stoler jeg mer på kvinnene som advarer deg mot han.

Hadde de bare hatt noe mer konkret å komme med så, men det er/var så vagt.

Han er en veldig attraktiv mann, på mange måter, og det plager meg veldig at alle disse fem jeg vet om har vært veldig forelska i han. Kanskje han oppfører seg helt likt mot meg også, mot alle? At jeg bare er en i rekka?

AnonymBruker
Skrevet

Så han har et barn hvor han forlot begge da babyen var 1 mnd. Han har ikke et forhold til dette barnet og har heller ikke forsørget denne arvingen. Rødt flagg

Han har kun korte forhold bak seg, han går lei. Han er utro, men sier 'de tvang han'. Rødt glagg.

Antall han har ligget med, er ikke problemet her.

Du er 39 år, han 61.
Hva i alle dager skal du med en fossil? Han er jo et vandrende rødt flagg.

Anonymkode: f0344...056

• Liker 24
  • Nyttig 23
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er i et forhold med en fantastisk mann, den store kjærligheten.

Men, for en stund siden fikk jeg vite at han har hatt sex mer over 40 kvinner! Han er 61 år, men likevel. Er ikke det et veldig høyt antall? Han har også hatt noen forhold innimellom, lengste var 3-4 år sa han, bl.a. har han to korte samboerskap på rundt 1 år hver, og et barn han fikk med en kvinne mot sin vilje.

Jeg tenker jo etter dette, at jeg kanskje bare er den foreløpig siste i en lang, lang rekke? Jeg er 22 år yngre enn han, og har ikke hatt sex med mer enn kanskje 12 stk, egentlig bare to forhold og barn fra et av dem.

Han er en veldig attraktiv mann, og jeg vet om 5 av de han har hatt forhold til tidligere. Hun han hadde et kort forhold til som fikk barn med han (A), fridde til han og var visst veldig forelska. Han avviste henne, og flyttet fra henne en måned etter at barnet var født og har hatt minimum samvar og barnebidrag siden den gang (19 år siden). En annen(B) var gift, men reiste til han så ofte hun kunne over rundt et år for å ha sex med han, til han ble lei og gjorde det slutt.

En tredje (C) hadde et forhold til han i halvannet år, og sendte melding til meg da hun oppdaget (to år etter at hun datet han) at han var i et forhold med meg. Skrev at han var "farlig" og jeg burde passe meg - uten å nevne noe konkret. Hun ønsket visst å flytte sammen med han, men han ville ikke det. Han fortalte meg at han overhodet ikke hadde noen følelser for henne, at hun nok kontaktet meg av sjalusi og ville sabotere for han.

To andre jeg kjenner til, kjenner jeg til fordi den ene (D) av dem sendte meg en melding også da han satte seg i et forhold med meg på sosiale medier, og skrev at han var "notorisk utro," og oppgav hvem denne dama han var utro med (E) var.

Viste seg at de begge var superforelska i han, og at han hadde først møtt dene ene en gang (D), og tenkt han var singel og uka etter møtt den andre(E). Og mens den andre (E)  var hjemme hos han, kom den første (D) uanmeldt hjem til han. Da mente hun (D) at han hadde vært utro. Hun (D) tvang ham da til å sette seg i et forhold med henne, og kutte kontakten med denne andre (E). Dernest sendte hun (D)trusler til denne dama (E) fordi hun var så opprørt over at han hadde møtt henne.

Det førte til at hun (E) kontaktet han igjen og fortalte om disse truslene. Samtidig inviterte hun han hjem til seg, fremdeles forelska som hun var. Han møtte henne (E) to ganger til, og hun fortalte "kjæresten" (D) hans om dette. Sikkert for å ødelegge, håpet han skulle ville ha henne som kjæreste istedet. Resultatet var flere trusler mot denne dama(E) fra "kjæresten" (D), og etter et par måneder kuttet han ut all kontakt med henne (D). Hun sendte noen meldinger, og sa at hun gjerne ville møte han igjen om han kom til hjembyen hennes. Han svarte ikke og møtte henne ikke igjen.

Et år senere møtte han meg....

Og når han nevnte at han tror han har hatt sex med mer enn 40 kvinner, så har jeg igjen tenkt en del på disse eksemplene fra fortiden hans. Hvor er jeg i alt dette? Er jeg og en midlertidlig løsning? Jeg er vel ikke noe bedre eller verre enn de andre? Eller, kan han som 61-åring ha roet seg ned og tenkt at jeg er en langstidspartner, den rette til og med?

61-18 år er 43. 40 blir da omtrent en pr år i voksen alder.

39- 18 år er 21.  12 blir da omtrent en på snaut 2 år i voksen alder.   Forskjell er det, men ikke dramatisk. Du har sikkert hatt litt mer flaks eller dyktighet siden du muligens har hatt forhold som har holdt lenger. Men det er ikke sikkert. Det kan tenkes at gubben har hatt litt flere mislykkede forsøk på å starte forhold  og at flere av hans eventyr har feilet på et tidlig tidspunkt.

Endret av I Grosny
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så han har et barn hvor han forlot begge da babyen var 1 mnd. Han har ikke et forhold til dette barnet og har heller ikke forsørget denne arvingen. Rødt flagg

Han har kun korte forhold bak seg, han går lei. Han er utro, men sier 'de tvang han'. Rødt glagg.

Antall han har ligget med, er ikke problemet her.

Du er 39 år, han 61.
Hva i alle dager skal du med en fossil? Han er jo et vandrende rødt flagg.

Anonymkode: f0344...056

Jo, han har hatt kontakt og betalt barnebidrag, som nevnt i det første innlegget. Han har ikke gjort noe galt der.

De tvang han? Jeg har ikke skrevet noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Antallet er vel ikke så høyt i dag mtp hans alder og popularitet hos damene, og det at han har vært ungkar store deler av livet sitt.

Et rødt flagg er at han ikke ønsker å binde seg, med vil ha i pose og sekk.

Anonymkode: d1fa1...20f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med rundt 100stk, jeg er 47 år og kvinne.

Anonymkode: 40e92...470

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er verre at en mann på 61 år aldri har vært i forhold som har vart mer enn 3-4 år. Er han alltid på utkikk etter noe nytt? 

Anonymkode: 03d68...1a8

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Her er det bare å finne fram popcorn.

Ikke lenge siden vi hadde en tråd på KG andre veien, med flere partnere, og langt lavere alder. Fasit der var jo at fortid var fortid ikke sant damer? Dette hadde jo hun lagt bak seg? Hvor mange partnere vedkommende har hatt tidligere var jo bare tull å henge seg opp i? Barnslig var vel nevnt.

Så....da må det jo være det samme andre veien også? der vi i tillegg har formildende omstendigheter som alder og færre partnere? Eller? Likhet for "loven" eller noe i den dur? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er verre at en mann på 61 år aldri har vært i forhold som har vart mer enn 3-4 år. Er han alltid på utkikk etter noe nytt? 

Anonymkode: 03d68...1a8

Jeg vet ikke. 😔

Skrevet

Det er vel ikke ett høyt antall for den alderen. Rundt 80-100 her, er 38, og går ikke rundt å tror jeg er rundbrenner, dama mi har heller ikke noe problem med det, og ganske sikker på dama har ligget med fler enn det. Dette er ikke noe du bør bry deg noe om 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han  har kun hatt korte forhold, det er vel ikke så rart at han har hatt sex med en del da? Han har jo tydelig vært singel det meste av livet sitt. 40 stk er kun en i året fra han fylte 20 år, er det så mye? Jeg har vel hatt sex med 9 menn siden jeg ble skilt for 9 år siden. Og har da hatt et forhold på 1 1/2 år også på de årene. Når man dater og prøver å finne kjærligheten så blir det jo fort noen sex-partnere, uten av man er "løsaktig" av den grunn. Jeg er kvinne i midten av 40 årene.

Anonymkode: 9c65f...c01

• Liker 1
Skrevet

Er du sammen med Ryan Reynolds? Må jo være tidenes kjekkas du er sammen med 😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enten så trekkes han mot damer som det er "lite i knollen på", eller så er han en veldig lite fin fyr. Det er TO personer som har ADVART deg mot denne mannen. 

Du skal ikke bry deg så mye om hvor mange han har hatt sex med, så lenge du vet at han er fri for kjønnssykdommer. Det du skal bry deg med er at andre mennesker kaller denne mannen for farlig, og notorisk utro. 

Jeg har blitt kontaktet av ėn person ifm tidligere og nåværende partner. Det hun sa stemte på en prikk, selv om jeg ikke ønsket å tro det der og da, og min daværende kjæreste fortalte meg at hun var en gal eks. 

Anonymkode: 3094b...23b

• Liker 11
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...