AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Tiden etter sex kan jeg få utflod(hvis vi har sex på kveld kommer det dagen etter) som er blankt og strekkbart som el slim…. Hvordan skille på dette? Anonymkode: 20c03...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 Ofte kan dette bare være fra spermen. Og det kommer an på hvor du er o syklusen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Sofakona skrev (3 timer siden): Ofte kan dette bare være fra spermen. Og det kommer an på hvor du er o syklusen din Det kommer jo som oftest etter hver gang vi har sex, så jeg regner jo med det. Men vi har jo sex 2-4 ganger hver uke, så hvordan skille på dette? Anonymkode: 20c03...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer jo som oftest etter hver gang vi har sex, så jeg regner jo med det. Men vi har jo sex 2-4 ganger hver uke, så hvordan skille på dette? Anonymkode: 20c03...51e Da det ikke lett å skille. Mener det er noe. Vann test du kan ta...men om du har fast syklus og du vet at du har eggløsning si rundt dag 14..da er jo ofte eggløsning slim rundt de dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå