Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Hei Var på tidlig innvendig ultralyd i går og der så jeg som fortalt et sprell levende lite foster i magen med både hjere som banket og en arm som viftet. Uansett på ultralyden ble det også oppdaget en cyste. Er det noen av dere som har det ? Kan ikke si at jeg er særlig urolig, men lurer på hva dette er. Jeg hadde full undersøkelse og celleprøver i fjor og da fant man ingenting. Er 8+4 i dag
Gjest Marthe77 Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Heisann! Nå vet jeg ikke om jeg har en cyste eller ikke, men man kan ikke finne ut av slikt ved en enkel celleprøve. Når du tar en celleprøve er det kun 4 cm av livmorhalsen som blir sjekket, dessverre. Hvis man skal se om man har cyster så må man ha en ultralyd. :-? Som regel er dette noe helt ufarlig som kommer og forsvinner av seg selv. Veldig mange kvinner har dette uten å vite det. Hvis du er urolig så ville jeg ringt legen/sykehuset hvor du ble undersøkt og spørre om dette er farlig. Mvh Marthe
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Jeg oppdaget cysten i går under ultralyden og jeg skal tilbake om en mnd. både hos lege og jordmor så jeg stresser ikke nevneverdig. Svever ennå på en sky at jeg har noe levende inne i kroppen min Men hadde ikke vært så dumt å høre om andre er i samme situasjon.
Ann Forup Skrevet 30. oktober 2002 #4 Skrevet 30. oktober 2002 hei har ikke selv haft syste under svanger skabet men havede en vand syste for nogle år siden og den gik væk af sig selv og var total ufarlig.... men havede en veninde som havede celleforandring under svangerskabet og lægen fulgte bare ekstra godt med og da hun havede født fik hun fjernet det.... så det de gør med dig er nok at følge med, tror ikke du skal være så bekrymret så op med humøret ofter virker ting værre end de er :D ønsker dig lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå